IKM uke 13 & 14

Jeg har spotta fra 8 dpo siste 2-3 syklusene så det er godt mulig det er det, men jeg håper selvfølgelig på feste, har hatt litt øm korsrygg men det er vanlig før mensen også :dead: Får se i morgen
Sniker meg inn her jeg.

Jeg spottet forrige syklus og det var også grunnen til at jeg sjekket progesteronet. Hvis man har litt lavt progesteron er det lettere å oppleve spotting.

Har lært at dette er hormonet som gjør det klar for livmoren å ta i mot egg. Jeg begynne på progesteron-støtte neste syklus om det ikke blir to streker på meg denne runden.

Kanskje noe å sjekke ut om du opplever mye spotting ❤️

Lurer på om jeg skal melde meg inn her.. aner ikke hvilken dpo jeg er da det ble noe p pille kluss og fikk positiv digital for en uke siden, men blodprøven dagen etterpå viste bare 0,4 hcg. Så ble forvirret av det hele har ikke begynt å blø heller, burde jo det hvis det var en kjemisk og jeg hadde 0,4 hcg i blodet forrige onsdag..Det rareste som skjer nå er at jeg plutselig får svak strek etter mange negative denne uken. Er det skygge og bare ønske tanke? Eller var den digitale noe feil med siden blodprøven dagen etterpå viste 0 i blodet.. vet urinen henger etter men den var blenda hvit på lørdagen. Skal jo ikke være mulig at det fester seg på nytt eller at det slippes to egg som fester seg til forskjellig tid.

Vedlegg

• IMG_5859.jpeg
    IMG_5859.jpeg
    317,4 KB · Visninger: 24
  • IMG_5860.jpeg
    IMG_5860.jpeg
    303,8 KB · Visninger: 22
  • IMG_5861.jpeg
    IMG_5861.jpeg
    469,7 KB · Visninger: 21
  • IMG_5862.jpeg
    IMG_5862.jpeg
    369,6 KB · Visninger: 23
  • IMG_5863.jpeg
    IMG_5863.jpeg
    269,2 KB · Visninger: 25
Dere er ikke alene om å teste tidlig! Usikker på hvor mange dpo, men tipper at det ikke er særlig mer enn 7 her og:smiley-angelic006 Selvfølgelig helt hvit her også…
Haha, welcome to the crew:cool:

Er jo helt håpløst, men jeg klarer ikke å gå på do uten å teste omtrent nå. Gubben har gitt opp og er klar for en utgift fremover som bokstavelig talt blir pissa på:hilarious::hilarious:

Men skal ikke teste mer i dag. Er 6 eller 7 dpo i dag så venter til lørdag så kanskje det synes noe :angelic:

Tullaaaa! Blir selvsagt en eller tre tester i morgen også :hilarious:

Sniker meg inn her jeg.

Jeg spottet forrige syklus og det var også grunnen til at jeg sjekket progesteronet. Hvis man har litt lavt progesteron er det lettere å oppleve spotting.

Har lært at dette er hormonet som gjør det klar for livmoren å ta i mot egg. Jeg begynne på progesteron-støtte neste syklus om det ikke blir to streker på meg denne runden.

Kanskje noe å sjekke ut om du opplever mye spotting ❤️
Takk! Jeg sjekket progesteron forrige syklus, 7 dpo: det var på 18, så ikke noe å skryte av virket det som (chatGPT og egen research). Hva var ditt på?
Jeg fikk Utrogestan for å hjelpe på spotting av gynekolog, fordi jeg tok ut hormonspiral og redd effekten av den satt fortsatt i.

Men i det siste så sliter jeg så med hodepine og jobb stress at jeg var redd Utrogestan hadde forverret det så tok bare en (oral) kapsel 3 dpo og avbrøt. Skal ikke være lett dette her

Takk! Jeg sjekket progesteron forrige syklus, 7 dpo: det var på 18, så ikke noe å skryte av virket det som (chatGPT og egen research). Hva var ditt på?
Jeg fikk Utrogestan for å hjelpe på spotting av gynekolog, fordi jeg tok ut hormonspiral og redd effekten av den satt fortsatt i.

Men i det siste så sliter jeg så med hodepine og jobb stress at jeg var redd Utrogestan hadde forverret det så tok bare en (oral) kapsel 3 dpo og avbrøt. Skal ikke være lett dette her
Jeg sjekket på 6 og 8 dpo denne gangen og hadde 17 og 12. Lavt nok til at fastlegen henviste meg til gyn.

Forrige syklus hadde jeg 18. Det er jo til å bli lettere sprø av.

Nå er jeg så usikker, forvirra og redd for å kjenne på noe form for håp.

Tok en test rett etter jeg la datter min også glemte jeg bort testen litt, hunden kasta opp og det ble litt mye på en gang.

Men dette er hva jeg fikk når jeg kom på den, da var den jo tørket - dette er tredje testen jeg tar i dag av samme merke :hilarious:

Men jeg har ikke fått noe antydning til dette på de andre tidligere i dag - og nå er det ikke noe poeng i å teste igjen i kveld, har drukket masse vann og ikke holdt meg lenge nok.

Vedlegg

• IMG_5075.jpeg
    IMG_5075.jpeg
    981,1 KB · Visninger: 50
  • IMG_5079.jpeg
    IMG_5079.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 50
Jeg sjekket på 6 og 8 dpo denne gangen og hadde 17 og 12. Lavt nok til at fastlegen henviste meg til gyn.

Forrige syklus hadde jeg 18. Det er jo til å bli lettere sprø av.
Uff nei er vel ikke så kjekke verdier dette heller nei.. så at det måles for over >15 i lutealfasen for å bekrefte at EL har vært.. :(

Tok en test rett etter jeg la datter min også glemte jeg bort testen litt, hunden kasta opp og det ble litt mye på en gang.

Men dette er hva jeg fikk når jeg kom på den, da var den jo tørket - dette er tredje testen jeg tar i dag av samme merke :hilarious:

Men jeg har ikke fått noe antydning til dette på de andre tidligere i dag - og nå er det ikke noe poeng i å teste igjen i kveld, har drukket masse vann og ikke holdt meg lenge nok.
Oi! Jeg ser jo definitivt noe her! Ikke kjent med disse testene, var det noe på de andre som tørker eller rakk du ikke å se?
Håper dette er babystrek, vi trenger flere av de nå:Heartpink

Oi! Jeg ser jo definitivt noe her! Ikke kjent med disse testene, var det noe på de andre som tørker eller rakk du ikke å se?
Håper dette er babystrek, vi trenger flere av de nå:Heartpink
Det var ingenting på de andre, klarer jo ikke kaste de med engang - må ha noe å gå å titte på haha :hilarious:

Ser definitivt noe på denne men tørr ikke håpe når jeg ser den tørket.

Blir ganske spennende i morgen! Jeg har kjent på ligament-smerter i dag etter jeg hadde sittet i sofaen og det har jeg ikke gjort siden jeg var gravid sist.

RFSU test?

Jeg brukte de når jeg testet positivt med minste og opplevde aldri en strek med mindre det var positivt. RFSU er trege med fargestoffet så jeg ventet gjerne 10 min +++ før endelig svar.

Det var ingenting på de andre, klarer jo ikke kaste de med engang - må ha noe å gå å titte på haha :hilarious:

Ser definitivt noe på denne men tørr ikke håpe når jeg ser den tørket.

Blir ganske spennende i morgen! Jeg har kjent på ligament-smerter i dag etter jeg hadde sittet i sofaen og det har jeg ikke gjort siden jeg var gravid sist.
Ligament smerter er jo et stort tegn syns jeg! Jeg har aldri hatt det heller når jeg for eks går opp fra sofaen raskt uten å være gravid :excited001nå må du stå opp og ta en test! :joyful:

Back
Topp