Mat cravings

Jeg føler jeg har aversjoner mot veldig mye mer enn sist jeg var gravid; Pepsi Max (som jeg egentlig er helt avhengig av til vanlig), kaffe, diverse typer brød osv men jeg har ikke cravings, så det føles litt rart håper det går seg til, for jeg sliter litt med å finne ting jeg faktisk vil spise for tiden

Appelsin, honning- og vannmelon, cola- og lakrisdadler, sjokomelk og four red fruits- te :hungry:

Toast med honning, brødskive med ost og skinke og klementiner :hilarious: Middag vil jeg ikke engang tenke på :wtf:

Har cravet salami og endelig funnet en vi gravide kan spise :love017

Vedlegg

• IMG_1916.jpeg
    IMG_1916.jpeg
    458,9 KB · Visninger: 9
Klarer ikke tanken på sjokolade, har lyst på noe godt siden jeg ikke har spist godteri på snart 3mnd. Virker som sukker kan gi meg ekstra kvalme på kvelden
Ja, det var litt slik for meg en periode også, men jeg har ikke hatt mye kvalme… hvilken uke er du i nå?

Ønsket meg blåmuggost…. Stekte toast med spekeskinke og muggost :dance011

Savner muggost noe kolossalt! Har begynt å lage liste til mannen om hva han skal ha med til meg på føden :cat:
Jeg har planlagt å ta med meg kjøleboks med div i, blandt annet pålegg som jeg ikke har kunnet spise. Samboer sa «kan ikke jeg dra og kjøpe etter fødselen bare da?», til det svarte jeg «og om jeg føder midt på natta da??». Nei her tar vi ingen sjanser :hilarious:

Jeg har planlagt å ta med meg kjøleboks med div i, blandt annet pålegg som jeg ikke har kunnet spise. Samboer sa «kan ikke jeg dra og kjøpe etter fødselen bare da?», til det svarte jeg «og om jeg føder midt på natta da??». Nei her tar vi ingen sjanser :hilarious:
Det var en veldig god idé! Mannen er reser på å ha med kjøleboks når vi drar på turer i bil, så det skal jeg også få til! Det er noe med den der første skiva med salami etter fødsel «sikle sikle»

Jeg fødte 00:28, og vi var ikke på barsel før 04-tiden. Jeg orket ikke noe av mat/snacksen jeg hadde med før neste morgen :laughing002

Back
Topp