Er en app som heter «Negative Me» i appstoreHvordan fikk du til det X-ray bildet?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er en app som heter «Negative Me» i appstoreHvordan fikk du til det X-ray bildet?![]()
Det ser veldig ut som mine gjorde 11 og 13 dpo. Jeg fikk stigningen etterhvertEr det litt for lite stigning her?:/ ser at kontrollstreken på testen idag er mye sterkere, vet ikke om det har noe å si.. men ja:/ jeg er ikke så veldig optimistisk
Synes stigningen ser fin utEr det litt for lite stigning her?:/ ser at kontrollstreken på testen idag er mye sterkere, vet ikke om det har noe å si.. men ja:/ jeg er ikke så veldig optimistisk

Det ser veldig ut som mine gjorde 11 og 13 dpo. Jeg fikk stigningen etterhvertVis vedlegget 480491Vis vedlegget 480495
Vis vedlegget 480496
Håper dere har rett! Det er så nervepirrende denne perioden her:/Synes stigningen ser fin ut![]()
Krysser fingrene for at spiren sitter hele veienHåper dere har rett! Det er så nervepirrende denne perioden her:/

Jeg ser en svak strek, men vet ikke om det er skygge eller ikke.Noen som ser noe? Ikm igår.
Takk for svar. Tok denne på ettermiddagen da jeg trodde TR hadde meldt sinn ankomst idag tidlig. Kunn litt lett rosa på papiret men ikke vært nor mer siden. Må vel ty til en ny test imorgen tidlig om ikke det skjer noe annet iløpet av natta.Jeg ser en svak strek, men vet ikke om det er skygge eller ikke.
Hvordan ble dagens test?Takk for svar. Tok denne på ettermiddagen da jeg trodde TR hadde meldt sinn ankomst idag tidlig. Kunn litt lett rosa på papiret men ikke vært nor mer siden. Må vel ty til en ny test imorgen tidlig om ikke det skjer noe annet iløpet av natta.
Det var lite å rope hurra for. TR kom iløpet av nattaHvordan ble dagens test?
Ville nok ha tatt en i morgen for å sjekke! Jeg har hatt skyggestrek babyplan flere ganger men aldri så tydeligAltså nå er jeg i grunn ganske sikker på at jeg ikke er gravid, men tok en test egentlig for moro skyld da jeg fikk litt sånn "graviditetsfølelse" i livmor. Men denne testen er defekt eller? Føler fargestoffet er litt overrepresentert. Nå begynner jeg uansett å bli en litt rusten testetøs, men brukte babyplan sine tester før, og jeg har nå aldri fått en sånn lurestrek(?) før

Denne var rimelig sterk! Jeg blir veldig overrasket om den er falsk… Ser veldig positiv ut.Altså nå er jeg i grunn ganske sikker på at jeg ikke er gravid, men tok en test egentlig for moro skyld da jeg fikk litt sånn "graviditetsfølelse" i livmor. Men denne testen er defekt eller? Føler fargestoffet er litt overrepresentert. Nå begynner jeg uansett å bli en litt rusten testetøs, men brukte babyplan sine tester før, og jeg har nå aldri fått en sånn lurestrek(?) før
Hvordan gikk det, fikk du tatt ny test? Jeg har blitt en veteran i babyplantester. Opplevd maaaange kjipe skyggestreker ala denne. Nesten umulig å skille fra svak positiv.Altså nå er jeg i grunn ganske sikker på at jeg ikke er gravid, men tok en test egentlig for moro skyld da jeg fikk litt sånn "graviditetsfølelse" i livmor. Men denne testen er defekt eller? Føler fargestoffet er litt overrepresentert. Nå begynner jeg uansett å bli en litt rusten testetøs, men brukte babyplan sine tester før, og jeg har nå aldri fått en sånn lurestrek(?) før
Ville nok ha tatt en i morgen for å sjekke! Jeg har hatt skyggestrek babyplan flere ganger men aldri så tydelig![]()
Denne var rimelig sterk! Jeg blir veldig overrasket om den er falsk… Ser veldig positiv ut.
Ta en til?
Testen var falsk positiv/defekt.Hvordan gikk det, fikk du tatt ny test? Jeg har blitt en veteran i babyplantester. Opplevd maaaange kjipe skyggestreker ala denne. Nesten umulig å skille fra svak positiv.
Lå testen på et absorberende underlag, papir? Det kan se ut som om noe av fargepigmentet fra kontrollstreken har rent tilbake i test streken. Da jeg begynte å teste pleide jeg å tørke testene litt med dopapir. Rookie mistake. Skulle ikke mye til før pigmentet begynte å renne tilbake igjen. Men opplevd skygger uansett også.
Såpass. Det var veldig overraskende!Testen var falsk positiv/defekt.
Syns det var skikkelig VM i fargestoff, ganske ujevnt fordelt, og godt smurt utover. Hadde derfor mine bange anelser. Jeg har vært en ganske stor sponsor av Babyplan i mange år, og aldri fått sånt resultat før, så syns det er rart hvis det viser seg at testene blir dårlige og ikke bedre. Det var en tid hvor denne testen kunne skapt ganske mye håp hos meg. For mange betyr en positiv test jo alt i hele verden så fallet kan potensielt blir stort. Streken er definitivt der..

Ja, virkelig ikke greit…Testen var falsk positiv/defekt.
Syns det var skikkelig VM i fargestoff, ganske ujevnt fordelt, og godt smurt utover. Hadde derfor mine bange anelser. Jeg har vært en ganske stor sponsor av Babyplan i mange år, og aldri fått sånt resultat før, så syns det er rart hvis det viser seg at testene blir dårlige og ikke bedre. Det var en tid hvor denne testen kunne skapt ganske mye håp hos meg. For mange betyr en positiv test jo alt i hele verden så fallet kan potensielt blir stort. Streken er definitivt der..