S-40560260
Flørter med forumet
Alt fra tester til vogner til vitaminer til hjemmestrikk - spørsmål og anbefalinger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
har to venninner som nylig har fått baby som har kjøpt vogner fra to merker jeg aldri har hørt om, men skal få kommet meg på trilletur med de så jeg får testet ut
3 da vi ventet nr 1 i 2022. Har vært veldig fornøyd med den, og kommer nok til å bruke den igjen med tredjemann 
Ja, de er kjempefineVi fikk en Britax3 da vi ventet nr 1 i 2022. Har vært veldig fornøyd med den, og kommer nok til å bruke den igjen med tredjemann
Vi var innom en utstyrsbutikk i vinter og da forelska jeg meg litt i smile 5z i warm caramel, men den koster jo så mye
![]()

Jeg har også et mai22 barn, koselig at flere mai22 skal få søsken i høstVi fikk en Britax3 da vi ventet nr 1 i 2022. Har vært veldig fornøyd med den, og kommer nok til å bruke den igjen med tredjemann
Vi var innom en utstyrsbutikk i vinter og da forelska jeg meg litt i smile 5z i warm caramel, men den koster jo så mye
![]()

Ser ut til å være rundt 10 000kr for bag- og sportsdelJa, de er kjempefine
Hva ligger dere på i pris nå? Synes å huske britax nesten alltid når jeg jobbet der vi solgte de![]()
Ja, det er så koseligVi har ikke bestemt oss for vogn. Vi skal selge vår bugaboo fox5 til lillebror. Sist hadde vi to tette og en stor hund. Av og til måtte vi kjøre med hund og to vogner i bilen og valgte derfor fox5. Med begge har jeg gått veldig mye stort sett hver dag, så en god vogn er viktig.
Står mellom TKF mono pro eller en brukt britax go big.
Jeg har også et mai22 barn, koselig at flere mai22 skal få søsken i høst![]()
Spent på hvordan hun kommer til å reagere! Når hun ble storesøster i fjor var hun så liten, men nå er hun større og forstår mye mer.Spent på det samme. Her var storebror 18måneder når lillebror kom, og var ikke så mye mer med det enn at det plutselig var en baby hjemme. Nå er han mer bevist, sett på Peppagris som blir storesøster og ønsker seg storesøster, eller lillesøster. Så tror det blir noe helt annet.Ja, det er så koseligSpent på hvordan hun kommer til å reagere! Når hun ble storesøster i fjor var hun så liten, men nå er hun større og forstår mye mer.
Ble veldig nysgjerrig på hvorfor du ikke vil ha de to merkene? Spesielt emmaljunga da jeg hadde det med 11åringen selv og var veldig glad i vognaVogn har jeg tenkt på i mange år, kanskje mest fordi jeg jobbet i butikk som solgte barnevogner/bilstoler
Har alltid tenkt jeg vil ha Britax smile, men heller mer mot cybex nå tror jeg.
Jeg vet ihvertfall at jeg ikke vil ha stokke eller emmaljungahar to venninner som nylig har fått baby som har kjøpt vogner fra to merker jeg aldri har hørt om, men skal få kommet meg på trilletur med de så jeg får testet ut
![]()
Er det fordi den er tung? Jeg likte godt at den var så stor og at barnet lå helt flatt husker jeg. Unngå å belaste rygg og rumpe.. Tror jeg har bestemt meg for å droppe den pga vekten denne gangen, men har unngått å kikke. Vil nyte det den dagen jeg føler meg tryggere på at det blir et barn ut av graviditeten
Ja, det blir vel rundt 19 måneder mellom nr 2 og 3! Ganske spent på det, siden storesøster var nesten 3 år da nr 2 kom og da var hun jo en del mer selvstendig. Men det går nok veldig braSpent på det samme. Her var storebror 18måneder når lillebror kom, og var ikke så mye mer med det enn at det plutselig var en baby hjemme. Nå er han mer bevist, sett på Peppagris som blir storesøster og ønsker seg storesøster, eller lillesøster. Så tror det blir noe helt annet.
Ser jo at du får nesten samme avstand mellom din nummer 2 og 3, som jeg har mellom 1 og 2. Fin aldersforskjell.

Emmaljunga er fordi de jeg har hatt erfaring med har vært store og tunge, vært stor slått sammen og tung å vri/vende på. Men selvfølgelig finnes det variasjoner her og, gjelder nok ikke alle. Og er nok en veldig god vogn på mange måter, men pga erfaringene jeg har trooor heg ikke vi velger fra det merket. Men aldri si aldriBle veldig nysgjerrig på hvorfor du ikke vil ha de to merkene? Spesielt emmaljunga da jeg hadde det med 11åringen selv og var veldig glad i vognaEr det fordi den er tung? Jeg likte godt at den var så stor og at barnet lå helt flatt husker jeg. Unngå å belaste rygg og rumpe.. Tror jeg har bestemt meg for å droppe den pga vekten denne gangen, men har unngått å kikke. Vil nyte det den dagen jeg føler meg tryggere på at det blir et barn ut av graviditeten
![]()

Herlig aldersforskjell. Har jo 18måneder mellom mine og det gikk/går greit.Ja, det blir vel rundt 19 måneder mellom nr 2 og 3! Ganske spent på det, siden storesøster var nesten 3 år da nr 2 kom og da var hun jo en del mer selvstendig. Men det går nok veldig bra![]()
Noen perioder er tyngre enn andre, men det tror jeg det er uansett aldersforskjell. 
Den ser jeg og er ikke uenig hehe. Jeg hadde ikke førerkortet når jeg fikk første barnet mitt, så trengte kun å slå sammen vogna om vi skulle noe spesielt hvor noen kjørte oss, derfor kjente jeg nok ikke på det, ikke var jeg så mye på plasser hvor jeg kjente på at vogna var vanskelig å snu på heller, men heller at den hadde god plass for barnet, god plass under,, store hjul som var fine på alt slags føre, stødig vogn etcEmmaljunga er fordi de jeg har hatt erfaring med har vært store og tunge, vært stor slått sammen og tung å vri/vende på. Men selvfølgelig finnes det variasjoner her og, gjelder nok ikke alle. Og er nok en veldig god vogn på mange måter, men pga erfaringene jeg har trooor heg ikke vi velger fra det merket. Men aldri si aldri
Og stokke er veldig stor og ruvende, samboer hadde stokke vogn med hans første barn og han likte den ikke.
Ja, vi legger nok ikke veldig mye tid og energi i leting av utstyr før vi har kommet oss på tidlig ultralyd på sykehuset![]()

Hater vår emmaljunga pga at den ble så stor og tung når jeg var "svak" etter fødsel...så blir nok en annen her i hus.Emmaljunga er fordi de jeg har hatt erfaring med har vært store og tunge, vært stor slått sammen og tung å vri/vende på. Men selvfølgelig finnes det variasjoner her og, gjelder nok ikke alle. Og er nok en veldig god vogn på mange måter, men pga erfaringene jeg har trooor heg ikke vi velger fra det merket. Men aldri si aldri
Og stokke er veldig stor og ruvende, samboer hadde stokke vogn med hans første barn og han likte den ikke.
Ja, vi legger nok ikke veldig mye tid og energi i leting av utstyr før vi har kommet oss på tidlig ultralyd på sykehuset![]()
Jeg elsker vår Emmaljunga vognBle veldig nysgjerrig på hvorfor du ikke vil ha de to merkene? Spesielt emmaljunga da jeg hadde det med 11åringen selv og var veldig glad i vognaEr det fordi den er tung? Jeg likte godt at den var så stor og at barnet lå helt flatt husker jeg. Unngå å belaste rygg og rumpe.. Tror jeg har bestemt meg for å droppe den pga vekten denne gangen, men har unngått å kikke. Vil nyte det den dagen jeg føler meg tryggere på at det blir et barn ut av graviditeten
![]()