IKM uke 11 & 12

En_gang_kanskje

Gift med forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
VELKOMMEN TIL IKM UKE 11 og 12:smiley-angelic003:Heartred
7F52FD4F-2CE8-4292-B831-626014B7E151.png

Jeg skulle egentlig ikke lage IKM gruppe fordi jeg er ganske travel i ny jobb nå, men jeg ble så gira av eggløsningen som er på vei nå og savnet en IKM gruppe så da måtte jeg ta affære selv :joyful: Så blir potensielt litt responstid men skal logge inn en gang per dag iallefall for å oppdatert listen :happy:

Masse lykke til alle sammen med å lage årets julegave :love017

For å melde deg inn i gruppen så kan du skrive:
Nick - Alder - Barnet du prøver på - Prøveperiode - Eggløsningsdato (EL) - Ikke kommende mens dato (IKM)

Eksempel:
En_gang_kanskje - 39 - B1 - PP7 - EL 04.03- IKM 18.03

Mandag 09.03

Tirsdag 10.03

Onsdag 11.03

Torsdag 12.03

Fredag 13.03

Lørdag 14.04

Søndag 15.03

Mandag 16.03

• Turnusmammaen - 30 - B3 - PP8 - El 2/3 - IKM 16/3
Tirsdag 17.03

Onsdag 18.03

• En_gang_kanskje - 39 - B1 - PP7 (innimellom IVF forsøk) - EL 04.03- IKM 18.03
  • Heffalomp - 29 - B1 - PP5 etter MA - El 4/3 - IKM 18/3
Torsdag 19.03

Fredag 20.03

Lørdag 21.03

• Kiro91- 34 - b4 - PP1 etter SA- El ca 7.3 - Ikm ca 21.3
Søndag 22.03

Byttet uke :whacky011

Gravid :binkybaby

TR :banghead:

Last edited:
Hører ikke til her, men ååå for ett koselig IKM bilde. :love7

Så fint at du laget gruppe! :hello2 :Heartred skulle gjort det selv, men er så usikker på om jeg havner i ikm uke 11 eller 12. Så da turte jeg ikke :smiley-ashamed004

Turnusmammaen - 30 - B3 - PP8 - El 2/3 - IKM 16/3

Så fint at du laget gruppe! :hello2 :Heartred skulle gjort det selv, men er så usikker på om jeg havner i ikm uke 11 eller 12. Så da turte jeg ikke :smiley-ashamed004

Turnusmammaen - 30 - B3 - PP8 - El 2/3 - IKM 16/3
Åh så fint å ha deg med her Turnusmammaen! :smiley-angelic003:Heartred Blir spennende å se når EL skjer, alltid bittelitt irr når man ikke vet hvilken IKM gruppe pga EL rett ved ukesskiftet, men er jo ikke en gruppe for uke 11 så da får det bare bli sånn uansett :laughing002

Last edited:
Åå så fint bilde :shy:
Jeg vil være med! Nå jenter, nå blir det vår tur:Heartred
Heffalomp - 29 - B1 - PP5 etter MA - El 4/3 - IKM 18/3

Kjenner det murrer i eggstokkene i dag! :smiley-bounce022 Tror jeg bør teste litt oftere enn 1 gang per dag. Ble panikktur innom butikken for å kjøpe El tester i går da de jeg bestilte ikke var komt enda i posten.
1000016126.jpg

Og glemte tempe før jeg sto opp i dag så det ble med øretermometer med ek gang jeg kom på badet. Tror temperaturen
stemte sånn noenlunde greit allikevel :)
1000016123.jpg

Litt furt fordi mannen dro ut i går ettermiddag/kveld, men lovet å komme hjem tidlig så vi kunne legge aksjer. Han kom hjem rundt midnatt og da var for det første jeg lagt meg for lenge siden, men minstemann våkna også med natteskrekk en time i forveien. Så ingen aksjer på meg i går :sorry:

Kjenner det murrer i eggstokkene i dag! :smiley-bounce022 Tror jeg bør teste litt oftere enn 1 gang per dag. Ble panikktur innom butikken for å kjøpe El tester i går da de jeg bestilte ikke var komt enda i posten.
Vis vedlegget 479887
Og glemte tempe før jeg sto opp i dag så det ble med øretermometer med ek gang jeg kom på badet. Tror temperaturen
stemte sånn noenlunde greit allikevel :)
Vis vedlegget 479888
Litt furt fordi mannen dro ut i går ettermiddag/kveld, men lovet å komme hjem tidlig så vi kunne legge aksjer. Han kom hjem rundt midnatt og da var for det første jeg lagt meg for lenge siden, men minstemann våkna også med natteskrekk en time i forveien. Så ingen aksjer på meg i går :sorry:
Ja hvis du har rask topp (som meg på ofte bare 24 timer) kan det være lurt å teste flere ganger om dagen nå ja :happy: Kjedelig når planene ikke går som de skal, og spesielt når mennene ikke alltid forstår at dette er ramme alvor det er snakk om :angelic: Har hatt lignende situasjoner selv her, men er jo ikke vondt ment, de bare, jeg vet ikke, tenker så mye over det? Men det er jo absolutt ikke for sent for dere å legge gode aksjer i forkant da! Når pleier du å ha EL? Jeg er CD10 idag og pleier å ha EL på CD14-15. Biffen er vekkreist så han kommer hjem først CD12, men han har stor tro på at aksjene heller må legges tettere mot EL siden han ikke er en «ungfole» lenger :smiley-ashamed004

CD 11 - åh du hendelse! :wideyed:

Jeg har aldri fått så rask stigning så tidlig på CD11 :schocked028 Det kan bety at toppen kommer iløpet av dagen idag og eggløsning imorgen, jeg som hadde regnet med tirs/ons/tors neste uke. Og biffen er ikke hjemme før imorgen! Skal jeg «ødelegge» hele lørdagsplanen min for å kjøre 4 timer for å få legge forkantsaksjer eller ta sikte på at det er nok med aksjer imorgen på EL dagen? Aiaiaiai nå ble det litt stress her :whacky011

IMG_7134.jpeg

IMG_7135.jpeg

Last edited:
Hei, melder meg inn her, og håper at syklusen er tilbake i "normal" rytme etter SA 7+2 forrige uke. Regner jeg fra første dag med blødning er jeg på cd 12 i dag, og har pleid å få el mellom dag 18-21 +/-.

Jeg har sluttet å blø og både eltester og hcg er negative, kan se en liten spøkelsstrek. Så hcgen er nok ute av kroppen og jeg er klar for å prøve. Jeg legger inn ca dato og håper på det beste :)

Kiro91- 34 - b4 - PP1 etter SA- El ca 7.3 - Ikm ca 21.3

Hei, melder meg inn her, og håper at syklusen er tilbake i "normal" rytme etter SA 7+2 forrige uke. Regner jeg fra første dag med blødning er jeg på cd 12 i dag, og har pleid å få el mellom dag 18-21 +/-. Så legger inn en ca, og håper på det beste :)

Kiro91- 34 - b4 - PP1 etter SA- El ca 7.3 - Ikm ca 21.3
Velkommen - har lagt deg til på listen :happy: Trist å høre du nettopp har gjennomgått en SA, håper spiren sitter nå ❤️ Ikke alltid lett å vite når EL kommer etter SA nei, min var 2 og 4 dager forsinket etter SA, men det er jo veldig forskjellig :Heartred

Velkommen - har lagt deg til på listen :happy: Trist å høre du nettopp har gjennomgått en SA, håper spiren sitter nå ❤️ Ikke alltid lett å vite når EL kommer etter SA nei, min var 2 og 4 dager forsinket etter SA, men det er jo veldig forskjellig :Heartred
Takk for det
:Heartred
Da jeg mistet rundt ikm i høst, kom el på dag 21. Så håper på det samme denne gangen. Hen er forberedt på at det kan ta tid. Husker da jeg hadde MA (12+2) før jeg fikk min datter. Da hadde jeg positive hcg tester i ca en måned og fant ikke el før en god stund etter det.

Ja hvis du har rask topp (som meg på ofte bare 24 timer) kan det være lurt å teste flere ganger om dagen nå ja :happy: Kjedelig når planene ikke går som de skal, og spesielt når mennene ikke alltid forstår at dette er ramme alvor det er snakk om :angelic: Har hatt lignende situasjoner selv her, men er jo ikke vondt ment, de bare, jeg vet ikke, tenker så mye over det? Men det er jo absolutt ikke for sent for dere å legge gode aksjer i forkant da! Når pleier du å ha EL? Jeg er CD10 idag og pleier å ha EL på CD14-15. Biffen er vekkreist så han kommer hjem først CD12, men han har stor tro på at aksjene heller må legges tettere mot EL siden han ikke er en «ungfole» lenger :smiley-ashamed004
Er absolutt ikke vondt ment nei, men er så redd vi skal bli rammet av sykdom igjen slik at det ikke blir mulighet for aksjelegging. Det går Norovirus på avdelingen til guttene nå. Så jeg ønsker å være litt "føre var" å legge mest mulig aksjer nå siden vi er friske enn så lenge :smiley-ashamed004

Takk for det
:Heartred
Da jeg mistet rundt ikm i høst, kom el på dag 21. Så håper på det samme denne gangen. Hen er forberedt på at det kan ta tid. Husker da jeg hadde MA (12+2) før jeg fikk min datter. Da hadde jeg positive hcg tester i ca en måned og fant ikke el før en god stund etter det.
Ja det kan variere veldig, det er tøft når tiden drøyer ut, man vil jo bare videre :confused: Så vi satser på at det blir minimal forskyvelse og at EL kommer ganske så snart:smiley-angelic003:Heartred

Er absolutt ikke vondt ment nei, men er så redd vi skal bli rammet av sykdom igjen slik at det ikke blir mulighet for aksjelegging. Det går Norovirus på avdelingen til guttene nå. Så jeg ønsker å være litt "føre var" å legge mest mulig aksjer nå siden vi er friske enn så lenge :smiley-ashamed004
Ja, best å få full aksjelegging, skulle ønske de bare stod klar her hjemme når tiden var inne :laughing002 Skulle gjerne hatt Biffen tilgjengelig nå selv med altfor tidlig LH økning :angelic:

CD 11 - åh du hendelse! :wideyed:

Jeg har aldri fått så rask stigning så tidlig på CD11 :schocked028 Det kan bety at toppen kommer iløpet av dagen idag og eggløsning imorgen, jeg som hadde regnet med tirs/ons/tors neste uke. Og biffen er ikke hjemme før imorgen! Skal jeg «ødelegge» hele lørdagsplanen min for å kjøre 4 timer for å få legge forkantsaksjer eller ta sikte på at det er nok med aksjer imorgen på EL dagen? Aiaiaiai nå ble det litt stress her :whacky011

Vis vedlegget 479889

Vis vedlegget 479892
Oiii det gikk fort!! Spennende! :nailbiting:

Back
Topp