VELKOMMEN TIL IKM UKE 12

Jeg skulle egentlig ikke lage IKM gruppe fordi jeg er ganske travel i ny jobb nå, men jeg ble så gira av eggløsningen som er på vei nå og savnet en IKM gruppe så da måtte jeg ta affære selv
Så blir potensielt litt responstid men skal logge inn en gang per dag iallefall for å oppdatert listen 
Masse lykke til alle sammen med å lage årets julegave
For å melde deg inn i gruppen så kan du skrive:
Nick - Alder - Barnet du prøver på - Prøveperiode - Eggløsningsdato (EL) - Ikke kommende mens dato (IKM)
Eksempel:
En_gang_kanskje - 39 - B1 - PP7 - EL 04.03- IKM 18.03
Mandag 16.03
Tirsdag 17.03
Onsdag 18.03
Torsdag 19.03
Fredag 20.03
Lørdag 21.03
Søndag 22.03
Byttet uke
Gravid
TR

Jeg skulle egentlig ikke lage IKM gruppe fordi jeg er ganske travel i ny jobb nå, men jeg ble så gira av eggløsningen som er på vei nå og savnet en IKM gruppe så da måtte jeg ta affære selv
Så blir potensielt litt responstid men skal logge inn en gang per dag iallefall for å oppdatert listen 
Masse lykke til alle sammen med å lage årets julegave

For å melde deg inn i gruppen så kan du skrive:
Nick - Alder - Barnet du prøver på - Prøveperiode - Eggløsningsdato (EL) - Ikke kommende mens dato (IKM)
Eksempel:
En_gang_kanskje - 39 - B1 - PP7 - EL 04.03- IKM 18.03
Mandag 16.03
- Turnusmammaen - 30 - B3 - PP8 - El 2/3 - IKM 16/3
Tirsdag 17.03
Onsdag 18.03
- En_gang_kanskje - 39 - B1 - PP7 (innimellom IVF forsøk) - EL 04.03- IKM 18.03
- Heffalomp - 29 - B1 - PP5 etter MA - El 4/3 - IKM 18/3
Torsdag 19.03
Fredag 20.03
Lørdag 21.03
- Kiro91- 34 - b4 - PP1 etter SA- El ca 7.3 - Ikm ca 21.3
Søndag 22.03
Byttet uke

Gravid

TR

Last edited:

Tror jeg bør teste litt oftere enn 1 gang per dag. Ble panikktur innom butikken for å kjøpe El tester i går da de jeg bestilte ikke var komt enda i posten.
Har hatt lignende situasjoner selv her, men er jo ikke vondt ment, de bare, jeg vet ikke, tenker så mye over det? Men det er jo absolutt ikke for sent for dere å legge gode aksjer i forkant da! Når pleier du å ha EL? Jeg er CD10 idag og pleier å ha EL på CD14-15. Biffen er vekkreist så han kommer hjem først CD12, men han har stor tro på at aksjene heller må legges tettere mot EL siden han ikke er en «ungfole» lenger 
Det kan bety at toppen kommer iløpet av dagen idag og eggløsning imorgen, jeg som hadde regnet med tirs/ons/tors neste uke. Og biffen er ikke hjemme før imorgen! Skal jeg «ødelegge» hele lørdagsplanen min for å kjøre 4 timer for å få legge forkantsaksjer eller ta sikte på at det er nok med aksjer imorgen på EL dagen? Aiaiaiai nå ble det litt stress her 
Har du lang eller rask LH topp?