Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har blandet med granateplejuice, da er ikke smaken så ille. Kun rødbete var heftigOhh da starter jeg med det. Blander du med grønt eple?

Hehe kom på første gang jeg skulle lage juice av granateple og ikke visste at man bare skal bruke kjernene, det kom fort opp gittHar blandet med granateplejuice, da er ikke smaken så ille. Kun rødbete var heftig![]()
Grapefrukt passer kanskje og med rødbetSååå fin strek

Er ikke enkelt med granateple. Minner meg om en gang jeg bestilte artisjokk på restaurant og fikk en hel greie: ante virkelig ikke hvordan jeg skulle spise det og hva som var spiselig. Måtte spørre om hjelp!Hehe kom på første gang jeg skulle lage juice av granateple og ikke visste at man bare skal bruke kjernene, det kom fort opp gittGrapefrukt passer kanskje og med rødbet

Ja, de er ikke lette, siden det nesten ikke er noe man kan spise på dem. Men så godt.Er ikke enkelt med granateple. Minner meg om en gang jeg bestilte artisjokk på restaurant og fikk en hel greie: ante virkelig ikke hvordan jeg skulle spise det og hva som var spiselig. Måtte spørre om hjelp!
Men jeg googla mye om fertilitet og mat og har prøvd meg på bedre kosthold en periode. Det er jo bra sånn uavhengig av prøvingen også.
Tror jeg er 11, men aner ikke. Var slurvete med testingen denne mnd fordi jeg hadde mista litt piffen. Men kvelden den 16. februar hadde jeg typiske EL-smerter, så antar det var da.Åååå for en fik stigning! Hvilken DPO er du?
Oj oj oj, litt av en stigning

Ja. Har du noe andre gode grønnsakstips?Ja, de er ikke lette, siden det nesten ikke er noe man kan spise på dem. Men så godt.
Det jeg tenker og, investering uansett. Kanskje et fint prosjekt når fertilitets prosjektet tar slutt. Er så glad i grønnsaker og
Tror jeg er 11, men aner ikke. Var slurvete med testingen denne mnd fordi jeg hadde mista litt piffen. Men kvelden den 16. februar hadde jeg typiske EL-smerter, så antar det var da.
Ja, jeg tror også dette er bra. På de tidligere kjemiske har det tre av gangene vært mye svakere. Med det som ble barn så tror jeg ikke jeg testa så tidlig. Tror jeg testa først noen dager over IKM.Det er jo en kjeeempe fin 11 dpo strek.
Dpo 11 var første dagen jeg så vidt kunne skimte en antydning til strek på makesure når jeg gikk med minstemann.
Og så vet jeg jo faktisk ikke DPODet er jo en kjeeempe fin 11 dpo strek.
Dpo 11 var første dagen jeg så vidt kunne skimte en antydning til strek på makesure når jeg gikk med minstemann.
Krysser fingrene for at du ser to streker omSå gøy å se streker her i gruppagratulerer til dere.
Her er jeg på 5dpo og dagene snegler seg avgårde. Har fått inn søknad til ivf i går, så får vi se når det blir plass til oss.

Noe jeg synes er lettvint og godt er å ovnsteke søtpotet, poteter, squash, gulrot og snackspaprika og så blande sammen med couscous, feta og mais. Kan ha joghurt med hvitløk og litt revet agurk ved siden av. Å nå ble jeg sultenJa. Har du noe andre gode grønnsakstips?

Åh, det høres skikkelig godt utNoe jeg synes er lettvint og godt er å ovnsteke søtpotet, poteter, squash, gulrot og snackspaprika og så blande sammen med couscous, feta og mais. Kan ha joghurt med hvitløk og litt revet agurk ved siden av. Å nå ble jeg sulten![]()
det må jeg prøve! Ovnsbakt søtpotet er så godt!Jeg så veldig god effekt av å ha drikki rødbete juice/ha tatt kapsler når jeg sjekket blodgjennomstrømningen i desember før jeg ble gravid vs når jeg har sjekket myomet mitt på sykehuset tidligereJeg har drukket litt rødbetjuice. Leste at det skulle være positivt.