Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Wow veldig lavt! Jeg lå på 38 nå og tar liksom 85 mg jern. Ganske sikker på at det ikke gjør noe om du starter allerede i tilfelle du også har litt problemer med å bygge opp jernlageret ditt. Holder på å teste ut å ta annenhver dag nå da som noen her inne nevnte
Wow veldig lavt! Jeg lå på 38 nå og tar liksom 85 mg jern. Ganske sikker på at det ikke gjør noe om du starter allerede i tilfelle du også har litt problemer med å bygge opp jernlageret ditt. Holder på å teste ut å ta annenhver dag nå da som noen her inne nevnte
Det kan fint hende at jeg tar feil med tanke på mengden jeg skal ta når jeg skal starte på det. Men ut i fra hva jeg leser på nett så står det 60mg når man ligger under 30. Men skulle få beskjed av fastlegen av hvor stor dose jeg skal ta. Forrige svangerskap (for to år siden) lå jeg på 40, men husker ikke hvor stor dose jeg tok da. Men godt mulig jeg tok 60mg