Eplejuice
Forelsket i forumet
PP15, CD16 - 3DPO
Da har FF satt sitt kryss. Denne gangen logget jeg temp i både Premom og FF. Begge appene, og jeg selv, er enige i at el var mandag
Tok første dose progesteron i går kveld, så nå er det bare å fortsette med stikkpillene og ellers bare nyte reisen til Filippinene. Jeg må nok fortsette å titte innom andres dagbøker når jeg har et ledig øyeblikk, men jeg blir nok relativt fraværende en liten stund men jeg nyter tropene 
Da har FF satt sitt kryss. Denne gangen logget jeg temp i både Premom og FF. Begge appene, og jeg selv, er enige i at el var mandag
Tok første dose progesteron i går kveld, så nå er det bare å fortsette med stikkpillene og ellers bare nyte reisen til Filippinene. Jeg må nok fortsette å titte innom andres dagbøker når jeg har et ledig øyeblikk, men jeg blir nok relativt fraværende en liten stund men jeg nyter tropene
God tur og pass på deg selv i det store utland 

Jeg kan godt si at jeg ikke skal perse, men så fort jeg er i gang er persing det eneste jeg tenker på

Hadde bare pakket tøy til innetrening, så da ble det ikke noe. Torsdag morgen våknet jeg og var helt sausa i forkjølelse… så da ble det ikke noe løping da jeg kom hjem på torsdagen heller. Fredag, lørdag og søndag var jeg så dårlig at jeg hadde mer enn nok med å være mamma… I dag fikk jeg meg endelig en liten basistur