Symptomtråd

Kvalmen tar liv av meg, må nesten forhøyre meg med fastlegen. Eg kan ikkje navigere arbeidsdagen min sånn som eg føler meg no:sick006

Kvalme er helt jævlig, hatt hyperemesis med alle 6:puke

Tok på meg noen bukser jeg ikke har hatt på meg på et par uker i går, og den satt plutselig litt strammere rundt livet.. Så det er jo flott:meh:

Kvalme er helt jævlig, hatt hyperemesis med alle 6:puke
Er imponert over at du har klart deg gjennom 6 runder med HG!! :Heartred scorer bare på moderat kvalme på scorings verktøyet de bruker (SUKK heter det tror jeg), men sliter sånn med å skjønne hvordan jeg ska komme meg gjennom disse ukene. Du er jo ekspert på området, har du noen tips? Da tenker jeg mest på den mentale biten, hvordan komme seg igjennom det :shy:

Noen her som har prøvd phenergan? Jeg sliter med både søvn og kvalme for tiden - hadde vært kjekt og fått noe som kunne hjelpe på begge deler :) (Og ja, jeg vet dette er individuelt)

Jeg er 9 DPO i dag. Har ikke kjent noe særlig til symptomer annet enn at jeg får krampe/stikking i skjeden som kommer og går :laughing002 såpass kraftig at jeg skvetter til litt. Noen andre som har kjent det før?

Back
Topp