IKM uke 10

Håpefull ❤

Forumet er livet
Vi som prøver :)
♡Julekulene 2021♡
Velkommen til IKM uke 10 :)

Savnet IKMgruppe, så prøver meg for første gang. Håper jeg får det til :playful:

Meld deg inn ved å skrive;
Nick - Alder - Barnet du prøver på - Prøveperiode - EL (eggløsning) - IKM (ikke kommende mens)

Eksempel:
Håpefull:Heartred - 41 - B2 - PP12 (PP3 etter MA) - EL 17.02 - IKM 3.03

Manifesterer mange nye spirer på oss :smiley-angelic001

Mandag 2.3
Stjernelill⭐️ - 41 - B3 - PP mista tellingen - EL 16.02 - IKM 02.03

Tirsdag 3.3
Håpefull:Heartred - 41 - B2 - PP12 (PP4 etter MA) - EL 17.02 - IKM 3.03

Onsdag 4.3

Torsdag 5.3

• Førstegangsprøver - 28 - B1 - PP7 - EL 17/2 - IKM 05/3
  • Dagmar - 39 - B2 - PP8 - EL 19/2 - IKM 5/3

Fredag 6.3

Lørdag 7.3

Søndag 8.3

• AilOn - 36 - B4 - PP4 - EL 22/2 - IKM 8/3
  • FruO93 - 32 - B3 - PPx - EL 15.02 - IKM 8.03

Gravide:

TR:

Byttet gruppe:

Last edited:

Denne måneden testet jeg etter eggløsning med clearblue advance digital og hadde blinkende smiley cd14 og 15, og fast smiley i dag.
Testet også med smile-reader testene og jeg har aldri noen sinne hatt så høye verdier og i flere dager, og aldri hatt så sterke el smerter som i dag.
Overbeviser meg selv om at det er tegn og at denne pp klaffer så da må jeg melde meg inn.

Denne måneden testet jeg etter eggløsning med clearblue advance digital og hadde blinkende smiley cd14 og 15, og fast smiley i dag.
Testet også med smile-reader testene og jeg har aldri noen sinne hatt så høye verdier og i flere dager, og aldri hatt så sterke el smerter som i dag.
Overbeviser meg selv om at det er tegn og at denne pp klaffer så da må jeg melde meg inn.
Velkommen :happy:

Da satser vi på at det er gullegget som slippes :smiley-angelic001

Takk for at du laget gruppe :Heartred

Førstegangsprøver - 28 - B1 - PP7 - EL 17/2 - IKM 05/3

I tidligere sykluser har jeg hatt el slim 4-8 dager før eggløsning. Men ikke noe i dagene opp mot positiv test. Denne syklusen har jeg hatt el slim cd 9-12 og 14-15. Jeg hadde også MASSE el slim som kom i trusa i går ettermiddag, med litt blod i. Satser på det er et godt tegn:Heartred:happy093Cd 16 i dag og har ikke hatt slim, men har murringer på venstre side av magen nå i kveld, hadde milde tak i korsryggen i formiddag og fått positive tester i hele dag. Vil tro el kommer i natt/morgen tidlig!

Takk for at du laget gruppe :Heartred

Førstegangsprøver - 28 - B1 - PP7 - EL 17/2 - IKM 05/3

I tidligere sykluser har jeg hatt el slim 4-8 dager før eggløsning. Men ikke noe i dagene opp mot positiv test. Denne syklusen har jeg hatt el slim cd 9-12 og 14-15. Jeg hadde også MASSE el slim som kom i trusa i går ettermiddag, med litt blod i. Satser på det er et godt tegn:Heartred:happy093Cd 16 i dag og har ikke hatt slim, men har murringer på venstre side av magen nå i kveld, hadde milde tak i korsryggen i formiddag og fått positive tester i hele dag. Vil tro el kommer i natt/morgen tidlig!
Velkommen :happy:

Så fint at du opprettet gruppe! :Heartred

Dagmar - 39 - B2 - PP8 - EL 19/2 - IKM 5/3

Jeg skal egentlig ha EL 19 eller 20. februa, men i dag CD 13 har jeg plutselig hatt veldig mye stikking i ene siden. Har ikke testet etter EL denne syklusen, mistet litt motet. Men tok en nå, og den er ganske nærme positiv.. kan toppen allerede være over?! Tester på nytt imorgen.. hvis jeg får EL CD 13-14 er det rekordtidlig for meg.

Så fint at du opprettet gruppe! :Heartred

Dagmar - 39 - B2 - PP8 - EL 19/2 - IKM 5/3

Jeg skal egentlig ha EL 19 eller 20. februa, men i dag CD 13 har jeg plutselig hatt veldig mye stikking i ene siden. Har ikke testet etter EL denne syklusen, mistet litt motet. Men tok en nå, og den er ganske nærme positiv.. kan toppen allerede være over?! Tester på nytt imorgen.. hvis jeg får EL CD 13-14 er det rekordtidlig for meg.
Forandringer er alltid spennende :happy: Bra du tokk en test for sikkerhets skyld

Da var eggløsningstesten positiv :happy: Kan være lh øker litt til utover natten, for murringene øker på nå. La inn aksjer i gårkveld, så lurer på om jeg skal drøye litt og prøve å treffe litt nærmere EL. Svømmerne hans er ofte litt bedre etter mer enn 24 timer og

Vedlegg

• Screenshot_20260216_213428_Premom.jpg
    Screenshot_20260216_213428_Premom.jpg
    220,6 KB · Visninger: 5
Hurraaaaa for gruppe!! ♥️ Flink du er! Føles alltid litt nærmere når det kommer en gruppe :hilarious:
Jeg hiver meg inn her, men etter en 35 dagers anovulasjonssyklus og en 20 dagers anovulasjonssyklus + oppstart av letrozol har jeg niks, nada og null peiling på når det eeegentlig skjer, eller om det skjer. :happy119

AilOn - 36 - B4 - PP4 - EL 22/2 - IKM 8/3.

Hurraaaaa for gruppe!! ♥️ Flink du er! Føles alltid litt nærmere når det kommer en gruppe :hilarious:
Jeg hiver meg inn her, men etter en 35 dagers anovulasjonssyklus og en 20 dagers anovulasjonssyklus + oppstart av letrozol har jeg niks, nada og null peiling på når det eeegentlig skjer, eller om det skjer. :happy119

AilOn - 36 - B4 - PP4 - EL 22/2 - IKM 8/3.
Velkommen :Heartred

Kjenner til den følelsen, når man ikke man aner noe :playful: Bank i bordet, virker det som om hormonene mine er litt mer på plass denne ppen. Tredje syklus med Letrozol

Jeg tror det, har ihvertfall hatt ganske heavy kramper fra 8-12 timer etter positiv test/peak!
Murrer såpass godt på den ene siden nå ar jeg tror den kommer senest formiddagen i morgen!
Regner med jeg har peak nå i kveld, men missa den fordi jeg ikke får til å vente med å gå på do:hilarious:
Samme her, fra 12-24 etter. Litt sjansespill å vente til i morgen med neste aksjelegging, men fikk først positiv test nå 21.25 og la inn i går kveld

FruO93 - 32 - B3 - PPx - EL 15.02 - IKM 8.03

Kommet ut av tellinga på antall prøveperioder. Startet å prøve på nr 3 i 2023, hadde innsett av embryoer i august 23’. Har prøvd på egenhånd etter det, for vi fikk ikke flere forsøk på Riksen (har to icsi-barn). Var på samtale på privatklinikk og fikk samtidig tilsendt en artikkel om at Porsgrunn har åpnet for hjelp til barn nr. 3, så der er vi nå. Skal ha andre innsettet der til fredag (20.02). Testdag blir satt til 16 dager etter det, så søndag 8.03. Kjenner jeg meg selv rett, tester jeg lenge før det :hilarious:

Samme her, fra 12-24 etter. Litt sjansespill å vente til i morgen med neste aksjelegging, men fikk først positiv test nå 21.25 og la inn i går kveld
Ikkesant, litt vanskelig å treffe helt! Merker du noe til når el kommer da, typ smerter?

Vi har ikke lagt så aaalt for mye aksjer vi heller, hadde ikke sex cd 13 og 14, men cd 15 som var i går og skal få lurt han til en runde nå etterpå :hilarious:

Back
Topp