Makene94
Andre møte med forumet
fin stigning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
fin stigning
Nydelig!Veldig glad for å se 2-3 selv om jeg absolutt prøvde å forberede meg på og ikke se det i dag
3+6/14 dpo![]()

Hei! Ja, som du sier så ser man litt øking men ikke så sterkHei, har sneket litt i skyggene her siden jeg fikk en positiv test på tirsdag som var. Desverre har ikke testene økt som forventa så jeg er veldig redd for at dette er en kjemisk. Jeg vet ikke dpo pga en pillekur som sendte syklusen litt på tur.
Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, tror bare jeg trenger å lufte litt.
Håper i det lengste at jeg kan melde meg inn her hos dere
Fra øverst til nederst:
-fredag ettermiddag
-torsdag ettermiddag
-torsdag morgen
-onsdag morgen
-tirsdag ettermiddag
-mandag ettermiddag
Vis vedlegget 479309
Du tok ikke noe i dag med morgenurin?Ikke tatt noen i dag. Har bare en test igjen og får ikke kjøpt nye før mandagHei! Ja, som du sier så ser man litt øking men ikke så sterkDu tok ikke noe i dag med morgenurin?
Kan du ha begynt å teste litt tidlig? Jeg fikk ikke positiv test før cd 30 eller 31, altså noen dager etter forventa mens og enn så lenge er jeg gravid. Har hatt stigning og masse symptomer.Hei, har sneket litt i skyggene her siden jeg fikk en positiv test på tirsdag som var. Desverre har ikke testene økt som forventa så jeg er veldig redd for at dette er en kjemisk. Jeg vet ikke dpo pga en pillekur som sendte syklusen litt på tur.
Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, tror bare jeg trenger å lufte litt.
Håper i det lengste at jeg kan melde meg inn her hos dere
Fra øverst til nederst:
-fredag ettermiddag
-torsdag ettermiddag
-torsdag morgen
-onsdag morgen
-tirsdag ettermiddag
-mandag ettermiddag
Vis vedlegget 479309
Begynte tidlig da jeg skimtet en skygge på en test for 8 dager siden og fikk strek dagen etter. Dagen etter der igjen var streken tydelig rosa og så stagnerte det.Kan du ha begynt å teste litt tidlig? Jeg fikk ikke positiv test før cd 30 eller 31, altså noen dager etter forventa mens og enn så lenge er jeg gravid. Har hatt stigning og masse symptomer.

Åh. Det var veldig leit! Håper inderlig det snart sitter for deg <3Begynte tidlig da jeg skimtet en skygge på en test for 8 dager siden og fikk strek dagen etter. Dagen etter der igjen var streken tydelig rosa og så stagnerte det.
Det er nok ikke håp her i gården, men tusen takk for gode tanker
Dagens:
Vis vedlegget 479331
Stor klem!Begynte tidlig da jeg skimtet en skygge på en test for 8 dager siden og fikk strek dagen etter. Dagen etter der igjen var streken tydelig rosa og så stagnerte det.
Det er nok ikke håp her i gården, men tusen takk for gode tanker
Dagens:
Vis vedlegget 479331

Tusen takkÅh. Det var veldig leit! Håper inderlig det snart sitter for deg <3
Tusen takkStor klem!![]()