Januar 2026 :)

2-3 på 10dp5t :love017og det begynner faktisk synke bittelitt inn at jeg faktisk ER gravid!

Selv om syndromene fremdeles er lik null og man alltid har en del tvil når man aldri har hatt positive tester før.

Men jeg begynner så smått få litt troa:Heartred
Vis vedlegget 478800
Det må være veldig bra stigning❤️ Veldig lovende for terminspire❤️

Jeg eeer så spent på ul på mandag. Jeg har virkelig troa på at slimhinna har bygd seg opp og at vi kan ha innsett ila neste uke/uke 8! Noen som vet om st. olavs har innsett på helg? :)

Ja! Det har de. Jeg hadde innsett søndag!
Takk for svar!! Vet du om de generelt har innsett på helg eller om det bare gjøres når det er spesielle grunner til det? Hvis jeg er good til å sette inn på lørdag vil jeg jo gjerne sette inn da og ikke vente heeelt til mandag :smiley-ashamed005

Nå må jeg spørre dere som kanskje har litt med erfaring - har den graderingen på embryoene/blastocyst mye å si? Vi har fått veldig fine resultater i dag men er litt usikker hvor mye håp jeg kan legge inn i det :smiley-ashamed004

Vi fikk i hvert fall 5AA, 4AA, 4AA, 4BA og 4BB

Takk for svar!! Vet du om de generelt har innsett på helg eller om det bare gjøres når det er spesielle grunner til det? Hvis jeg er good til å sette inn på lørdag vil jeg jo gjerne sette inn da og ikke vente heeelt til mandag :smiley-ashamed005
Til meg var det ingenting spesielt, jeg hadde uttak på tirsdag, de telte 5 dager (siden de bare setter inn 5 dagers blasto tydeligvis) og da ble det søndag.

Så for meg virka det bare som om at hvis syklus klaffer sånn med uttak/innsett så blir det helg.

Om man derimot har innsett i medisinert syklus kan det jo hende de prøver å unngå helg uten at jeg vet det, men vi var flere til både uttak og innsett den dagen jeg var der, så virket ganske normalt. :happy:

Nå må jeg spørre dere som kanskje har litt med erfaring - har den graderingen på embryoene/blastocyst mye å si? Vi har fått veldig fine resultater i dag men er litt usikker hvor mye håp jeg kan legge inn i det :smiley-ashamed004

Vi fikk i hvert fall 5AA, 4AA, 4AA, 4BA og 4BB
Det var kjempefine graderinger! Det at et embryo har høy gradering øker nok sjansene men har lest at flere har blitt gravide med lavere gradering også :happy: Graderingen sier ikke så mye om det genetiske og muligheter for utvikling videre men tror at de har en god forutsetning … så det er alltid lotto game dette her :banghead: så sykt mye som skal klaffe! Det er ett under med folk som blir gravide på one night stand :happy090 Og husk at det er ikke fordi man tror at det ikke skal gå at ikke går :Heartred jeg var heeelt sikker på at jeg aldri kunne bli gravid, rar tanke jeg har hatt siden starten på 20 åra og ble ikke bedre med iui og ivf prosessen :blackeye:

Det var kjempefine graderinger! Det at et embryo har høy gradering øker nok sjansene men har lest at flere har blitt gravide med lavere gradering også :happy: Graderingen sier ikke så mye om det genetiske og muligheter for utvikling videre men tror at de har en god forutsetning … så det er alltid lotto game dette her :banghead: så sykt mye som skal klaffe! Det er ett under med folk som blir gravide på one night stand :happy090 Og husk at det er ikke fordi man tror at det ikke skal gå at ikke går :Heartred jeg var heeelt sikker på at jeg aldri kunne bli gravid, rar tanke jeg har hatt siden starten på 20 åra og ble ikke bedre med iui og ivf prosessen :blackeye:
Takk for svar!
Ja, jo mer man finner ut av det jo mer sjokkert man blir over kvinner som blir gravide ved uhell. Håper virkelig det går veien for deg, må jo si at jeg har begynt å få den tanken også ca. 4 år siden, blir 29 i år og tiden gjør det bare verre…

Back
Topp