• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Prøver igjen <3

Ikke så mye egentid, spesielt ikke når ungene er så små.. Men når gubben er på jobb på kveldsskift, og ungene er lett å legge, så kan jeg bruke et par timer på å spille eller se serier.. Kanskje om ungene er i bhg også.

Aldri vært personen til å ha mange venner uansett, har noen få som jeg ser KANSKJE årlig, samt min svigerinne som jeg i blant tar ungene med til (da de også har en skokk unger :p ). Jeg liker meg jo best hjemme og isolert :hilarious: :hilarious:
Kan skravle mye da, men med veldig få mennesker. Føler ikke jeg trenger så mye mer enn nær familie, mannen, dyrene, og skjermtid i ulik form. :p

Finn-kupp er gøy! Kan fort bli noen pakker på vei der :hilarious::dead: Akkurat nå venter jeg på noe bukser til eldste. Hun klaget på lite bukser, så vi fant noen i hennes stil på finn - sånn istedenfor at hun skulle bruke et par lapper fra sparekonto.

Høres ut som vi har noen likhetstrekk her ja :joyful: Heller det nære og kjære.. og bygge sin egen landsby med barn ..hehe!

Her er det eggløsning as we speak. Har fått lagt godt med aksjer, så er bare å håpe på oktoberlykke.

Hadde vært fint å være stor rundt midjen når det ikke er glatt ute :angelic: og lette sommerkjoler med struttende mage..! Lov å drømme si :Heartred

Høres ut som vi har noen likhetstrekk her ja :joyful: Heller det nære og kjære.. og bygge sin egen landsby med barn ..hehe!

Her er det eggløsning as we speak. Har fått lagt godt med aksjer, så er bare å håpe på oktoberlykke.

Hadde vært fint å være stor rundt midjen når det ikke er glatt ute :angelic: og lette sommerkjoler med struttende mage..! Lov å drømme si :Heartred

Ja, absolutt ❤️

Lykke til ;) Jeg er selv ganske glad for å være ferdig med svangerskapet til våren :hilarious: Men mest det å være ferdig med renselse osv til sommeren, og sånt. :)

1 dpo, nå var det min tur til å bli slått ut av noe som minner om influensa. Kan godt være det er det også, 6 og 3 åringen hangler ennå.. de har vært syke en uke nå. Mannen og minstemann startet med feber i går.

Så da ryker weekendturen vår til Sarpsborg.

Både mannen og jeg er vaksinert, så håper på et kort forløp :chicken: Glad vi rakk aksjelegging først.
Så får hus være hus. Prioritere måltider, bleier og søvn.

1 dpo, nå var det min tur til å bli slått ut av noe som minner om influensa. Kan godt være det er det også, 6 og 3 åringen hangler ennå.. de har vært syke en uke nå. Mannen og minstemann startet med feber i går.

Så da ryker weekendturen vår til Sarpsborg.

Både mannen og jeg er vaksinert, så håper på et kort forløp :chicken: Glad vi rakk aksjelegging først.
Så får hus være hus. Prioritere måltider, bleier og søvn.
God bedring! Influensaen er hard i år, spesielt for de små..

CD 11, må bare skrive noen ord her som sikkert veldig mange kjenner seg igjen i.
Østlandets overskyede dritvær.. hver friggin dag. Jeg blir så depressiv og helt utmattet. Virkelig… føler meg langt nede og tåler lite motgang. Panikkangsten sitter løst, hodepine daglig. :banghead:

Vil ha SOL …NÅ..!!

…har ikke pms engang. I disse dager. Er bare skikkelig skikkelig tappet.

Pust ut…. :android:
Jeg blir også SKIKKELIG påvirket av mørketiden. Føler meg tung og trøtt hver eneste dag nå, får aldri nok hvile. Vet at det pleier bli sånn hvert år, og at kroppen "våkner" igjen når det blir vår. Litt godt å høre at man er flere på en måte, og vite at det går over.. Bare én vintermåned igjen nå! :bag:

En lang uke ble det.. vips var jeg 5 dpo.
3 dager igjen til testestart

Last edited:
Jeg blir også SKIKKELIG påvirket av mørketiden. Føler meg tung og trøtt hver eneste dag nå, får aldri nok hvile. Vet at det pleier bli sånn hvert år, og at kroppen "våkner" igjen når det blir vår. Litt godt å høre at man er flere på en måte, og vite at det går over.. Bare én vintermåned igjen nå! :bag:

Ja.. elsker og setter så stor pris på våren! Lyset, spirene, fuglesangen :happy093 snart..!:Heartred

Back
Topp