Ikke så mye egentid, spesielt ikke når ungene er så små.. Men når gubben er på jobb på kveldsskift, og ungene er lett å legge, så kan jeg bruke et par timer på å spille eller se serier.. Kanskje om ungene er i bhg også.
Aldri vært personen til å ha mange venner uansett, har noen få som jeg ser KANSKJE årlig, samt min svigerinne som jeg i blant tar ungene med til (da de også har en skokk unger). Jeg liker meg jo best hjemme og isolert
![]()
Kan skravle mye da, men med veldig få mennesker. Føler ikke jeg trenger så mye mer enn nær familie, mannen, dyrene, og skjermtid i ulik form.
Finn-kupp er gøy! Kan fort bli noen pakker på vei derAkkurat nå venter jeg på noe bukser til eldste. Hun klaget på lite bukser, så vi fant noen i hennes stil på finn - sånn istedenfor at hun skulle bruke et par lapper fra sparekonto.
Høres ut som vi har noen likhetstrekk her ja
Heller det nære og kjære.. og bygge sin egen landsby med barn ..hehe!Her er det eggløsning as we speak. Har fått lagt godt med aksjer, så er bare å håpe på oktoberlykke.
Hadde vært fint å være stor rundt midjen når det ikke er glatt ute
og lette sommerkjoler med struttende mage..! Lov å drømme si 
Akkurat nå venter jeg på noe bukser til eldste. Hun klaget på lite bukser, så vi fant noen i hennes stil på finn - sånn istedenfor at hun skulle bruke et par lapper fra sparekonto.
Glad vi rakk aksjelegging først.

snart..!
tar det med knusende ro denne gangen.. er fremdeles ganske shitty i formen, så.. blir det negativt igjen (som det mest sannsynlig blir), er det helt fint. Trenger å styrke kroppen først