Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også, føles som en evighet til vi kan starte testingenJeg er også i dpo land, i følge appen er jeg 2dpo nå.blir lange dager til IKM.
![]()

Ja, kjente elsmertene i går kveld, men sovna før toppen. Så enn eller annen gang i natt skjedde detOi, kanskje EL var på morgningen etter at du sto opp og at smertene kom på forhånd?
var fortsatt litt støl i eggstokken i dag når jeg sto opp så mellom 23 og 5 i natt slapp det
Heia egget!Jepp, alt for lenge.Jeg også, føles som en evighet til vi kan starte testingen![]()

Tror jeg også er 2dpo i dag. Kjenner jeg meg selv rett ryker første innen onsdag i alle fall! Jeg må klare å holde meg til daEr 2 dpo jeg også, tiden snegler seg av gårde. Når begynner dere å teste?

Tror egget har sluppet fra venstre eggstokk denne gangen. Jeg pleier å kjenne helt syke el smerter på høyre side som regel, trodd jeg har hatt blindtarmbetennelse flere ganger 
og de har jeg ikke kjent så mye til nå, tidvise milde smerter bare.

Jeg vet egentlig ikke helt. Har egentlig sagt til meg selv at jeg ikke skal teste før IKM, men det er 21. og en evighet til. Mellom 14-16dpo regner jeg med det blir.Er 2 dpo jeg også, tiden snegler seg av gårde. Når begynner dere å teste?
Jeg skal også holde meg til onsdagTror jeg også er 2dpo i dag. Kjenner jeg meg selv rett ryker første innen onsdag i alle fall! Jeg må klare å holde meg til da![]()

Heiaheia!!

Jeg tar første test på tirsdag. Det er den termindatoen jeg hadde før vi mistet i MA. Så det hadde vært litt koselig om vi hadde fått positiv test daEr 2 dpo jeg også, tiden snegler seg av gårde. Når begynner dere å teste?
er forsåvidt 8dpo da også 

wiii!!
Kanskje allerede i ettermiddag?Vis vedlegget 478911Blir det i natt mon tro?