IKM uke 8❤️

Oi, kanskje EL var på morgningen etter at du sto opp og at smertene kom på forhånd?
Ja, kjente elsmertene i går kveld, men sovna før toppen. Så enn eller annen gang i natt skjedde det :Heartred var fortsatt litt støl i eggstokken i dag når jeg sto opp så mellom 23 og 5 i natt slapp det :hello2 Heia egget!

Mon tro om denne månedens eggløsning er over nå? Håper det :smiley-angelic001 Tror egget har sluppet fra venstre eggstokk denne gangen. Jeg pleier å kjenne helt syke el smerter på høyre side som regel, trodd jeg har hatt blindtarmbetennelse flere ganger :hilarious::hilarious: og de har jeg ikke kjent så mye til nå, tidvise milde smerter bare.
Tenk om det er egg fra nettopp venstre eggstokk som er gulleggene? :angelic:

Testen er fremdeles sterk, men ikke helt positiv ikveld, så spør pent om å legge inn denne periodens siste aksjer og forventer egentlig et ja :p:hilarious:
håper på tempøkning imorgen eller fredag!!

IMG_4227.jpeg

Er 2 dpo jeg også, tiden snegler seg av gårde. Når begynner dere å teste?
Jeg vet egentlig ikke helt. Har egentlig sagt til meg selv at jeg ikke skal teste før IKM, men det er 21. og en evighet til. Mellom 14-16dpo regner jeg med det blir.

:happy:Er 2 dpo jeg også, tiden snegler seg av gårde. Når begynner dere å teste?
Jeg tar første test på tirsdag. Det er den termindatoen jeg hadde før vi mistet i MA. Så det hadde vært litt koselig om vi hadde fått positiv test da :happy: er forsåvidt 8dpo da også :happy:

Back
Topp