Wæh! Gravidsymptomer?
Jeg må bare lufte litt følelser, tror egentlig det er EKSTREMT liten sjanse for at jeg er gravid men har en del symptomer plutselig som ligner skremmende mye på de jeg har vanligvis i et svangerskap...
Vi hoppet av i svingen typ dagen før jeg hadde EL (25. januar), og med den kroppen min, som har blitt gravid på nesten hvert eneste forsøk vi har gjort (selvom jeg har mistet de etterpå), så er jeg litt stressa.
Jeg er:
- plutselig ekstremt slapp
- såre nipler
- småkvalm ca hver dag
- veeeldig svimmel og kortpustet
- sure oppstøt
- økt lyst
- noe murring i livmor
- hyppig tissing
Jeg fikk symptomer ca 4 dpo med yngste barnet (som er 16 måneder nå btw, hvor har tiden blitt av?

). Men jeg tenker at disse symptomene også bare kan komme av noe annet...
Men tenk om jeg er gravid igjen? Jeg vet ikke hva jeg gjør da! Jeg har jo lyst på en til, men mannen er ikke klar. Og det er heller ikke kroppen min. Jeg har vært så mye syk i vinter, pluss amming og nattevåk. Føler meg så utmattet at tanken på å bli gravid akkurat nå er litt overveldende. Men OM dette nå har skjedd så vil jeg jo heller ikke ta abort, det tror jeg ikke jeg klarer. Men tror ikke mannen vil bli glad, har ikke turt å si noe om bekymringene til han. Og vi må bytte leilighet, og bil, og det er så sykt mye som endres på. Nå som vi akkurat begynner å lande litt med de barna vi har. Nei... som dere skjønner så løper hue avgårde med meg...
Lenge siden jeg har vært inne på babyverden nå, tusen takk for alle tillykkeønskninger, dere er så gode