Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde blingset på temp, så fortsatt lav. Er nok forsmak på TrFesteblødning???![]()
ÅåHadde blingset på temp, så fortsatt lav. Er nok forsmak på Tr
Klem til deg Hadde blingset på temp, så fortsatt lav. Er nok forsmak på Tr

12dpo: negativ test og mensensmerter, så da blir det ingen oktoberbaby. Siste forsøk blir nok neste pp og november baby. Vil ikke risikere å måtte være borte i julen eller på datters bursdag

Håper spiren sitter i neste PP, og at det kommer en liten novemberbebis til dere- koselig med en liten nyfødt i julenJa, var veldig kjedelig. Føler ikke syklusen er helt som de skal heller, så spørs nok om det kommer til å klaffeNeeeei, ville ha deg med inn til oktoberHåper spiren sitter i neste PP, og at det kommer en liten novemberbebis til dere- koselig med en liten nyfødt i julen
️
![]()
Ja, var veldig kjedelig. Føler ikke syklusen er helt som de skal heller, så spørs nok om det kommer til å klaffe
Er så kjipt det skal klusse for prøvingen også, men kroppen bruker den tiden den trengerFår håpe den er mer i rute neste ppKan dessverre ta kroppen en god stund å komme seg etter MAEr så kjipt det skal klusse for prøvingen også, men kroppen bruker den tiden den trenger
![]()
Får håpe den er mer i rute neste pp

Tror det er ekstra tungt nå siden jeg skulle hatt termin denne mnd og blir 41 på torsdag. Føler tiden renner utDet håper vi skikkelig på![]()
Tror det er ekstra tungt nå siden jeg skulle hatt termin denne mnd og blir 41 på torsdag. Føler tiden renner ut
Begynt på nytt på jakke til 17maiHadde fått feil antall nøster før jul, så ble ettersendt hele antallet nøster i nytt partinummer. Så nå blir det nok garn til jakke til datter og
![]()

Takk, spent på resultatetWow, blir nydelige![]()

Gratulerer så mye med dagen!DPO15/CD1: Da ser det til at jeg fikk besøket jeg ikke ønsket på bursdagen min, TR. Rød spotting nå. Men det som er positivt er at jeg fikk en lutealfase på hele 14 dager. Den pleier å være på 11-12 dager
DPO15/CD1: Da ser det til at jeg fikk besøket jeg ikke ønsket på bursdagen min, TR. Rød spotting nå. Men det som er positivt er at jeg fikk en lutealfase på hele 14 dager. Den pleier å være på 11-12 dager