Håper på et lite mirakel til - MA

1000017352.jpg

Begge jenter inntil meg og litt strikking, var ikke feil nå :Heartred

12dpo: negativ test og mensensmerter, så da blir det ingen oktoberbaby. Siste forsøk blir nok neste pp og november baby. Vil ikke risikere å måtte være borte i julen eller på datters bursdag

Neeeei, ville ha deg med inn til oktober :arghh::Heartred Håper spiren sitter i neste PP, og at det kommer en liten novemberbebis til dere- koselig med en liten nyfødt i julen✨❤️

Ja, var veldig kjedelig. Føler ikke syklusen er helt som de skal heller, så spørs nok om det kommer til å klaffe

Kan dessverre ta kroppen en god stund å komme seg etter MA:sorry: Er så kjipt det skal klusse for prøvingen også, men kroppen bruker den tiden den trenger❤️

Begynt på nytt på jakke til 17mai :happy: Hadde fått feil antall nøster før jul, så ble ettersendt hele antallet nøster i nytt partinummer. Så nå blir det nok garn til jakke til datter og :happy:

Wow, blir nydelige :love7

DPO15/CD1: Da ser det til at jeg fikk besøket jeg ikke ønsket på bursdagen min, TR. Rød spotting nå. Men det som er positivt er at jeg fikk en lutealfase på hele 14 dager. Den pleier å være på 11-12 dager
Gratulerer så mye med dagen! ❤️ Håper du får en fin dag til tross for uønsket besøk av TR. Klem til deg!

DPO15/CD1: Da ser det til at jeg fikk besøket jeg ikke ønsket på bursdagen min, TR. Rød spotting nå. Men det som er positivt er at jeg fikk en lutealfase på hele 14 dager. Den pleier å være på 11-12 dager

Lei meg for at det ble TR på ubedt besøk denne PP også:bag::sad010

Herlig med lengre lutealfase, i det minste❤️

Gratulerer så mye med dagen, håper familien din gjør stor stas på deg:cool05:gen014:dance011:happy093:hug007:talk017:love017

Back
Topp