Drømmen om en til i familien♡ ☆Gravid med nr7☆

Jaa! Man blir liksom urolig når den aldri dukker opp :shy: Har vært en reise å få følge med på testene dine altså, så koselig!! :love017

Man blir litt smått besatt av å få den der 3+laughing1 nåårh, koselig å høre flere av dere synes det har vært koselig å følge med på testingen:hug003 Moro det er flere testegærne av oss:smiley-bounce022

Er i alle fall fint å komme dit ❤️ to uker til UL og!

Imorgen er grensa for kjemisk- er lissom første milepælen å runde den:shy: Også har jeg første svangerskapskontroll hos fastlegen på onsdag:joyful: Ser fram til å få datoer til OTUL og OUL:smiley-bounce012Blir litt mer "virkelig" framover, ikke minst med tidlig ultralyd om 2 uker:love017

Last edited:
Imorgen er grensa få kjemisk- er lissom første milepælen å runde den:shy: Også har jeg første svangerskapskontroll hos fastlegen på onsdag:joyful: Ser fram til å få datoer til OTUL og OUL:smiley-bounce012Blir litt mer "virkelig" framover, ikke minst med tidlig ultralyd om 2 uker:love017
Greit å ha noe å se frem til og..!

Screenshot_20260120_234852_ChatGPT.jpg
Screenshot_20260203_072943_Preggers.jpg

Uke 5+0 og første milepælen er grensen for kjemisk er nådd :dance011 :love017 :talk017 :dance008:gen014 Fikk 3+ på den digitale igår også❤️ Jeg er begynt å kjenne kvalmen. Blir brått småkvalm, så kan det går over igjen eller vare en bitteliten stund. Så må nok begynne forebyggende på kvalmestillende:angelic: Har gått ganske så fort hittil, så håper den trenden fortsetter:p

Vis vedlegget 478751Vis vedlegget 478750

Uke 5+0 og første milepælen er grensen for kjemisk er nådd :dance011 :love017 :talk017 :dance008:gen014 Fikk 3+ på den digitale igår også❤️ Jeg er begynt å kjenne kvalmen. Blir brått småkvalm, så kan det går over igjen eller vare en bitteliten stund. Så må nok begynne forebyggende på kvalmestillende:angelic: Har gått ganske så fort hittil, så håper den trenden fortsetter:p

Hurra! Så artig det er å følge med på den nye reisen din! Fantastisk milepæl, og september er en utrolig fin måned! :love2

Vis vedlegget 478751Vis vedlegget 478750

Hurra for 5+0 :love017 :talk017:hello2 Så glad på dine vegne!! ❤️

Får håpe kvalmestillende funker godt for deg, så du får lov å fungere ❤️ Vet jo hvor dårlig du KAN bli.. Men det du brukte sist funket vel relativ greit? ❤️

Hurra for milepæl uansett! Måtte resten av milepælene komme på løpende bånd nå ❤️❤️

Hurra! Så artig det er å følge med på den nye reisen din! Fantastisk milepæl, og september er en utrolig fin måned! :love2

Så hyggelig du er innom og følger med :HeartredJa, detta blir vårt tredje septemberbarn:p

Får håpe kvalmestillende funker godt for deg, så du får lov å fungere ❤️ Vet jo hvor dårlig du KAN bli.. Men det du brukte sist funket vel relativ greit? ❤️

Hurra for milepæl uansett! Måtte resten av milepælene komme på løpende bånd nå ❤️❤️

Håper på at dette går veien framover:love7:smiley-angelic001 Satser på at stemetil fungerer like godt som sist, eller håper det hvertfall:p

Hurra for 3+! Tok en evighet for meg og denne gang, så virker som de far hardt i hehe

Takk❤️❤️❤️Var fornøyd med at jeg fikk den allerede 4+6/20dpo, da er det som den pleier:love017

Måtte bare teste idag:hilarious: Sitter å venter på legekontoret, har første svangerskapskontroll idag:smiley-bounce012
20260204_080643.jpg

Håper på at dette går veien framover:love7:smiley-angelic001 Satser på at stemetil fungerer like godt som sist, eller håper det hvertfall:p
Ja, vi håper! Det er ikke noe gøy å være dårlig, og HG høres spesielt ugøy ut.. så vi krysser fingrene godt..!!

Og, hurra for første kontroll ❤️

Ble ingen svangerskapskontroll, det er er nå først fra uke 10:wideyed: Merkelig, for har da gjort det før tidligere grunnet hyperemesis, men nope.. ikke nå. Så ny time er 10.mars:p Fikk oppdatert alle resepter(Xonvea, Afipran og Stemetil), så det var i det minste bra❤️

Hadde med eldstesnupp også, for hun hadde og time der etter meg, så da var det ikke helt bortkastet:p

Ble ingen svangerskapskontroll, det er er nå først fra uke 10:wideyed: Merkelig, for har da gjort det før tidligere grunnet hyperemesis, men nope.. ikke nå. Så ny time er 10.mars:p Fikk oppdatert alle resepter(Xonvea, Afipran og Stemetil), så det var i det minste bra❤️

Hadde med eldstesnupp også, for hun hadde og time der etter meg, så da var det ikke helt bortkastet:p

Så rart, det er jo ikke noe klar regel på det. Mellom uke 6-12 står det.. Men reseptene er inne, i alle fall. Så det er jo fint.

Back
Topp