Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Første fikk navn før fødsel. Andre het Theo før fødsel - med navn på koseklut og alt, men det passet så dårlig plutselig![]()
Etter det har det bare vært "meh, vi ser etter fødsel".
Nr4 hadde vi strengt tatt navn på, men var likevel forsiktig med å love navnet før etter fødsel. (Familienavn fra pappaen, jeg måtte smake lenge på det før jeg likte det).
Satser absolutt på det, nok tull nå!!
Kjenner jeg er spent
Det er en glede å se positive tester, hver gang3+ er nok rett rundt hjørnet nå
Er så ubeskrivelig deilig å se de magiske 2 strekene

Kommer nok 3+ ila de neste dagene, ja
I morgen kanskje! Spent å se !Testene blir nok ikke sterkere enn dette. 6 dager siden jeg fikk 2-3(13dpo) spent på når jeg får 3+
Vis vedlegget 478653
Vis vedlegget 478654

Veldig overrasket over at du ikke fikk 3+ i dag!En uke siden jeg fikk 2-3 på den digitale... og fortsatt gir den meg 2-3Jaja, regner med 3+ kommer ila de neste dagene
Vis vedlegget 478703
Veldig overrasket over at du ikke fikk 3+ i dag!
Whaaat, fortsatt 2-3, og med DE testene? Tok 100 år før jeg fikk 3+ denne gangen også. Jeg hadde egentlig gitt opp før den plutselig ble det..Føler de digitale der må ha endret seg litt
![]()

Fikk 3+ med et stort glass vann innabords, kjente at jeg bare måtte ta en test til

Hurra, endelig!!!!Jaaaaaaaah, jeg er ferdig med testingen for denne gangFikk 3+ med et stort glass vann innabords, kjente at jeg bare måtte ta en test til
Vis vedlegget 478705Vis vedlegget 478706
Jeg sku faktisk til å skrive at du burde prøve å ta litt vann i urinen din i tilfelle det var pga for høy hcg 
HurraJaaaaaaaah, jeg er ferdig med testingen for denne gangFikk 3+ med et stort glass vann innabords, kjente at jeg bare måtte ta en test til
Kommer til å savne testene dine her inne nå
Overraskende gøy å følge med på!Hurra, endelig!!!!Jeg sku faktisk til å skrive at du burde prøve å ta litt vann i urinen din i tilfelle det var pga for høy hcg
![]()
Er bare lettet over at den ENDELIG gikk på 3+

Av og til er de lunrfulleNopeden nekter å gi meg 3+
![]()
Jaaaaaaaah, jeg er ferdig med testingen for denne gangFikk 3+ med et stort glass vann innabords, kjente at jeg bare måtte ta en test til
Hurra![]()
Kommer til å savne testene dine her inne nå
Overraskende gøy å følge med på!

Hahah, jasså, lider av testegalskap du og?
Er jo noe helt magisk over de to små strekene
Følge med på økningen dag for dag
Jaa! Man blir liksom urolig når den aldri dukker oppJa, er muligens pga det var for høy hCGEr bare lettet over at den ENDELIG gikk på 3+
![]()
Har vært en reise å få følge med på testene dine altså, så koselig!! 
Av og til er de lunrfulle
Men den kom til slutt![]()
Det gjorde den