Drømmen om en til i familien♡ ☆Gravid med nr7☆

Når jeg leser dagboken din nå gleder jeg meg skikkelig ekstra mye til å bli gravid igjen. Kjenner den takknemligheten langt ned i magen, gleden når testene øker og den syke lykkerusen ved å være (ny)gravid.:love7

Det er så sinsykt kos. :D

Utrolig at det kan være så stor forskjell mellom type test. Hvilket merke og batch er den blå?

Ja, er det :p den blå er Make sure vanlig og er enten batch 27 eller 11, vet ikke hvilken av de jeg testet med:hilarious: Babyplan er blitt dårligere i det siste, dessverre

Når jeg leser dagboken din nå gleder jeg meg skikkelig ekstra mye til å bli gravid igjen. Kjenner den takknemligheten langt ned i magen, gleden når testene øker og den syke lykkerusen ved å være (ny)gravid.:love7

Det er så sinsykt kos. :D

Det er bare en så ubeskrivelig og magisk følelse atte :love017 Føler meg vel egentlig euforisk:smiley-bounce022:love7
Håper spiren sitter fort igjen hos deg også:Heartred:smiley-angelic001

Det er så gøy å se alle de fine testene og lese at du er glad/euforisk og stresser ikke, tror det er en veldig fin tilnærming :love017:Heartred

Nååårh, takk for deg, gode du:smiley-angelic003Jeg føler meg altså SÅ heldig, som ble så hurtig gravid og som får lov til å oppleve det igjen:sad010:love7 Ja, hakuna matata og tar livet som det faller seg:flower

Siden noen spurte om hvilke batcher jeg har brukt, så skrev jeg det inn på det ene bildet..er så forskjell i testene. Så en må ikke bli nervøs om man føler de ikke "stiger" nok:Heartred Babyplan er blitt skikkelig dårlig iallefall, og ikke alltid batcherfra Male sure er like bra heller.
20260131_093508.jpg
20260131_103918.jpg

Ser BP begynner få dye-stealer den og, på urin nr2 8) herlig!

Jada, men babyplan-testene er dårlige der av og på.. Så var dyestealer 16dpo med babyplan
20260129_101347.jpg

Jada, men babyplan-testene er dårlige der av og på.. Så var dyestealer 16dpo med babyplan
Vis vedlegget 478597
Ahh. Sammenlignet ikke så veldig med tidligere, skal jeg si. Men.. du er i alle fall gravid :hilarious:

Er vel kommet til det punktet hvor man ikke ser særlig på strimmeltestene mer, fordi hcgen er såpass høy. :p

Ahh. Sammenlignet ikke så veldig med tidligere, skal jeg si. Men.. du er i alle fall gravid :hilarious:

Er vel kommet til det punktet hvor man ikke ser særlig på strimmeltestene mer, fordi hcgen er såpass høy. :p

Haha, nei, skjønner det:p Var for å vise forskjellen i testene:D Nå er hCG'n så høy at de nok ikke blir noe særlig sterkere, nei:love017

Har bestilt første svangerskapskontroll hos lege til på onsdag:smiley-bounce012 Blir spennende å snart få datoer til OTUL og OUL:dance008
20260131_163640.jpg

Det blir bra ❤️
Jeg har UL med vekstkontroll dagen før :smiley-ashamed004 hehe.
Da satser vi på at det er en perfekt liten bønne der inne til da..! ❤️

Så spennende med en liten sniktitt til på lillegutt i magen :love017 Har dere funnet noen navn ennå? Vanskelig med guttenavn i forhold til jentenavn:p

Jaaa, satser på hjerteblink:love017 Det var det jo sist også i uke 7, men må bare ha trua:love7

Så spennende med en liten sniktitt til på lillegutt i magen :love017 Har dere funnet noen navn ennå? Vanskelig med guttenavn i forhold til jentenavn:p

Jaaa, satser på hjerteblink:love017 Det var det jo sist også i uke 7, men må bare ha trua:love7
Navn er vi litt fast på, men blir nok uansett å vente til han er her. Vanskelig ja!!

Jo, men jeg har god magefølelse på deg denne gang :bag::hilarious:

Navn er vi litt fast på, men blir nok uansett å vente til han er her. Vanskelig ja!!

Jo, men jeg har god magefølelse på deg denne gang :bag::hilarious:

Dere har vel ventet med navn til etter fødsel med alle?❤️

Jeg satser på at den sitter denne gangen :love7

Dere har vel ventet med navn til etter fødsel med alle?❤️

Jeg satser på at den sitter denne gangen :love7
Første fikk navn før fødsel. Andre het Theo før fødsel - med navn på koseklut og alt, men det passet så dårlig plutselig :hilarious: :hilarious:

Etter det har det bare vært "meh, vi ser etter fødsel".
Nr4 hadde vi strengt tatt navn på, men var likevel forsiktig med å love navnet før etter fødsel. (Familienavn fra pappaen, jeg måtte smake lenge på det før jeg likte det :p).

Satser absolutt på det, nok tull nå!!

Testene blir nok ikke sterkere enn dette. 6 dager siden jeg fikk 2-3(13dpo) spent på når jeg får 3+:smiley-bounce012
20260201_105331.jpg

20260201_115454.jpg

Back
Topp