Utrolig at det kan være så stor forskjell mellom type test. Hvilket merke og batch er den blå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Utrolig at det kan være så stor forskjell mellom type test. Hvilket merke og batch er den blå?
Babyplan er blitt dårligere i det siste, dessverreNår jeg leser dagboken din nå gleder jeg meg skikkelig ekstra mye til å bli gravid igjen. Kjenner den takknemligheten langt ned i magen, gleden når testene øker og den syke lykkerusen ved å være (ny)gravid.
Det er så sinsykt kos.![]()
Føler meg vel egentlig euforisk

Det er så gøy å se alle de fine testene og lese at du er glad/euforisk og stresser ikke, tror det er en veldig fin tilnærming![]()
Jeg føler meg altså SÅ heldig, som ble så hurtig gravid og som får lov til å oppleve det igjen
Ja, hakuna matata og tar livet som det faller seg
Babyplan er blitt skikkelig dårlig iallefall, og ikke alltid batcherfra Male sure er like bra heller.Ser BP begynner få dye-stealer den og, på urin nr2 8) herlig!Siden noen spurte om hvilke batcher jeg har brukt, så skrev jeg det inn på det ene bildet..er så forskjell i testene. Så en må ikke bli nervøs om man føler de ikke "stiger" nokBabyplan er blitt skikkelig dårlig iallefall, og ikke alltid batcherfra Male sure er like bra heller.
Vis vedlegget 478581Vis vedlegget 478582
Ser BP begynner få dye-stealer den og, på urin nr2 8) herlig!
Ahh. Sammenlignet ikke så veldig med tidligere, skal jeg si. Men.. du er i alle fall gravidJada, men babyplan-testene er dårlige der av og på.. Så var dyestealer 16dpo med babyplan
Vis vedlegget 478597
Ahh. Sammenlignet ikke så veldig med tidligere, skal jeg si. Men.. du er i alle fall gravid
Er vel kommet til det punktet hvor man ikke ser særlig på strimmeltestene mer, fordi hcgen er såpass høy.![]()

Blir spennende å snart få datoer til OTUL og OUL
HerligHar bestilt første svangerskapskontroll hos lege til på onsdagBlir spennende å snart få datoer til OTUL og OUL
Vis vedlegget 478608
HerligVanlig TUL uke 7 ish? 2 uker+ til, da?
Det blir braHar bestilt tidlig ultralyd privat i uke 7+0 den 17.februar![]()
hehe.Det blir bra
Jeg har UL med vekstkontroll dagen førhehe.
Da satser vi på at det er en perfekt liten bønne der inne til da..!![]()
Har dere funnet noen navn ennå? Vanskelig med guttenavn i forhold til jentenavn
Det var det jo sist også i uke 7, men må bare ha trua
Navn er vi litt fast på, men blir nok uansett å vente til han er her. Vanskelig ja!!Så spennende med en liten sniktitt til på lillegutt i magenHar dere funnet noen navn ennå? Vanskelig med guttenavn i forhold til jentenavn
Jaaa, satser på hjerteblinkDet var det jo sist også i uke 7, men må bare ha trua
![]()

Navn er vi litt fast på, men blir nok uansett å vente til han er her. Vanskelig ja!!
Jo, men jeg har god magefølelse på deg denne gang![]()

Første fikk navn før fødsel. Andre het Theo før fødsel - med navn på koseklut og alt, men det passet så dårlig plutseligDere har vel ventet med navn til etter fødsel med alle?
Jeg satser på at den sitter denne gangen![]()