Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei. Blir spennende å se hvordan det går med meriofertNei, ikke hatt den før, blir første gang i februar nå. Ja, er fornøyd med 5, håper det blir noen gode neste gang også![]()
Spent på hvordan det gikk på oppstartstime og hva dere ble forespeilet rundt oppstartstidspunkJeg har oppstartstime med sykepleier neste uke, er det noen som nylig har hatt som fikk oppstart allerede nå i januar?
Vi har vært i behandling på et annet sykehus frem til vi ble henvist til st.olavs for siste forsøk. Januar og februar var fulle, fikk oppstart i mars. Det var allerede begynt å bli ganske oppfylt sa sykepleier.Spent på hvordan det gikk på oppstartstime og hva dere ble forespeilet rundt oppstartstidspunkHar selv oppstartstime i februar
Hvordan gikk uttaket og sånt da?Hei! Jeg er i gang med IVF ved St.olavs. Hadde en IUI privat i august, og en IUI på St.olavs i nov, også IVF nå. Uttak på tirsdag pga IUI har vi kun potensielt to egguttak på det offentlige, og etter 1 1/2 år med prøving samt to IUI som har gitt null, er jeg veldig stressa for at dette ikke skal gå.
Men greit. Ha flere som er i samme båt å snakke med, for man føler seg jaggu møkk alene i denne situasjonen. I alle fall kjenner jeg på det.
Hvordan gikk uttaket ? Det er mye stress når man holder på med dette. Skikkelig berg-og dal baneHei! Jeg er i gang med IVF ved St.olavs. Hadde en IUI privat i august, og en IUI på St.olavs i nov, også IVF nå. Uttak på tirsdag pga IUI har vi kun potensielt to egguttak på det offentlige, og etter 1 1/2 år med prøving samt to IUI som har gitt null, er jeg veldig stressa for at dette ikke skal gå.
Men greit. Ha flere som er i samme båt å snakke med, for man føler seg jaggu møkk alene i denne situasjonen. I alle fall kjenner jeg på det.
Hei. Er det dine prøveresultat som er dårlige? Får håpe det går bedre enn forventetSkal ha oppstart på St. Olavs i April - spent da vi kun har fått testforsøk pga dårlige prøveresultst. Skal ha duostimulering, styrt syklus til punkt og prikke!
Så bra du har ordnet sykemelding allerede, da slipper du i allefall å tenke på det. Jeg har oppstart i februar med ny medisiner denne gangen, så er spent. Dette er søskenforsøk da.Ja - har lave eggreserver, derav den styrte syklusen. Er spent, det blir noen uker med heftig medisinering - har snakket med fastlege slik at jeg får sykemelding da jeg må mye inn og ut av sykehuset pga ultralyd osv.
Hadde ferskinnsett i dagHvordan gikk uttaket og sånt da?
Vi har bare hatt ivf, etter å ha prøvd selv uten resultater.. fikk 4 embryo på frys etter første forsøk, og de tre vi har satt inn, har det blitt baby av. (Dvs, jeg ruger enda litt på tredje der, men er 33 uker, så vil jo si at det er blitt en baby).
Bare.. det KAN gå veldig greit, selv om man har prøvd lenge uten resultater.
. På uttaket på tirsdag fikk vi beskjed om 14 egg. I dag sa de 13, så litt usikker på den.

Uttaket gikk greit, men hadde en del smerter. Dette er jo noe helt nytt og håper jo jeg slipper flere runder for å si det sånnHvordan gikk uttaket ? Det er mye stress når man holder på med dette. Skikkelig berg-og dal bane

Herlig!Hadde ferskinnsett i dag. På uttaket på tirsdag fikk vi beskjed om 14 egg. I dag sa de 13, så litt usikker på den.
7 modne og 5 befruktet, hvor 2 hadde nådd blasto i dag og 3 skulle dyrkes videre til i morgen.
Så blir spennende fremover nå![]()
Spennende! Krysser fingrene!Så bra du har ordnet sykemelding allerede, da slipper du i allefall å tenke på det. Jeg har oppstart i februar med ny medisiner denne gangen, så er spent. Dette er søskenforsøk da.
Jeg har også sykt lave eggreserver pga endo og flere operasjoner…var så lei meg og trodde aldri det ville klaffe. Gjorde embryobanking over fire uttak (1 duostim og to enkle), fikk bare ett egg ut på de første tre uttakene og to på siste, 5 totalt. Ikke en respons å rope hurra for… Men gjett hva!! Fire av dem ligger nå i fryseren på St.Olavs og jeg er gravid i uke 15 med første ferskinnsett. Det kan gå så mye bedre enn man frykter, håper virkelig det blir like god klaff for deg!! Masse masse lykke til!Ja - har lave eggreserver, derav den styrte syklusen. Er spent, det blir noen uker med heftig medisinering - har snakket med fastlege slik at jeg får sykemelding da jeg må mye inn og ut av sykehuset pga ultralyd osv.
Jeg har også sykt lave eggreserver pga endo og flere operasjoner…var så lei meg og trodde aldri det ville klaffe. Gjorde embryobanking over fire uttak (1 duostim og to enkle), fikk bare ett egg ut på de første tre uttakene og to på siste, 5 totalt. Ikke en respons å rope hurra for… Men gjett hva!! Fire av dem ligger nå i fryseren på St.Olavs og jeg er gravid i uke 15 med første ferskinnsett. Det kan gå så mye bedre enn man frykter, håper virkelig det blir like god klaff for deg!! Masse masse lykke til!Skal ha oppstart på St. Olavs i April - spent da vi kun har fått testforsøk pga dårlige prøveresultst. Skal ha duostimulering, styrt syklus til punkt og prikke!
Takk for at du skriver en solskinnshistorie, det er akkurat det jeg har behov for nå! Gratulerer, også blir det spennende å se om jeg er like heldig!Jeg har også sykt lave eggreserver pga endo og flere operasjoner…var så lei meg og trodde aldri det ville klaffe. Gjorde embryobanking over fire uttak (1 duostim og to enkle), fikk bare ett egg ut på de første tre uttakene og to på siste, 5 totalt. Ikke en respons å rope hurra for… Men gjett hva!! Fire av dem ligger nå i fryseren på St.Olavs og jeg er gravid i uke 15 med første ferskinnsett. Det kan gå så mye bedre enn man frykter, håper virkelig det blir like god klaff for deg!! Masse masse lykke til!
Jeg har også sykt lave eggreserver pga endo og flere operasjoner…var så lei meg og trodde aldri det ville klaffe. Gjorde embryobanking over fire uttak (1 duostim og to enkle), fikk bare ett egg ut på de første tre uttakene og to på siste, 5 totalt. Ikke en respons å rope hurra for… Men gjett hva!! Fire av dem ligger nå i fryseren på St.Olavs og jeg er gravid i uke 15 med første ferskinnsett. Det kan gå så mye bedre enn man frykter, håper virkelig det blir like god klaff for deg!! Masse masse lykke til!
Ring å høre kanskje?Hei. Jeg fikk brev fra St.Olav i dag om telefonkonsultasjon (ble henvist for noen uker siden). Men jeg er jo på jobb, og det er samboeren min og. Ser ut som de skal ringe meg. Er det sånn at de bare trenger å ringe meg? Eller er det en fordel å ha med samboer? Vi jobber i hver sin by så vi har ikke mulighet til å være sammen fysisk å ta den telefonen. Men vet ikke om jeg skal gjøre en greie ut av det om det bare er fort gjort, vet ikke engang egentlig hva den samtalen går ut på?