Skravletråd

Føler med deg! vet jeg ikke er super aktiv, men så at jeg kun hadde 6 innlegg, så det var skuffende... rekker det nok til termin jeg :facepalm: :laughing002
Da har vi iallefall selskap i hverandre til da :knegg: Men sånn på ekte: Var inne på den våre leker i stad og samla opp noen flere innlegg, we can do this:joyful:

Jeg innser hvor "heldig" jeg var når jeg var gravid med nummer en og bare kunne tenke på meg selv. Her har jeg en sykt aktiv 2,5 åring som i tillegg får mental breakdowns etter barnehage eller om han ikke får vilja si.. kjenner den tålmodigheten og energien min ikke er på topp altså. Så føler man seg skyldig for at man håndterte situasjonen pedagogisk feil. Er bare så trøtt og sliten og alle er irriterende. Hehe

Jeg innser hvor "heldig" jeg var når jeg var gravid med nummer en og bare kunne tenke på meg selv. Her har jeg en sykt aktiv 2,5 åring som i tillegg får mental breakdowns etter barnehage eller om han ikke får vilja si.. kjenner den tålmodigheten og energien min ikke er på topp altså. Så føler man seg skyldig for at man håndterte situasjonen pedagogisk feil. Er bare så trøtt og sliten og alle er irriterende. Hehe

Jeg og, men med 1,5 åring..

1.5 åring er i hvertfall heftig! Man er så "påskrudd" hele tiden

Jeg må skravle litt her ser jeg.. mangler noen innlegg. Bekkager spam!

Flere som har oppdaget av ingefærøl er kvalmestillende?! Funker som bare juling

Akkurat samme her. Har en meget viljesterk snart 3-åring, i kombo med trøtt, kvalm mamma med veldig nedsatt tålmodighet :sorry:

Enig, snart 3 åring her og tålmodigheten min er 0.

Flere som har oppdaget av ingefærøl er kvalmestillende?! Funker som bare juling
Det var et råd før med ingefær mot kvalme, nå er vel rådet at man ikke skal ha for mye av det om jeg ikke husker helt feil, men mest der det er veldig konsentrert. Ska vi se … her er link:

Det var et råd før med ingefær mot kvalme, nå er vel rådet at man ikke skal ha for mye av det om jeg ikke husker helt feil, men mest der det er veldig konsentrert. Ska vi se … her er link:
Ja, det har jeg også hørt/lest, men ingefærbrus er vel ufarlig da det ikke er noe særlig til ingefær i den? Legen min sa jo at det kan virke kvalmestillende, så det har jeg tenkt var helt innafor

Dette sier AI

Vedlegg

• Screenshot_20260113_223305_Chrome.jpg
    Screenshot_20260113_223305_Chrome.jpg
    187,3 KB · Visninger: 5
Kom til å lurte på om det er noen som skal ha tvillinger i denne termingruppa? :) Noen som vet?

Back
Topp