IKM Uke 3 ❤️

Så mye rart denne syklusen at jeg nesten tror det kan være ektopisk? Jeg har null erfaring med det, men google sier man må ha lav terskel for å oppsøke lege om man mistenker det og får smerter eller voldsomme blødninger.

Kan liksom ikke tro at dette forløper normalt med vinglete hcg stigning.. skulle tro testen var sterkere enn dette fra 11 til 13, tenkte jeg...

Jeg kjøpte nye tester på vei hjem nå og får tatt en eller to i løpet av kvelden :laughing002
Du må ta ny test i kveld! Enig i at den kanskje er litt svak, men kan jo ha skjedd ting senere enn estimert!

Jeg venter spent!

Du må ta ny test i kveld! Enig i at den kanskje er litt svak, men kan jo ha skjedd ting senere enn estimert!

Jeg venter spent!
Nå ble det litt me ne me her... beklager.. er bare litt forvirret og har ikke sagt noe til noen fordi jeg tenkte mensen var rett rundt hjørnet.. stakkars kollega som ble innviet i det hele i dag :whacky011

Testet nå på 3 timers urin.. ser jo noe da....

Hva tenker dere? Kan dette være bare feil på testene? :confused004

Vedlegg

• 20260112_183519.jpg
    20260112_183519.jpg
    299,6 KB · Visninger: 106
  • 20260112_183609.jpg
    20260112_183609.jpg
    239,1 KB · Visninger: 107
Nå ble det litt me ne me her... beklager.. er bare litt forvirret og har ikke sagt noe til noen fordi jeg tenkte mensen var rett rundt hjørnet.. stakkars kollega som ble innviet i det hele i dag :whacky011

Jeg ser noe på begge de, syns det var tydeligere strek enn de forrige også :love2 :happy:

Er jo noe der! Er det tidlig- eller vanligtest? Har du flere tester, så du kan ta i morgen tidlig også?

Jeg tenker at de er positive! Se gjerne min supersvake på forrige side :happy: Dette er vel vanlig make sure test også? Vet du forresten når du hadde EL, eller går du bare ut i fra symptomer/app? :pompus:
Har troen på at jeg kan sette deg også på gravid-lista snart :woot:

Veldig gøy når det klaffer for så mange!
:wav

*lover meg selv å ikke bli for invested og delusional denne gangen*

Dag 2 etter første positive tester: KLØR i fingrene etter å ta digital på nytt for å se 2-3 + bestille tidlig ultralyd for å se hjerte:bag::hilarious::dead:

Er ikke rart jeg blir gal av å være gravid. Jeg tenker seriøst på det 24/7, venter og lengter gjennom hele forbaskede greien. Tiden. Går. Så. Sakte.
Hver. Eneste. Gang.

Tror jeg trenger profesjonell hjelp :android::hungover::hungry::hilarious::hilarious::hilarious:

*lover meg selv å ikke bli for invested og delusional denne gangen*

Dag 2 etter første positive tester: KLØR i fingrene etter å ta digital på nytt for å se 2-3 + bestille tidlig ultralyd for å se hjerte:bag::hilarious::dead:

Er ikke rart jeg blir gal av å være gravid. Jeg tenker seriøst på det 24/7, venter og lengter gjennom hele forbaskede greien. Tiden. Går. Så. Sakte.
Hver. Eneste. Gang.

Tror jeg trenger profesjonell hjelp :android::hungover::hungry::hilarious::hilarious::hilarious:
Vil kjøre både heart-eye-emoji og hjerte på denne her, samtidig ❤️

Vil kjøre både heart-eye-emoji og hjerte på denne her, samtidig ❤️
Haha, ja man kan jo bli gal. Skjønner ikke hvordan mine andre venninner bare er chill og tar ting som det kommer. Ikke obsessed med babyforum ogsånt. Men fint med forum og termingrupper, så slipper mine nærmeste mas om dette hver bidige dag. :angelic:

Jeg tenker at de er positive! Se gjerne min supersvake på forrige side :happy: Dette er vel vanlig make sure test også? Vet du forresten når du hadde EL, eller går du bare ut i fra symptomer/app? :pompus:
Har troen på at jeg kan sette deg også på gravid-lista snart :woot:

Veldig gøy når det klaffer for så mange!
:wav
Vanlig makesure ja :smiley-angelic002
Jeg temper, så jeg vet el, er 13 dpo i dag..

Haha, ja man kan jo bli gal. Skjønner ikke hvordan mine andre venninner bare er chill og tar ting som det kommer. Ikke obsessed med babyforum ogsånt. Men fint med forum og termingrupper, så slipper mine nærmeste mas om dette hver bidige dag. :angelic:
Jeg synes det er koselig å connecte med andre, og så er jeg ikke glad i å poste ting under eget navn på feks FB :bag: og så er FB-grupper fryktelig uoversiktlige. På forum er jo ting i et mer organisert format :love017 synes tiden går raskere med forum :happy:

Jeg synes det er koselig å connecte med andre, og så er jeg ikke glad i å poste ting under eget navn på feks FB :bag: og så er FB-grupper fryktelig uoversiktlige. På forum er jo ting i et mer organisert format :love017 synes tiden går raskere med forum :happy:
Enig!:angelic::angelic:

Vanlig makesure ja :smiley-angelic002
Jeg temper, så jeg vet el, er 13 dpo i dag..
6-12 dager er vel vinduet for implantasjon, så det er jo innafor når testen blir positiv 13 dpo ❤️ Husker du når du fikk positiv test med tidligere barn? Noen produserer jo også hcg sakte i starten før det skyter fart :happy:

6-12 dager er vel vinduet for implantasjon, så det er jo innafor når testen blir positiv 13 dpo ❤️ Husker du når du fikk positiv test med tidligere barn? Noen produserer jo også hcg sakte i starten før det skyter fart :happy:
Det var en utilsiktet graviditet, for å si det slik. Testet kun med digital og jeg var ukesvis på vei.

Ved kjemisk de siste to årene har jeg testet positivt tidlig, 7 og 8 dpo.. positive tester en ukes tid- 10 dager, før svakere tester og blødning.

Ser strek :D

Back
Topp