IKM Uke 3 ❤️

Jeg røk på en test i dag selv om jeg egentlig skulle vente til i morgen. Hehe… er 9 dpo. Jeg tror kanskje jeg skimter noe men tør ikke stole på den heller!! Har fått litt skygge på disse før. Men føler kanskje denne er litt sterkere enn hva jeg har hatt? Samtidig hadde jeg ganske konsentrert urin så overtaler meg selv til at det blir mer skygge av det. Synes streken kom litt tregt og. Så antydning til den rundt 4 min, og da var det så svakt..

Her er testen etter ca 5 min:
Vis vedlegget 477408

Her etter 8-9 min:
Vis vedlegget 477409

Her er den etter 14 min:
Vis vedlegget 477410

Eller er jeg gal og det ikke er noe der? Fader asså skulle jo vente så jeg slapp denne tydinga haha.. blir iaf litt spennende m neste test da
Den er jo godt synlig! :dance008

Jeg klarte ikke å holde meg lenger haha, så klinka til med TRE tester nå. Øverste er den fra tidligere i dag jeg la ut, de tre andre fra samme urin. Kan man få sånne skygger på så mange tester? Hva tror dere? Jeg kjenner jeg er så redd for å tro noe som helst, har endt opp med å være skygge hver gang når jeg har skimtet noe- men det har jo ikke vært på fler enn 1 test.. Ææ!
Her kommer med blitz og uten. Synes kanskje bedre i virkeligheten men ser dere det jeg ser eller??
IMG_2545.jpeg

IMG_2537.jpeg

Jeg klarte ikke å holde meg lenger haha, så klinka til med TRE tester nå. Øverste er den fra tidligere i dag jeg la ut, de tre andre fra samme urin. Kan man få sånne skygger på så mange tester? Hva tror dere? Jeg kjenner jeg er så redd for å tro noe som helst, har endt opp med å være skygge hver gang når jeg har skimtet noe- men det har jo ikke vært på fler enn 1 test.. Ææ!
Her kommer med blitz og uten. Synes kanskje bedre i virkeligheten men ser dere det jeg ser eller??
Vis vedlegget 477430

Vis vedlegget 477431
Ser strek på alle testene :excited001 :binkybaby
Spesielt på den nederste

Vis vedlegget 477430

Vis vedlegget 477431
Jeg også ser streker :excited001

Vis vedlegget 477430

Vis vedlegget 477431
Dette må være babystreker :dance008

Takk :Heartred godt å høre flere synes å ser det:angelic:
Har fått handlet inn kosttilskudd for gravide og startet det også, så det hjelper litt på å gjøre det litt virkelig.
Men har ikke fått fortalt det til gubben ennå, da han er bortreist på jobb, og jeg vil ikke fortelle over tlf:laughing002

Noen forslag på hvordan jeg kan fortelle han?:angelic:
Så spennende å kunne planlegge å fortelle :Heartred Hva med å legge en bolle i ovnen og så si at du og har en bolle i ovnen og vise en digital testnår han spør? :playful:

Vis vedlegget 477430

Vis vedlegget 477431
Ser ut som min test 9 dpo som resulterte i mitt andre barn ❤️ absolutt babystrek spør du meg, gratulerer! :love017

Ser strek på alle testene :excited001 :binkybaby
Spesielt på den nederste
Jeg også ser streker :excited001
Dette må være babystreker :dance008
Ser ut som min test 9 dpo som resulterte i mitt andre barn ❤️ absolutt babystrek spør du meg, gratulerer! :love017
Åååh! Krysser alt jeg har for økning nå! Så spennende. Jeg klarer ikke tro på det helt enda haha men sier forsiktig tusen takk @Ari ♡ :Heartred Tusen takk for at dere svarer. Hadde blitt gal uten noen nå haha :Heartred

Jeg har en kollega som engasjerer seg sterkt i dette opplegget og kom med en test :laughing002 det var under to timer siden sist jeg tisset, men jeg er 13 dpo og hadde nok forventet strek om jeg faktisk var gravid.

Dette må være tidenes seigeste kjemiske :confused004 det tok evigheter før fargen samlet seg. Jeg tester i kopp, så det er ikke søl heller.

Vedlegg

• 20260112_143227.jpg
    20260112_143227.jpg
    133,9 KB · Visninger: 84
  • 20260112_143324.jpg
    20260112_143324.jpg
    216,8 KB · Visninger: 83
  • 20260112_143823.jpg
    20260112_143823.jpg
    154,1 KB · Visninger: 84
Jeg fikk litt panikk så jeg stappet den i bh'en :laughing002 slik ser den ut nå en time seinere... herlighet... den er selvfølgelig ikke gyldig... men hva er det kroppen holder på med :smiley-angelic002

Vedlegg

• 20260112_160721.jpg
    20260112_160721.jpg
    404,9 KB · Visninger: 76
Jeg fikk litt panikk så jeg stappet den i bh'en :laughing002 slik ser den ut nå en time seinere... herlighet... den er selvfølgelig ikke gyldig... men hva er det kroppen holder på med :smiley-angelic002
Hallo den er jo kjempepositiv! Du har sikkert bare hatt litt sen implantasjon? Streken kom jo før tidsfristen selv om den er sterkere nå?? Jeg har trua jeg!

Jeg er enig med Lillepia over her! Her må det jo være noe! Krysser fingrene :smiley-angelic001 :nailbiting:

Åååh! Krysser alt jeg har for økning nå! Så spennende. Jeg klarer ikke tro på det helt enda haha men sier forsiktig tusen takk @Ari ♡ :Heartred Tusen takk for at dere svarer. Hadde blitt gal uten noen nå haha :Heartred
IMG_6239.jpeg

Dette var min babystrek 9 dpo ❤️ har veldig troen på dine tester. Digital slo ut 1-2 10 dpo, da var jeg 3+3 på vei :love017

Jeg har en kollega som engasjerer seg sterkt i dette opplegget og kom med en test :laughing002 det var under to timer siden sist jeg tisset, men jeg er 13 dpo og hadde nok forventet strek om jeg faktisk var gravid.

Dette må være tidenes seigeste kjemiske :confused004 det tok evigheter før fargen samlet seg. Jeg tester i kopp, så det er ikke søl heller.
Du må jo være gravid? :hello2

Du må jo være gravid? :hello2
Så mye rart denne syklusen at jeg nesten tror det kan være ektopisk? Jeg har null erfaring med det, men google sier man må ha lav terskel for å oppsøke lege om man mistenker det og får smerter eller voldsomme blødninger.

Kan liksom ikke tro at dette forløper normalt med vinglete hcg stigning.. skulle tro testen var sterkere enn dette fra 11 til 13, tenkte jeg...

Jeg kjøpte nye tester på vei hjem nå og får tatt en eller to i løpet av kvelden :laughing002

Back
Topp