IKM Uke 3 ❤️

Her kommer tr i morges, så nå skal jeg prøve å tenke mindre på prøvingen. Blir litt altoppslukende og det er ikke så bra. Veldig kjekt å se så mange allerede har fått positive tester, krysser fingrene for enda flere i løpet av uken :Heartred

Et lite hei herfra :happy: Vi har vært på hytta i helgen, lagt bort mobil og reiste av gårde uten tester også :p Jeg hadde IKM i går (etter lutealfaselengde), eller i dag (etter sykluslengde). Ingen tante enda på besøk. Jeg temper også, og den er stigende. Kanskje er det bare et lite progesteronblaff nå på slutten. Får se i morgen tidlig om den holder seg høy/stiger.

Skal lese gjennom helgens poster og gleder meg til å se testene deres :Heartbigred

Jeg røk på en test i dag selv om jeg egentlig skulle vente til i morgen. Hehe… er 9 dpo. Jeg tror kanskje jeg skimter noe men tør ikke stole på den heller!! Har fått litt skygge på disse før. Men føler kanskje denne er litt sterkere enn hva jeg har hatt? Samtidig hadde jeg ganske konsentrert urin så overtaler meg selv til at det blir mer skygge av det. Synes streken kom litt tregt og. Så antydning til den rundt 4 min, og da var det så svakt..

Her er testen etter ca 5 min:
Vis vedlegget 477408

Her etter 8-9 min:
Vis vedlegget 477409

Her er den etter 14 min:
Vis vedlegget 477410

Eller er jeg gal og det ikke er noe der? Fader asså skulle jo vente så jeg slapp denne tydinga haha.. blir iaf litt spennende m neste test da
Jeg ser 2 streker! :D :Heartred

Her er grafen min, i tilfelle det er andre tempenerder her inne :whacky011

Grunnen til at sammenligningsgrafen går lenger enn 12 dpo er 3 kjemiske graviditeter. Resten av syklusen er gjennomsnittlig av 24+ sykluser.

Får se om den holder seg høy i morgen eller om mensen kommer i dag/morgen.

Vedlegg

• Screenshot_20260112_093859_FF.jpg
    Screenshot_20260112_093859_FF.jpg
    698,5 KB · Visninger: 40
  • Screenshot_20260112_093908_FF.jpg
    Screenshot_20260112_093908_FF.jpg
    915,1 KB · Visninger: 41
Her er grafen min, i tilfelle det er andre tempenerder her inne :whacky011

Grunnen til at sammenligningsgrafen går lenger enn 12 dpo er 3 kjemiske graviditeter. Resten av syklusen er gjennomsnittlig av 24+ sykluser.

Får se om den holder seg høy i morgen eller om mensen kommer i dag/morgen.
Spennende! Når tenker du å ta en test? :angelic:

Jeg røk på en test i dag selv om jeg egentlig skulle vente til i morgen. Hehe… er 9 dpo. Jeg tror kanskje jeg skimter noe men tør ikke stole på den heller!! Har fått litt skygge på disse før. Men føler kanskje denne er litt sterkere enn hva jeg har hatt? Samtidig hadde jeg ganske konsentrert urin så overtaler meg selv til at det blir mer skygge av det. Synes streken kom litt tregt og. Så antydning til den rundt 4 min, og da var det så svakt..

Her er testen etter ca 5 min:
Vis vedlegget 477408

Her etter 8-9 min:
Vis vedlegget 477409

Her er den etter 14 min:
Vis vedlegget 477410

Eller er jeg gal og det ikke er noe der? Fader asså skulle jo vente så jeg slapp denne tydinga haha.. blir iaf litt spennende m neste test da
Ser ut som babystrek spør du meg :nailbiting: Min på 9 dpo var enda svakere i 2020. Håper det stemmer og at den blir sterkere! :woot:

Her kommer tr i morges, så nå skal jeg prøve å tenke mindre på prøvingen. Blir litt altoppslukende og det er ikke så bra. Veldig kjekt å se så mange allerede har fått positive tester, krysser fingrene for enda flere i løpet av uken :Heartred
Relaterer! Man blir sugd inn i det så raskt. Å gjøre alt riktig i månedsvis og likevel vente og vente på den positive testen :dead: jeg håper neste forsøk er full klaff for deg ❤️

Er tom for tester :happy090 tenkte å la det gå noen dager. Siden jeg hadde blenda - skygge - blenda ish, antar jeg det var en streifer og at mensen kommer etterhvert.
Får se om nysgjerrigheten tar meg :smiley-angelic002
Når var det du testa igjen? Jeg hadde streifer nå og her kom TR er par dager for tidlig. Begynte å blø i går og da var tempen enda over coverline, men jeg lada ikke klokka (går ut fra tempen klokken måler siden jeg hele tiden glemmer å faktisk tempe) og vet derfor ikke hva temp er i dag. Tipper ned, får lade og sjekke i morgen. Håper din holder seg høy og lovende, og at tr holder seg vekke minimum til september :smiley-angelic001

Ser ut som babystrek spør du meg :nailbiting: Min på 9 dpo var enda svakere i 2020. Håper det stemmer og at den blir sterkere! :woot:
Ææ! Jeg er kommer jo aldri til å klare å vente til i morgen med å ta ny test haha! Åh håååper håper

Når var det du testa igjen? Jeg hadde streifer nå og her kom TR er par dager for tidlig. Begynte å blø i går og da var tempen enda over coverline, men jeg lada ikke klokka (går ut fra tempen klokken måler siden jeg hele tiden glemmer å faktisk tempe) og vet derfor ikke hva temp er i dag. Tipper ned, får lade og sjekke i morgen. Håper din holder seg høy og lovende, og at tr holder seg vekke minimum til september :smiley-angelic001
Tok en test kl. 08.00 lørdag, var da 11 dpo. Var ikke mye spennende å spore på den og antok da at mensen var i rute.
Ingen mens, ingen murringer..fortsatt fyldige pupper (luften bruker å gå ut av de dagen jeg får mensen. Har ultra sykliske pupper.hihi.).
Ja.. så da må man bare vente og se hva som kommer.. :angel8

Den så slik ut... forøvrig første i den pakken der fargen ikke samla seg i kontrollstreken for en eller annen grunn..

Vedlegg

• 20260110_081017.jpg
    20260110_081017.jpg
    384,3 KB · Visninger: 65
7dpo og tempen holder seg fint :happy:
Skal prøve å vente til 7dpo med å teste, har jo uansett ikke tidligtester liggende!
Det som er litt morsomt, er at hunden har begynt å komme å legge hodet sitt på magen min, håper det er et tidlig tegn! Han bruker ikke gjøre det ellers, vet han reagere på graviditet da han har reagert sterk de to andre gangen jeg ble gravid og han reagerte veldig tidlig på ei vennine av meg (hun var rundt 4uker og kunne ikke holde det hemmelig, hunden holder vanligvis avstand til henne :hilarious:)

1000004121.jpg

Ææ! Jeg er kommer jo aldri til å klare å vente til i morgen med å ta ny test haha! Åh håååper håper
Ta en i kveld? :angelic: Hvis du klarer å holde deg litt har jeg lagt merke til at de fleste har sterkere strek allerede da ❤️

Den så slik ut... forøvrig første i den pakken der fargen ikke samla seg i kontrollstreken for en eller annen grunn..
Håper det er utvikling innen du tar neste test ❤️

Back
Topp