Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har vært på hytta i helgen, lagt bort mobil og reiste av gårde uten tester også 
Jeg ser 2 streker!Jeg røk på en test i dag selv om jeg egentlig skulle vente til i morgen. Hehe… er 9 dpo. Jeg tror kanskje jeg skimter noe men tør ikke stole på den heller!! Har fått litt skygge på disse før. Men føler kanskje denne er litt sterkere enn hva jeg har hatt? Samtidig hadde jeg ganske konsentrert urin så overtaler meg selv til at det blir mer skygge av det. Synes streken kom litt tregt og. Så antydning til den rundt 4 min, og da var det så svakt..
Her er testen etter ca 5 min:
Vis vedlegget 477408
Her etter 8-9 min:
Vis vedlegget 477409
Her er den etter 14 min:
Vis vedlegget 477410
Eller er jeg gal og det ikke er noe der? Fader asså skulle jo vente så jeg slapp denne tydinga haha.. blir iaf litt spennende m neste test da

Spennende! Når tenker du å ta en test?Her er grafen min, i tilfelle det er andre tempenerder her inne
Grunnen til at sammenligningsgrafen går lenger enn 12 dpo er 3 kjemiske graviditeter. Resten av syklusen er gjennomsnittlig av 24+ sykluser.
Får se om den holder seg høy i morgen eller om mensen kommer i dag/morgen.

Ser ut som babystrek spør du megJeg røk på en test i dag selv om jeg egentlig skulle vente til i morgen. Hehe… er 9 dpo. Jeg tror kanskje jeg skimter noe men tør ikke stole på den heller!! Har fått litt skygge på disse før. Men føler kanskje denne er litt sterkere enn hva jeg har hatt? Samtidig hadde jeg ganske konsentrert urin så overtaler meg selv til at det blir mer skygge av det. Synes streken kom litt tregt og. Så antydning til den rundt 4 min, og da var det så svakt..
Her er testen etter ca 5 min:
Vis vedlegget 477408
Her etter 8-9 min:
Vis vedlegget 477409
Her er den etter 14 min:
Vis vedlegget 477410
Eller er jeg gal og det ikke er noe der? Fader asså skulle jo vente så jeg slapp denne tydinga haha.. blir iaf litt spennende m neste test da
Min på 9 dpo var enda svakere i 2020. Håper det stemmer og at den blir sterkere! 
Er tom for testerSpennende! Når tenker du å ta en test?![]()
tenkte å la det gå noen dager. Siden jeg hadde blenda - skygge - blenda ish, antar jeg det var en streifer og at mensen kommer etterhvert.
Relaterer! Man blir sugd inn i det så raskt. Å gjøre alt riktig i månedsvis og likevel vente og vente på den positive testenHer kommer tr i morges, så nå skal jeg prøve å tenke mindre på prøvingen. Blir litt altoppslukende og det er ikke så bra. Veldig kjekt å se så mange allerede har fått positive tester, krysser fingrene for enda flere i løpet av uken![]()
jeg håper neste forsøk er full klaff for deg Når var det du testa igjen? Jeg hadde streifer nå og her kom TR er par dager for tidlig. Begynte å blø i går og da var tempen enda over coverline, men jeg lada ikke klokka (går ut fra tempen klokken måler siden jeg hele tiden glemmer å faktisk tempe) og vet derfor ikke hva temp er i dag. Tipper ned, får lade og sjekke i morgen. Håper din holder seg høy og lovende, og at tr holder seg vekke minimum til septemberEr tom for testertenkte å la det gå noen dager. Siden jeg hadde blenda - skygge - blenda ish, antar jeg det var en streifer og at mensen kommer etterhvert.
Får se om nysgjerrigheten tar meg![]()

Ææ! Jeg er kommer jo aldri til å klare å vente til i morgen med å ta ny test haha! Åh håååper håperSer ut som babystrek spør du megMin på 9 dpo var enda svakere i 2020. Håper det stemmer og at den blir sterkere!
![]()
Tok en test kl. 08.00 lørdag, var da 11 dpo. Var ikke mye spennende å spore på den og antok da at mensen var i rute.Når var det du testa igjen? Jeg hadde streifer nå og her kom TR er par dager for tidlig. Begynte å blø i går og da var tempen enda over coverline, men jeg lada ikke klokka (går ut fra tempen klokken måler siden jeg hele tiden glemmer å faktisk tempe) og vet derfor ikke hva temp er i dag. Tipper ned, får lade og sjekke i morgen. Håper din holder seg høy og lovende, og at tr holder seg vekke minimum til september![]()

Den så slik ut... forøvrig første i den pakken der fargen ikke samla seg i kontrollstreken for en eller annen grunn..Når var det du testa igjen? Jeg hadde streifer nå og her kom TR er par dager for tidlig. Begynte å blø i går og da var tempen enda over coverline, men jeg lada ikke klokka (går ut fra tempen klokken måler siden jeg hele tiden glemmer å faktisk tempe) og vet derfor ikke hva temp er i dag. Tipper ned, får lade og sjekke i morgen. Håper din holder seg høy og lovende, og at tr holder seg vekke minimum til september![]()
)Jeg skimter noe her ja!! Spennende! Haha kjenner meg igjen i å ikke klare å vente…. Helt krise8 dpo og skyggestrek ..? Har ikke pleid å få positiv før 9/10 dpo.. men klarer jo ikke vente da Vis vedlegget 477427
Jeg kan også skimte en strek, håper det er starten på en fin babystrek!8 dpo og skyggestrek ..? Har ikke pleid å få positiv før 9/10 dpo.. men klarer jo ikke vente da Vis vedlegget 477427

Ta en i kveld?Ææ! Jeg er kommer jo aldri til å klare å vente til i morgen med å ta ny test haha! Åh håååper håper
Hvis du klarer å holde deg litt har jeg lagt merke til at de fleste har sterkere strek allerede da Blir fort det ja hihiTa en i kveld?Hvis du klarer å holde deg litt har jeg lagt merke til at de fleste har sterkere strek allerede da
![]()

Håper det er utvikling innen du tar neste testDen så slik ut... forøvrig første i den pakken der fargen ikke samla seg i kontrollstreken for en eller annen grunn..
Jeg ser også noe på denne, krysser!8 dpo og skyggestrek ..? Har ikke pleid å få positiv før 9/10 dpo.. men klarer jo ikke vente da Vis vedlegget 477427