IKM Uke 3 ❤️

Godt synlig nå ja! Men så jo streken i sted og? Bare litt svakere
Så det er ikke bare meg som ser :nailbiting: klarte ikke å dy meg, så jeg måtte skvise ut bittelitt av det lille jeg hadde i blæra for å ta ny test med en gang :laughing002 ble ikke sjukt mye klokere, men skal legge ut bilde om litt, prøver bare å holde tritt med tråden og dagens innlegg først ❤️

Okei, etter mitt forrige innlegg med tørr test måtte jeg selvfølgelig presse ut noen dråper tiss som jeg hadde samlet i 10-20 minutter :laughing002 Altså er veldig teit utgangspunkt og jeg ble ikke så mye klokere heller.
Men kan dette bli til noe? :pompus: Det første er innafor tidsfrist og bilde to er etter tjue minutter. Vurderer en tur på butikken eller apoteket for å kjøpe andre tester :laughing002 Man blir jo helt gal når man tror at man kanskje ser noe, men så er det for vanskelig å konkludere :dead: nei altså, jeg burde bare vente :angelic:

Vedlegg

• IMG_7074.jpeg
    IMG_7074.jpeg
    507,2 KB · Visninger: 78
  • IMG_7082.jpeg
    IMG_7082.jpeg
    373,1 KB · Visninger: 78
Okei, etter mitt forrige innlegg med tørr test måtte jeg selvfølgelig presse ut noen dråper tiss som jeg hadde samlet i 10-20 minutter :laughing002 Altså er veldig teit utgangspunkt og jeg ble ikke så mye klokere heller.
Men kan dette bli til noe? :pompus: Det første er innafor tidsfrist og bilde to er etter tjue minutter. Vurderer en tur på butikken eller apoteket for å kjøpe andre tester :laughing002 Man blir jo helt gal når man tror at man kanskje ser noe, men så er det for vanskelig å konkludere :dead: nei altså, jeg burde bare vente :angelic:
Føler jeg kan kanskje se en veldig svak strek på bilde nr :angelic:

Ser strek på bilde nr. 1 :pompus:

Hei! Nå har jeg ventet en stund på en tråd for IKM uke 3 og vet vi er flere i samme båt, men siden den ikke har kommet enda tenkte jeg at jeg får lage den selv :hilarious:

Heng deg på? ❤️ Fyll ut denne, så legger jeg deg til i lista :
Brukernavn - alder - barnet du prøver på - prøveperioden du er inne i - eggløsning - ikke kommende mens.

Eksempel:
Ari ♡ - 35 - B4 - PP2 - EL ca 29/12 - IKM ca 13/1

Mandag 12. januar
• Håpefull:Heartred - 40 - B2 - PP10 (PP5 SA og PP8 MA) - EL 28/12 - IKM 12/01
• Naomii - 35 - B3 - PP7 - EL 28/12 - IKM 12/1
• Amy_ - 40 - B2 - PP1 - EL 30/12 - IKM 12/1

Tirsdag 13. januar
• Ari ♡ - 35 - B4 - PP2 - EL ca 29/12 - IKM ca 13/1
• Tønsker1til - 35 - B2 - PP2 - EL 28/12 (litt usikker på den) - IKM 13/1
• Stjernest0v - 30 - B3 - PP9 - EL 30.12 - IKM 13.01

• husmor40 - B2 - PP4 - EL 29.12- IKM 13.01
• Regnbueønske - 36 - B3 - PP5 - EL 30.12 - IKM 13.0
• Kokkosbolle6 - 34 - B7 - PP3 - EL 30.12 - IKM 13/01

Onsdag 14. januar

Torsdag 15. januar
• Lillepia1 - 32 - B2 - PP4 - EL 3/1 - IKM 15/1

Fredag 16. januar
• MammatilA00 - 25 - B2 - pp14 - el 2/1 - IKM 16/1
• Onion - 35 - B1 - PP2 etter exu - EL 04.01 - IKM 16.01
• Elisa91 - 34 - B3 - PP3 - EL 4.1 - IKM 16.1
• Lykketroll1 - 32 - B3 - pp1 - el 2/1 - IKM 16/1(?)

Lørdag 17. januar
• Maya91- 34 - B1 - PP18 - EL 4/1 - IKM - 17/1
• B82 - B6 - PP5 - EL 04.01 - IKM 17.01

Søndag 18. januar

Gravid
❤️ Naomii
❤️ Tønsker1til
❤️ Stjernest0v
❤️ Kokkosbolle6

TR

Håper det blir mange septemberspirer etter hvert :love017
Nå er start-innlegget oppdatert. Hvis noen flere vil settes som gravid eller oppdateres til TR, tag meg gjerne, så ordner jeg :love017

Våknet utrolig tidlig idag, med en god del ubehag/press i korsryggen, så tydelig noe som skjer her :laughing002 bruker ikke å våkne kl 6 når jeg har fri egentlig :angelic:
Også klør det sånn i fingrene å fortelle det til typen,men vil vente til han er ferdig med jobb,å kan fortelle det ansikt til ansikt :angelic:
I følge termin kalkulator er jeg 3+3 idag, noe jeg fortsatt ikke klarer helt å forstå:shy:

Er jo noe her! Håper det er starten på noe. Gleder meg til å se test i dag! Hvor mange dpo er du nå?

7 dpo og har ingen av symptomene jeg hadde da jeg ble gravid på denne tiden, så jeg kjenner at jeg forbereder meg på at det ikke er noe her. Er jo tidlig men føler jeg har akk de samme symptomene som alle PPene det ikke har vært noe i det siste, så da mister jeg litt håpet haha. Sikkert litt for å beskytte meg selv for å ikke bli skuffa igjen også

Her var det ingen strek i dag, så jeg tror at de strekene jeg fikk i går var en streifer. Hadde jo aldri visst om det hvis jeg ikke hadde testet så tidlig :shy: men det går fint, jeg har jo allerede en liten en. Gleder meg til å følge med videre her inne ❤️

Her var det ingen strek i dag, så jeg tror at de strekene jeg fikk i går var en streifer. Hadde jo aldri visst om det hvis jeg ikke hadde testet så tidlig :shy: men det går fint, jeg har jo allerede en liten en. Gleder meg til å følge med videre her inne ❤️
Håper sånn at det var en falsk negativ til deg isåfall :Heartred

Er jo noe her! Håper det er starten på noe. Gleder meg til å se test i dag! Hvor mange dpo er du nå?
Var ingenting i dag, dessverre. Var nok en streifer siden jeg hadde strek på flere tester i går, har aldri opplevd «skygger» på flere tester samme dag. Er 11 dpo, men er nok ute :shy:

Back
Topp