IKM Uke 3 ❤️

Hvordan ser den ut i virkeligheten?? Jeg synes jeg ser noe på bilde nr 2? Vet ikke om makesure pleier å ha skygger men kan ikke bare være meg som ser det? Blir spennende m neste test!
Ser definitivt "noe", men det er ikke en rosa strek. Testen til høyre er etter 4 minutter, den til venstre er etter 5 minutter.

Jeg hadde markant aktivitet i livmoren fra mandag kl. 18.00 til tirsdag kl. 14.00. Som å bli stukket med en pinne på ett fast sted. Ikke vondt, men ubehagelig. Etter det har det bare vært følelsen av en varm "ball" der nede og ellers ganske symptomfri, for utenom (beklager) mengder veldig tynn hvit utflod, og brystvortene har ikke blitt ømme slik de pleier etter eggløsning.

Jaja... kanskje jeg er en sånn som konstant har lave verdier hcg i kroppen og lager skygger på testene :happy090

9 dpo og første test i dag. Syntes jeg så en skygge, men det har jeg fått mange ganger med dette merket, så intet nytt. Må nok bare vente og teste igjen i ettermiddag/kveld :)
Jeg logget inn via pc nå.. og ser noe når jeg ser på bildene her :happy: Er plaget med skygge selv, utrolig irriterende..

Ser definitivt "noe", men det er ikke en rosa strek. Testen til høyre er etter 4 minutter, den til venstre er etter 5 minutter.

Jeg hadde markant aktivitet i livmoren fra mandag kl. 18.00 til tirsdag kl. 14.00. Som å bli stukket med en pinne på ett fast sted. Ikke vondt, men ubehagelig. Etter det har det bare vært følelsen av en varm "ball" der nede og ellers ganske symptomfri, for utenom (beklager) mengder veldig tynn hvit utflod, og brystvortene har ikke blitt ømme slik de pleier etter eggløsning.

Jaja... kanskje jeg er en sånn som konstant har lave verdier hcg i kroppen og lager skygger på testene :happy090
Men symptomene gir jo definitivt mer håp da! Jeg krysser fingrene for at det er starten på noe :Heartred :Heartred

Her var testen negativ og uten noe å myse på :hilarious: Jeg er travel dag i dag med barn og sykehus, så jeg skal lese meg gjennom innleggene etterpå ❤️

Vedlegg

• IMG_6991.jpeg
    IMG_6991.jpeg
    142,7 KB · Visninger: 43
Siden testingen er skikkelig i gang, så legger jeg ved mine 3 blenda tester fra i dag :hilarious:
Måtte ta to til for jeg så en skyggestrek med mitt eminente streksyn.
Jeg er nok bare 6-7 dpo i dag. Så enda tidlig.
Men den makesuren gir meg skygger altså! Men de er kanskje kjent for det? Den kom ikke godt nok frem på bildene før den var tørket helt.

Spennende med testing fremover. Jeg tar disse testene fra i dag med knusende ro :hilarious:

Vedlegg

• IMG_4687.jpeg
    IMG_4687.jpeg
    289,8 KB · Visninger: 45
  • IMG_4694.jpeg
    IMG_4694.jpeg
    449,6 KB · Visninger: 40
Last edited:
Tok en test nå etter jobb, ikke helt utvannet urin heldigvis. Syntes jeg så antydning til en strek til å starte med, og det mente vist chatgpt også :laughing002
Bilde er tatt litt etter tiden her nå da.

Har også vært i kontakt med fertilitetsklinikk, slik at om det ikke skal sitte denne gangen så skal jeg inn for en liten sjekk å se om at alt er som det skal:angelic:
Har fortsatt en del kramper I livmor, og kjenner jeg er sliten i korsryggen, og mere sliten og trøtt nå.

Vedlegg

• 20260108_154716.jpg
    20260108_154716.jpg
    668,4 KB · Visninger: 62
Back
Topp