Skravletråd

Førstegangs! Noen som har vært gravide før og kan komme med buksetips? Noe som ser bra ut men som gir maks flex. Altså merker og modeller. Er ute etter både tights til hjemmebruk og skinny jeans i sort/blå/brun til å ha inni støvletter. Går rundt med åpne bukser under store gensere nå:laughing014
10+0 nå her, og eneste som fungerer for meg er low-rise jeans og bukser med litt større størrelser. Mid-rise og high-rise plager magen og jeg blir enda kvalm uansett om det er myk eller fleks for min del :smiley-ashamed004
Ellers kjoler er sååå deilig! Det har blitt ganske kaldt i de siste, så jeg har med meg nesten kun kjoler med maks lengde med lange sokker. Strømpebukser pleier magen, så jeg kan ikke bruke dem.

Hjemme bruker jeg mannens joggebukser :p Jeg har stjålet flere par og flyttet dem til skapet mitt uten å si ifra til han :p haha

Har fått time til TUL 12 februar, da er jeg 13+5. Ifølge nettet er det svært høy sannsynlighet for at de ser kjønn. Har noen opplevd det før? :) spent jeg!

Ja, det er jo legen som må sende den på første kontroll :hungover:
Vi får prøve å ringe i morgen da å se om vi kommer gjennom til resepsjonen og om det blir satt opp time :happy090
Jeg var til privat UL igår og hun semdte henvisning for meg. Så det var en måte å "gå rundt" systemet på!

Jeg var til privat UL igår og hun semdte henvisning for meg. Så det var en måte å "gå rundt" systemet på!
Har heldigvis fått legetime i morgen, så det ordner seg :) Var faktisk inne på nett å sjekket på ledige timer på privat UL i går, og til min store overraskelse var det svært få ledige timer frem til februar. Jeg smører meg med tålmodighet enn så lenge.

Har fått time til TUL 12 februar, da er jeg 13+5. Ifølge nettet er det svært høy sannsynlighet for at de ser kjønn. Har noen opplevd det før? :) spent jeg!
Ja, man kan se NUB i det tidsrommet! Men ikke alltid de sier noe på sykehuset den første ultralyden av ulike årsaker. Hvis du får bra bilder så kan vi jo ha en NUB-tolke gruppe her :D

10+0 nå her, og eneste som fungerer for meg er low-rise jeans og bukser med litt større størrelser. Mid-rise og high-rise plager magen og jeg blir enda kvalm uansett om det er myk eller fleks for min del :smiley-ashamed004
Ellers kjoler er sååå deilig! Det har blitt ganske kaldt i de siste, så jeg har med meg nesten kun kjoler med maks lengde med lange sokker. Strømpebukser pleier magen, så jeg kan ikke bruke dem.

Hjemme bruker jeg mannens joggebukser :p Jeg har stjålet flere par og flyttet dem til skapet mitt uten å si ifra til han :p haha
Takk for tips! Kjole høres deilig ut. Mine vinter/ullkjoler avslører magen:/ får tenke litt!

Takk for tips! Kjole høres deilig ut. Mine vinter/ullkjoler avslører magen:/ får tenke litt!
Jeg har kuttet ut jeans helt og sverger til myke bukser med knyting i livet enn så lenge det går, og når det ikke går så må arbeidsgiver overleve at jeg jobber i tights, da helst med en kjole over eller noe liknende, men jeg nekter å stå i vonde klær :hilarious:

Dumt spørsmål siden det er vinter, men fryser dere mer enn normalt?! Jeg får liksom ikke varmen i kroppen og ligger med teppe og ullgensere, ovnen på full styrke men er like kald
Jeg har også merket det! Holdt på å fyre i peisen tidligere, men vi hadde allerede 25 grader her inne:eek:

Og cravings.. hva har dere? Her er det surt og knaskete det går i... grønnsaker og sure ting som lime, sitron, grapefruit og oliven. Orker ikke tanken på kokt fisk eller "slappe" og fettete ting. Akkurat som forrige svangerskap, haha! Kan også ha lyst på noe, men når vi lager det så er det ekkelt?

Jeg fryser også masse! Nå er det veldig kaldt her og da, men likevel, SÅ frossen bruker jeg ikke å være ellers.

Spiste en brødskive til frokost, og to små skåler med yoghurt og müsli til lunsj rundt kl 11, er fremdeles stinn og mett!!! Føler meg like stappa som ei pølse i pølseskinn, alt bare strutter og strammer! Unntatt puppene da, de strutter ikke enda :hilarious:

Her er jeg også som regel kald! Har nesten følt meg syk til tider, utenom å være det. Men bare veldig frossen i kroppen, men hender og det snur og jeg blir grisevarm:hilarious: Rart med det der

Back
Topp