IKM Uke 3 ❤️

Vet jeg er bare 8 dpo, og at det er jo tidlig ennå. Og testene jeg har er vanlige fra rfsu.
Så vet det kan fortsatt være et lite håp.
Men er det noen flere enn meg som mister litt håpet osv?
Bare så nervøs for at jeg kanskje ikke kan få flere barn. Da første var et "uhell", og jeg da gikk på prevensjon osv, og det skjedde rimelig kjapt. Ganske sikker på at det er ikke noe problem med typen, da han har 3 barn fra før når vi møttes.
Ble bare litt trist å mistet litt håpet når testen idag var negativ :sorry:

Vet jeg er bare 8 dpo, og at det er jo tidlig ennå. Og testene jeg har er vanlige fra rfsu.
Bare så nervøs for at jeg kanskje ikke kan få flere barn. Da første var et "uhell", og jeg da gikk på prevensjon osv, og det skjedde rimelig kjapt. Ganske sikker på at det er ikke noe problem med typen, da han har 3 barn fra før når vi møttes.
Det er akkurat det som gjør det vanskelig når en tester tidlig. En risikerer å bli skuffet mange ganger, og likevel få en positiv test når det nærmer seg IKM. Så jeg prøver å holde meg så lenge som mulig. Hvis du har blitt gravid før, så er det jo et godt tegn :Heartred krysser fingrene for en positiv test snart

Det er jo ingen grunn til å tenke at du ikke kan få…? Og det et bare 10% som får positiv 8dpo med vanlig test:-)

10 dpo og i ettermiddag fikk jeg disse. Positiv digital føler jeg signerer litt at man er gravid, der står det jo! Nå heier jeg på alle dere, at vi blir mange mange fler, aller helst alle sammen, som får positive tester :Heartred:smiley-bounce016
IMG_6830.jpegIMG_6831.jpeg

Det er akkurat det som gjør det vanskelig når en tester tidlig. En risikerer å bli skuffet mange ganger, og likevel få en positiv test når det nærmer seg IKM. Så jeg prøver å holde meg så lenge som mulig. Hvis du har blitt gravid før, så er det jo et godt tegn :Heartred krysser fingrene for en positiv test snart
Det er jo ingen grunn til å tenke at du ikke kan få…? Og det et bare 10% som får positiv 8dpo med vanlig test:-)
Får bare ikke miste håpet helt ennå, å krysse fingrene å prøve å teste igjen senere
Tusen takk for gode ord❤️
Og det er som dere sier tidlig ennå. Også er det så rart med de krampene jeg har hatt i livmor og litt i korsryggen nå de siste 2-3 dagene. Har ikke brukt å ha slikt før etter EL :bag:

Måtte virkelig tisse og tenkte det var like greit å finne frem en test og se om den er lik den fra i dag morges :happy090 7 dpo er fryktelig tidlig.. forventer jo ikke noe pålitelig svar så tidlig :wacky:

Vedlegg

• 20260106_194516.jpg
    20260106_194516.jpg
    403,8 KB · Visninger: 75
  • 20260106_194023.jpg
    20260106_194023.jpg
    385,4 KB · Visninger: 75
Det hørtes ikkje noko kjekt ut! Håper du går klar av noroviruset o_O
Takk ❤️ oppdaterer listene nå :happy:
Eg har fått ny el/ikm, EL 03.01 og IKM 15.01. Oppdaterer du når du har tid @Ari ♡ ? :)

Endelig 1 dpo, EL ble 4-5 dager forsinket denne runden etter kjemisk forrige runde.
Krysser fingrene og håper så indelig for at dette er gullegget! Jeg vet ikke hvor mange flere prøveperioder jeg klarer, dette sliter virkelig på psyken!

@Ari ♡ , kan du oppdatere datoene mine igjen? EL 5/1 - IKM 18/1

Så spennende at det begynner å komme en del tester. Håper på langt bedre statestikk for oss denne uken, enn slik det ble i ikm uke 51 :smiley-bounce022 lurer på hvor lenge jeg klarer holde meg fra å begynne å teste. Målet er torsdag, men helst lørdag :smiley-ashamed004
Enig med deg, uke 51 hadde skikkelig dårlig statistikk :dead: Målet mitt er også torsdag! Hvor mange dpo er du da?

Enig med deg, uke 51 hadde skikkelig dårlig statistikk :dead: Målet mitt er også torsdag! Hvor mange dpo er du da?
Jeg er en plass mellom 10 og 12 på torsdag. Så vet det beste er å vente til lørdag, men spørs om eg klare. Hvor mange dpo er du på torsdag?

Jeg er en plass mellom 10 og 12 på torsdag. Så vet det beste er å vente til lørdag, men spørs om eg klare. Hvor mange dpo er du på torsdag?
Jeg er bare 9 på torsdag, så det er veldig tidlig. Holder fast i at jeg ikke er gravid, men likevel blir det jo spennende hver gang det nærmer seg teste-tid :nailbiting:

Er det bare jeg som ser noe her?
FertilityFriend også ser ting :happy090
Men 7 dpo... det må være skygge.. hadde mye symptomer i 12 timer fra 5-6 dpo, men så tok det slutt og kroppen ble stille..

Vedlegg

• Screenshot_20260106_202744_Collage Maker - GridArt.jpg
    Screenshot_20260106_202744_Collage Maker - GridArt.jpg
    92,3 KB · Visninger: 52
Back
Topp