Hahahaaaa, jeg også har sitti med chatGpt da apoteket ikke hadde CB, så måtte kjøpe denne :
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahahaaaa, jeg også har sitti med chatGpt da apoteket ikke hadde CB, så måtte kjøpe denne :
Men livmoren er jo bare på størrelse med en knyttneveJeg kjenner ikke det akkurat nå, men kjente et tydelig stikk på venstre side av livmoren 6 dpo. Da husker jeg at jeg tenkte på om det kunne være implantasjon. Så fikk jeg rosa utflod 7 dpo, og derfor føler at den lille er på venstre side inni der.![]()
Hva er venstre og høyre side på noe så lite? Min livmor ligger jo bare på venstre siden. Kan jo hende andre har en livmor som ligger litt forkjølet til ene siden også? Vanskelig med livmor og lokasjon synes jeg 
Ja, haha, det kan jo hende den festa seg til høyre og at smerten strålte litt ut til venstre. Ikke godt å si egentlig, men føltes som venstre.Men livmoren er jo bare på størrelse med en knyttneveHva er venstre og høyre side på noe så lite? Min livmor ligger jo bare på venstre siden. Kan jo hende andre har en livmor som ligger litt forkjølet til ene siden også? Vanskelig med livmor og lokasjon synes jeg
![]()
Åja hahahha autokorrektJa, haha, det kan jo hende den festa seg til høyre og at smerten strålte litt ut til venstre. Ikke godt å si egentlig, men føltes som venstre.
Men leit at livmora di er forkjølet da! Neida, måtte bare! Hihi! xD
Skulle stå forskjøvet 

Jeg hadde hcg over 1500 på mandag (det er dessverre det høyeste testen kunne vise) og i går (3 dager etter blodprøven) tok jeg CB som fortsatt viste 2-3 uker. Tror ikke jeg gidder å
Så for meg en lett forkjølet livmor som ligger med feber under et pledd her nåÅja hahahha autokorrekt![]()
![]()
![]()
Skulle stå forskjøvet
![]()
Testen min er veldig lik din, er 5+1 i dag!Jeg og chatGpt
Oiiiiii, det er jo supert! Ser bra ut for deg, daTesten min er veldig lik din, er 5+1 i dag!
Da er det bare å vente på testresultat nr 2 her og satse på litt over dobling 
Krysser fingrene, lykke tilOiiiiii, det er jo supert! Ser bra ut for deg, daDa er det bare å vente på testresultat nr 2 her og satse på litt over dobling
![]()

Fikk svar nå. Var 1193 på 5+2 og 2088 nå 5+3. Litt dårlig resultat, er det ikke?Krysser fingrene, lykke til![]()
Unnskyld,mente 5+5Fikk svar nå. Var 1193 på 5+2 og 2088 nå 5+3. Litt dårlig resultat, er det ikke?
Dette står på nettsiden til Fürst:Fikk svar nå. Var 1193 på 5+2 og 2088 nå 5+3. Litt dårlig resultat, er det ikke?
Jo, de sa det var bittelitt under snittet, men ingen grunn til bekymring enda. "Enda". Hadde hun bare ikke lagt til det ordet Jeg har jo NM-tittel i overtenking og bekymringDette står på nettsiden til Fürst:
«S-hCG Ved normal graviditet skal hCG-verdiene dobles hvert 2. døgn inntil hCG-nivået er ca 1200 U/L. Ved hCG-verdier mellom 1200 U/L og 6000 U/L skal verdien dobles hvert 3. døgn, og ved hCG-verdier over 6000 U/L skal verdien dobles hvert 4. døgn frem til ca uke 10.»
Vet ikke om det var nøyaktig tre døgn fra første til andre prøve, men du har jo nesten en dobling fra 5+2 til 5+5 da. Har ikke noe erfaring selv altså, men håper iallefall det går fint for deg. Sa de ikke noe om hva som er forventede verdier?![]()
Nei..... vet du hva, jeg skal prøve å legge det bort. Lang, varm dusj, hårkur, hudpleie og collagenmaske tenker jeg hjelper litt 
Blodprøven viste 2088, så kan gå fint likevel. Men ja. Fader assa, de testene er til å bli sprø av.Testen min er veldig lik din, er 5+1 i dag!
Åh, jeg kjenner meg igjen! Er mester i overtenking også. Og bekymring! Ja, varm og god dusj hjelper nok.Jo, de sa det var bittelitt under snittet, men ingen grunn til bekymring enda. "Enda". Hadde hun bare ikke lagt til det ordet Jeg har jo NM-tittel i overtenking og bekymringNei..... vet du hva, jeg skal prøve å legge det bort. Lang, varm dusj, hårkur, hudpleie og collagenmaske tenker jeg hjelper litt
![]()
Det er min go-to når jeg føler jeg mangler symptomer, og bekymrer meg for det. Da føler jeg meg bedre etterpå.Beklager! Så ikke denne i går.Hvor står det hvilken batch det er? Bruker makesure selv og ikke særlig stigning her heller
Vi har jo ikke kontroll på dette uansett Men æææmæhgæææd som jeg prøver å gjøre alt riktig. Tenker det er best å leve som normalt, men det er f÷@+ meg lettere sagt enn gjortÅh, jeg kjenner meg igjen! Er mester i overtenning også. Og bekymring! Ja, varm og god dusj hjelper nok.Det er min go-to når jeg føler jeg mangler symptomer, og bekymrer meg for det. Da føler jeg meg bedre etterpå.

Ja, helt enig! I dag var vi innom Pirbadet på vår reise hjem fra juleferie, og ungene ville ha meg med i de store skliene. Jeg elsker sklier egentlig, men ble med én gang skeptisk. Tok sklia likevel da, og overtenker etterpå i stedet (tenker på støt og risting - vet at det skal gå bra sånn egentlig).Vi har jo ikke kontroll på dette uansett Men æææmæhgæææd som jeg prøver å gjøre alt riktig. Tenker det er best å leve som normalt, men det er f÷@+ meg lettere sagt enn gjort![]()

De sier at det er ingenting vi gjør frem eller tilbake som forårsaker en SA eller kjemisk, men vet det er vanskelig å legge fra seg tankenJa, helt enig! I dag var vi innom Pirbadet på vår reise hjem fra juleferie, og ungene ville ha meg med i de store skliene. Jeg elsker sklier egentlig, men ble med én gang skeptisk. Tok sklia likevel da, og overtenker etterpå i stedet (tenker på støt og risting - vet at det skal gå bra sånn egentlig).
Så skulle jeg ta boblebad, men turte ikke sitte så lenge i tilfelle det ble for varmt. Men ovenfor mannen latet jeg som om jeg var helt ubekymret, fordi han håper jeg ikke skal bli så redd og forsiktig som sist da jeg hadde så dårlig magefølelse. Så nå overtenker jeg alt mulig rart, og krisemaksimerer innvendig for den minste ting, men tør ikke si det høyt i frykt for å ødelegge den gode stemninga.
Den neste utfordringen nå blir sex. Kan jo ikke gå i sølibat i 9 mnd, men synes tilogmed det er litt skummelt. Mistet rett etter vi hadde hatt sex sist, men hadde jo sikkert ikke noe med det å gjøre. Alt tydet på at kroppen egentlig hadde begynt å avslutte svangerskapet flere dager før, men likevel skylder jeg litt på sexen. Uffameg! Det var så flott å være happy-go-lucky i de første to svangerskapene uten noen tidligere erfaring med å miste.![]()