Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ble satt i gang på termindato, syns ikke ballongen var så behagelig og fikk ganske intense rier og dårlig fremgang, det endte med keisersnitt, men opplevde ikke det som en dårlig erfaring når jeg ser tilbake på det nåJeg skal bli satt i gang i uke 37. Har noen positive erfaringer med igangsetting?

Sniker!Jeg skal bli satt i gang i uke 37. Har noen positive erfaringer med igangsetting?

Hvorfor skal du bli igangsatt?Jeg skal bli satt i gang i uke 37. Har noen positive erfaringer med igangsetting?
Ønsker det veldig selv denne gangen, men vet det er ganske strengtKort fortalt holdt jeg på å dø under fødsel på grunn av en akutt alvorlig blødning. Sønnen min ble røsket ut med tang etter flere mislykkede forsøk med to typer sugekopper. Han fikk også et subgalealt hematom som potensielt er livstruende og ble innlagt på NFI. Han var over 4 kg to uker før termin derfor ønsker de ikke at jeg skal føde et så stort barn igjen.Hvorfor skal du bli igangsatt?Ønsker det veldig selv denne gangen, men vet det er ganske strengt
Oi, det hørtes traumatisk ut! Så bra at du kan bli tatt på alvor og bli satt i gang tidligereKort fortalt holdt jeg på å dø under fødsel på grunn av en akutt alvorlig blødning. Sønnen min ble røsket ut med tang etter flere mislykkede forsøk med to typer sugekopper. Han fikk også et subgalealt hematom som potensielt er livstruende og ble innlagt på NFI. Han var over 4 kg to uker før termin derfor ønsker de ikke at jeg skal føde et så stort barn igjen.