Babydrømmernr2
Flørter med forumet
Oiii det var leit å høre at du mistet den ene. Det er jo en sammenheng med hcg over grenseverdi og tvilling graviditet.15 dpo hadde jeg 1000 i hcg. Det var tvillinger (mistet den ene i uke 6+)![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oiii det var leit å høre at du mistet den ene. Det er jo en sammenheng med hcg over grenseverdi og tvilling graviditet.15 dpo hadde jeg 1000 i hcg. Det var tvillinger (mistet den ene i uke 6+)![]()
Så koselig med flere kjente fra gamle ikm grupper her. Hvor lang er du på vei da? Eller har du født?Kan føde når som helst duer så gøy!
Det har gått bra med utviklingen heldigvisJeg var sikker på jeg mistet, For var mye svakere. Men hun er 15 mnd nåtestene er ikk lagd for å måle utvikling
Må titte litt på dere andre. Ble så glad over å se at du testet positivtSå koselig med flere kjente fra gamle ikm grupper her. Hvor lang er du på vei da? Eller har du født?![]()
Jeg er 34+0 i dag.Så herligMå titte litt på dere andre. Ble så glad over å se at du testet positivt![]()
Jeg er 34+0 i dag.
Kan føde når som helst duer så gøy!
Ja, helt vilt hvor fort det har gåttWooow det har gått så fort, som nevnt over du kan føde når som helst![]()
Kos deg nå og lykke til med fødselJa, helt vilt hvor fort det har gåttIkke helt klar enda, så håper og tror det blir et par uker til i alle fall
![]()
Tussen takkJa, her har ting utviklet seg normalt, så det viktigste i starten med hcg er normal økning ut ifra dine tallMasse lykke til fremover!