Svakere test 13 dpo vs 12 dpo

Det synes også mannen min!! Hadde ikke opplevd så sterkt test på første svangerskapet!! Kan det være tvillinger tro? Jeg er såååå spent nå. :hilarious:
Det kan jo hende? :nailbiting: Skjønner at du blir spent! Du var jo til og med usikker på stigningen og et par dager senere har det eksplodert :wideyed: spent på dine vegne :woot:

HCG på 720 på dpo 15 i følge ChatGPT så er dette et stekt tall for å være 15 dpo men jeg er sikkert at jeg er 15 dpo.

Har noen erfart høy hcg så tidlig?

Wow, det var høyt! :hello2 Så gøy, ikke rart testene dine er sterke.
Til sammenligning hadde jeg hcg på 49 13dpo med min nå tredje graviditet :hilarious:
49 på 13 dpo? Opssss jeg leste litt at det er litt over normale grenseverdi. Vet ikke om jeg skal være glad eller bekymret!! Herregud man er aldri fornøyd…

49 på 13 dpo? Opssss jeg leste litt at det er litt over normale grenseverdi. Vet ikke om jeg skal være glad eller bekymret!! Herregud man er aldri fornøyd…
Det var lavere enn jeg har opplevd tidligere. Med min andrefødte hadde jeg 236 rundt samme tidspunkt til sammenligning. Det finnes mange variabler, og alt kan være like normalt er min erfaring :happy:

Det var lavere enn jeg har opplevd tidligere. Med min andrefødte hadde jeg 236 rundt samme tidspunkt til sammenligning. Det finnes mange variabler, og alt kan være like normalt er min erfaring :happy:
Tenker det viktigste er at svangerskapet gjennomføres normalt med et friskt baby❤️ svangerskapene er selvsagt ulike. Jeg skal en ny blodprøve på nyttårsaften for å sjekke doblingen av hcg!! :)

Tenker det viktigste er at svangerskapet gjennomføres normalt med et friskt baby❤️ svangerskapene er selvsagt ulike. Jeg skal en ny blodprøve på nyttårsaften for å sjekke doblingen av hcg!! :)
Ja, her har ting utviklet seg normalt, så det viktigste i starten med hcg er normal økning ut ifra dine tall :love017 Masse lykke til fremover!

HCG på 720 på dpo 15 i følge ChatGPT så er dette et stekt tall for å være 15 dpo men jeg er sikkert at jeg er 15 dpo.

Har noen erfart høy hcg så tidlig?
Gratulerer så masse med graviditeten :love017
Jeg hadde 785 i hcg i nåværende svangerskap på ca samme tid. El var på natten en gang og jeg var da teknisk sett mellom 15-16 dpo når prøven ble tatt. Er bare en inni her i alle fall, men spennende å se hva stigningen din blir :)

Gratulerer så masse med graviditeten :love017
Jeg hadde 785 i hcg i nåværende svangerskap på ca samme tid. El var på natten en gang og jeg var da teknisk sett mellom 15-16 dpo når prøven ble tatt. Er bare en inni her i alle fall, men spennende å se hva stigningen din blir :)
Tussen takk - det var så betryggende å høre at noen hadde lignende ❤️ hvor langt er du på vei nå!? Håper alt er strålende med deg :)

Dette er for bekreftede enling svangerskap, så 15 dpo var laveste 2 og høyeste 3803, kan derfor være veldig stor forskjell
1000070474.png

Back
Topp