Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Nå har vi sittet i 10 minutter å sett kroppsdeler sprette rundt hele magen! Siste dagene begynte hun å sparke ganske høyt over navlen og, så nå er hun seriøst overalt her
Er det normalt? Føles helt crazy ut!Aaaner ikke hva som er normalt, men fy søren så koselig24 uker i morgen (23+0) og i går/i dag har sparkene begynt å vises GODT utenfor magenNå har vi sittet i 10 minutter å sett kroppsdeler sprette rundt hele magen! Siste dagene begynte hun å sparke ganske høyt over navlen og, så nå er hun seriøst overalt her
Er det normalt? Føles helt crazy ut!

Ikke overraskende for meg, men jeg har aktive unger24 uker i morgen (23+0) og i går/i dag har sparkene begynt å vises GODT utenfor magenNå har vi sittet i 10 minutter å sett kroppsdeler sprette rundt hele magen! Siste dagene begynte hun å sparke ganske høyt over navlen og, så nå er hun seriøst overalt her
Veldig koselig, men også litt creepyAaaner ikke hva som er normalt, men fy søren så koselig![]()
Mannen bare
hjeeeelp! Tror alt ble hakket mer virkelig for han og 

Okei det var godt å høre! Får bare sånn aliens-filmene-fornemmelserIkke overraskende for meg, men jeg har aktive unger
![]()
Kan ikke huske det begynte så tidlig sist! Men vet jo at morkaka ligger sånn til at hun har masse plass på fremsiden til å boltre seg 
Hahaha ja, er ganske alien. Jeg syns egentlig ikke at fosterbevegelser er så koselige, egentligOkei det var godt å høre! Får bare sånn aliens-filmene-fornemmelserKan ikke huske det begynte så tidlig sist! Men vet jo at morkaka ligger sånn til at hun har masse plass på fremsiden til å boltre seg
![]()
Jeg er 23+1 i dag, kan ikke se kroppsdeler osv men kjenner godt spark og det rister i magen til tider haha. Kan se og kjenne spark utenpå også. Jeg synes de kjennes godt og litt voldelig ut haha, han er sterk! Jeg har i tillegg morkake på fremre vegg så jeg hadde nok kjent enda mer om morkaka lå bak. Så høres normalt ut det du beskriver ja24 uker i morgen (23+0) og i går/i dag har sparkene begynt å vises GODT utenfor magenNå har vi sittet i 10 minutter å sett kroppsdeler sprette rundt hele magen! Siste dagene begynte hun å sparke ganske høyt over navlen og, så nå er hun seriøst overalt her