Hvor tidlig har dere følt tegn til liv?

16+4 i svangerskap 3, kjenner daglig liv no og har gjort det ei god veke. Ligg eg på magen så får eg tydelige (protesterande) boks rett under navlen :)

Hver dag siden tirsdag denne uken, 17+0 - 17+3 har jeg kjent "en kilende svømmende fisk" under navlen, hovedsakelig på venstre side. Som av og til ender i lett stryking. Varierer fra 1 minutt til 10 minutter.
Så nå er jeg overbevist om at bevegelsene ved 11+0 og (14+4) faktisk stemte. :happy090
Morkake var foran (på høyre side) under TOUL (13+3).

Nå har vi passert et kvarter, så det er tydeligvis betydelig mer svømming i dag. Gulrotkake falt visst i smak :laughing002

Last edited:
Jeg begynte å kjenne bevegelse rundt uke 13/14, men var usikker på om det var baby eller ikke. Uke 15 var første gang jeg var sikker på at det var baby. Nå er jeg i uke 19, og bare de siste 3 dagene har jeg kjent hen hver dag. Håper det fortsetter! :Heartpink

I dag er jeg 18+2 og samboer kjente for første gang i går kveld! Han svart ordentlig til, hadde nok ikke forventet så tydelig lite spark! :love017:joyful:

Jeg kjente vel første gang rundt uke 13, men var såpass usikker enda det er barn når 5. på julebord da jeg var 15 uker med masse musikk var jeg helt sikker. Nå uke 17+5 er jeg absolutt ikke i tvil.

På privat ul så de at morkaka lå foran oppe litt mot høyre. Så det forklarer hvorfor jeg kjenner nede på venstre side og hvorfor det kan gå dager imellom. Hatt morkaka foran med de to yngste også så da kjente jeg ikke før uke 19 og 21.

Gleder meg sååå til samboeren kan kjenne. Hans første barn ❤️

24 uker i morgen (23+0) og i går/i dag har sparkene begynt å vises GODT utenfor magen :nailbiting: Nå har vi sittet i 10 minutter å sett kroppsdeler sprette rundt hele magen! Siste dagene begynte hun å sparke ganske høyt over navlen og, så nå er hun seriøst overalt her :hilarious: Er det normalt? Føles helt crazy ut!

24 uker i morgen (23+0) og i går/i dag har sparkene begynt å vises GODT utenfor magen :nailbiting: Nå har vi sittet i 10 minutter å sett kroppsdeler sprette rundt hele magen! Siste dagene begynte hun å sparke ganske høyt over navlen og, så nå er hun seriøst overalt her :hilarious: Er det normalt? Føles helt crazy ut!
Aaaner ikke hva som er normalt, men fy søren så koselig :love017

Ikke overraskende for meg, men jeg har aktive unger :p

:happy090Ikke overraskende for meg, men jeg har aktive unger :p
Okei det var godt å høre! Får bare sånn aliens-filmene-fornemmelser :laughing001 Kan ikke huske det begynte så tidlig sist! Men vet jo at morkaka ligger sånn til at hun har masse plass på fremsiden til å boltre seg :happy090

Okei det var godt å høre! Får bare sånn aliens-filmene-fornemmelser :laughing001 Kan ikke huske det begynte så tidlig sist! Men vet jo at morkaka ligger sånn til at hun har masse plass på fremsiden til å boltre seg :happy090
Hahaha ja, er ganske alien. Jeg syns egentlig ikke at fosterbevegelser er så koselige, egentlig :p Nå bikker jeg straks 33 uker, så nå er det hvertfall veldig alien og vondt når kroppsdelene stikker ut!

Jeg er 23+1 i dag, kan ikke se kroppsdeler osv men kjenner godt spark og det rister i magen til tider haha. Kan se og kjenne spark utenpå også. Jeg synes de kjennes godt og litt voldelig ut haha, han er sterk! Jeg har i tillegg morkake på fremre vegg så jeg hadde nok kjent enda mer om morkaka lå bak. Så høres normalt ut det du beskriver ja :hilarious:

Back
Topp