IKM uke 1⭐️

Dette er nok bare en skygge, siden jeg er bare er 4 dpo. Men nå skal jeg i alle fall ikke ta et glass øl til pinnekjøttet. Det er jo lov til å håpe at all førjulsinnsatsen bar frukter

IMG_4896.jpeg

Det var jo litt av en skygge da! Kan EL ha vært tidligere enn du trodde?
Ja, den kan forsåvidt ha vært fredag, som er etter syklus, men testene ble ikke positive før lørdag morgen og formiddag, så da er kroppen min sen på å produsere LH! I følge testene skal EL ha vært søndag da. Men man kan jo håpe☺️ Temperaturen steg forsåvidt allerede fredag.

Spennende! :D Har du testet noe mer?
Nei, jeg har ikke det. For stripsen var veldig blank på samme tid. Men jeg har litt murringer i høyre eggstokk-aktig, som jeg også murret i før EL. Nå har vi reist fra familien der vi har eget bad, og dratt til familien der badet er lite og delt mellom 7, men ska prøve å få tatt en test i morra før vi har ny julaften. For en slitsom uke å unngå alkohol på!

Kjenner den skulle hatt termin mars/april og hadde tenkt å annonsere i dag
Samme her, har fått så mange meldinger og snap fra venner og bekjente som avslører at de er gravide. Hadde egentlig termin i april selv, og kjenner det er sårt. Ekstra vanskelig siden vi bor vekke i julen til familie som ikke vet om prosessen vår. Prøver så godt jeg kan å skjule tristheten og late som ingenting. Men det er vanskelig ❤️

3dpo, og jeg er så voldsomt trøtt og sliten. Er nok etter i går, kombinert med sykdom, men jeg aner et lite håp likevel, hahaha. «Bare» 6 dager til jeg kan håpe på en strek, men jeg må sikkert kjøpe ny testpakke på lørdag:hilarious:

Jeg har hatt en del murringer og stikking i brystene i dag. Er nok bare PMS. 10 dpo i dag og bare blanke tester. Vet noen først får positiv senere, men jeg har aldri hatt negativ 9 dpo og vært gravid.. Begynner så småt å se frem mot ny prøveperiode, men har et lite håp fortsatt, og kommer nok til å teste frem til mensen kommer.

Nei, jeg har ikke det. For stripsen var veldig blank på samme tid. Men jeg har litt murringer i høyre eggstokk-aktig, som jeg også murret i før EL. Nå har vi reist fra familien der vi har eget bad, og dratt til familien der badet er lite og delt mellom 7, men ska prøve å få tatt en test i morra før vi har ny julaften. For en slitsom uke å unngå alkohol på!
Jeg skjønner! Du får oppdatere når du får testet da:happy:

Back
Topp