Blødning tidlig graviditet

Jeg var på ultralyd i dag. Jeg er fortsatt gravid og alt så bra ut, selvom jeg bare er 5+3-5+5. Det var et hematom i livmoren min som ga blødning og det er der fremdeles, men det gjorde visst ingenting.

Vedlegg

• IMG_5272.png
    IMG_5272.png
    698,7 KB · Visninger: 17
Venter på svar på dagens blodprøve, redd for jeg ikke hører noe før mandag. Sist hcg var på 24 (3 dager etter positiv clear blue/2 dager siden blodprøven). I går økte også blødingen og kjente på mensen lingende symptomer.

Tester fortsatt positiv med clear blue i dag uten å ha morgenurin. Har noen erfaring med hvor raskt hcg eventuelt synker? Kanskje det er håp for meg allikevel?

Nå ble jeg så stresset selv! 7+5 i dag og gikk akkurat på do og da kom det masse slim og bittelitt brunt blod. Ikke noe smerter, men blir jo selvfølgelig bekymra med en gang, selv om jeg har hatt/har sterke symptomer kan jo ting fortsatt gå galt.
Det der er sååå stress!! Gruer meg til neste gang jeg får blødning da jeg vet hvor stresset jeg blir. Håper alt er bra! Høres uskyldig ut da ❤️❤️

Nå ble jeg så stresset selv! 7+5 i dag og gikk akkurat på do og da kom det masse slim og bittelitt brunt blod. Ikke noe smerter, men blir jo selvfølgelig bekymra med en gang, selv om jeg har hatt/har sterke symptomer kan jo ting fortsatt gå galt.
Jeg har hatt litt brunt utflod/blod torsdag, fredag, lørdag, søndag, men ingenting idag. Og vi så en sprell levende bamsemums på UL idag. Det kan være helt uskyldige ting som hormonendring, blodansamling, skjøre livmorshinner etc. Men ja jeg skjønner hvor stressende det er :Heartbigred :Heartbigred

Er vel rundt nå morkaken tar over, som kan gi blødning? :Heartbigred

Jeg har hatt litt brunt utflod/blod torsdag, fredag, lørdag, søndag, men ingenting idag. Og vi så en sprell levende bamsemums på UL idag. Det kan være helt uskyldige ting som hormonendring, blodansamling, skjøre livmorshinner etc. Men ja jeg skjønner hvor stressende det er :Heartbigred :Heartbigred
Åh, så godt å fint og høre at alt sto bra til med lille! Ja, satser virkelig på det, bare så uvant og ikke opplevd i noen av de andre svangerskapene, men får bare prøve å ta det med ro. Måtte kjappe meg nå å bestille TUL for å få litt ro:hilarious:

Ifølge JM er det rundt uke 11 morkaken blir dannet og tar over funksjonen, frem til da er det plommesekken. Hvertfall det jeg fikk beskjed om når jeg var på UL ☺️

Back
Topp