Blødning tidlig graviditet

Jeg har booket ultralyd både 18. og 23. desember. Håper på gode nyheter da, men er forberedt på det verste! Målte hcg på fredag hos legen og skal igjen på mandag.

Tusen takk, ja det var veldig godt å komme hit spesielt siden jeg trodde det var en kjemisk først :Heartred Hvordan går det med deg nå?
Jeg har ikke hatt noe mer blødning annet enn litt den kvelden. Jeg frykter enten MA eller EXU, har hatt SA før så er så fryktelig redd for at det skal skje igjen! Har noe vondt i den ene siden, men håper det ikke er noe. Jeg håper på å få se et bankende hjerte før jul! Det ville vært den beste julegaven jeg noensinne kunne fått❤️

Jeg har ikke hatt noe mer blødning annet enn litt den kvelden. Jeg frykter enten MA eller EXU, har hatt SA før så er så fryktelig redd for at det skal skje igjen! Har noe vondt i den ene siden, men håper det ikke er noe. Jeg håper på å få se et bankende hjerte før jul! Det ville vært den beste julegaven jeg noensinne kunne fått❤️
Krysser fingrene for deg :Heartred

Jeg hadde en blødning i det jeg fikk positiv test som varte ca 1.5 dag. Det var ingen smerter i forbindelse med blødningen og det tok seg aldri ordentlig opp, så jeg tok derfor hcg hos legen som viste at jeg fremdeles var gravid :Heartred Kanskje du kan be legen ta hcg hos deg og? Håper det går veien for deg :Heartred
Hvor langt på vei er du? Jeg blør også ca 1 full tampong de siste 2 dagene, men uten smerter (vanlig mensen har jeg vanligvis sterke smerter). Ringte legekontoret, men de ville ikke teste hcg og ba meg vente å se om jeg får smerter eller vente på vanlig legetime etter uke 8. Jeg er uke 4+6 til info.

Jeg spotter idag.. Vært og målt hcg hos legen nå og tok også en test som var svakt positiv. Jeg er 4+5 så den burde være sterk positiv nå(?).

Hvor langt på vei er du? Jeg blør også ca 1 full tampong de siste 2 dagene, men uten smerter (vanlig mensen har jeg vanligvis sterke smerter). Ringte legekontoret, men de ville ikke teste hcg og ba meg vente å se om jeg får smerter eller vente på vanlig legetime etter uke 8. Jeg er uke 4+6 til info.

Jeg var rundt uke 4 da jeg blødde, kanskje rett før. Var ca 5 uker på vei når jeg tok blodprøve. Jeg forklarte at jeg var usikker på om jeg var gravid fordi jeg hadde hatt en blødning, men ikke nok til at det kunne være mensen og legen sa selv at da tar vi blodprøve. Dumt at du må gå å vente sånn, har du sluttet helt å blø?

Jeg hadde også en blødning i uke starten av uke 4. Kanskje en spiseskje eller lignende, jeg var helt sikker på at det hadde gått galt. Blødningen stoppet samme kveld som den kom, bare litt rester dagen etter. Jeg var hos legen på fredag og mandag for blodprøve og hcg hadde mer enn doblet deg på 72 timer fra 500 til 1250. Legen sa at det samsvarte med en vellykket graviditet. Jeg er uendelig lettet og prøver å holde ut til tul på tirsdag. Krysser fingrene for oss!

Jeg var rundt uke 4 da jeg blødde, kanskje rett før. Var ca 5 uker på vei når jeg tok blodprøve. Jeg forklarte at jeg var usikker på om jeg var gravid fordi jeg hadde hatt en blødning, men ikke nok til at det kunne være mensen og legen sa selv at da tar vi blodprøve. Dumt at du må gå å vente sånn, har du sluttet helt å blø?
Takk for svar :) Blør enda her og mer enn andre beskriver ser jeg. Fikk beskjed at jeg allikevel kan komme å ta blodprøver i morgen og fredag, så skal legen ta kontakt etter svaret. Tok ny babyplan test og den er ikke blitt svakre hvertfall.

Hcg på 24 (uke 5+1). Ikke hørt noe fra legen men fikk prøvesvaret på helsenorge, skal egentlig ta ny blodprøve i morgen, men etter hva jeg kan google med til er dette veldig lavt

Hcg på 24 (uke 5+1). Ikke hørt noe fra legen men fikk prøvesvaret på helsenorge, skal egentlig ta ny blodprøve i morgen, men etter hva jeg kan google med til er dette veldig lavt
Den neste prøven du tar er viktigere for å se stigning. Skjønner du syns den er lav, men det er fortsatt innafor slik jeg forstår det :happy:

Blødning stoppet helt hos meg, og fikk i dag svar på hcg og det hadde steget Selvom verdiene er litt lave så er det utviklingen som betyr mest?♥️

4+5: 246*
5+0: 433*
(44 timer mellom blodprøvene)

Back
Topp