Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke hatt noe mer blødning annet enn litt den kvelden. Jeg frykter enten MA eller EXU, har hatt SA før så er så fryktelig redd for at det skal skje igjen! Har noe vondt i den ene siden, men håper det ikke er noe. Jeg håper på å få se et bankende hjerte før jul! Det ville vært den beste julegaven jeg noensinne kunne fåttTusen takk, ja det var veldig godt å komme hit spesielt siden jeg trodde det var en kjemisk førstHvordan går det med deg nå?
Krysser fingrene for degJeg har ikke hatt noe mer blødning annet enn litt den kvelden. Jeg frykter enten MA eller EXU, har hatt SA før så er så fryktelig redd for at det skal skje igjen! Har noe vondt i den ene siden, men håper det ikke er noe. Jeg håper på å få se et bankende hjerte før jul! Det ville vært den beste julegaven jeg noensinne kunne fått![]()

Hvor langt på vei er du? Jeg blør også ca 1 full tampong de siste 2 dagene, men uten smerter (vanlig mensen har jeg vanligvis sterke smerter). Ringte legekontoret, men de ville ikke teste hcg og ba meg vente å se om jeg får smerter eller vente på vanlig legetime etter uke 8. Jeg er uke 4+6 til info.Jeg hadde en blødning i det jeg fikk positiv test som varte ca 1.5 dag. Det var ingen smerter i forbindelse med blødningen og det tok seg aldri ordentlig opp, så jeg tok derfor hcg hos legen som viste at jeg fremdeles var gravidKanskje du kan be legen ta hcg hos deg og? Håper det går veien for deg
![]()
Håper veldig det er helt uskyldigNå har jeg en liten frisk blødning på papiret..
Nå har jeg en liten frisk blødning på papiret..
Hvor langt på vei er du? Jeg blør også ca 1 full tampong de siste 2 dagene, men uten smerter (vanlig mensen har jeg vanligvis sterke smerter). Ringte legekontoret, men de ville ikke teste hcg og ba meg vente å se om jeg får smerter eller vente på vanlig legetime etter uke 8. Jeg er uke 4+6 til info.
Kjenner i livmora, så har ikke helt troa på at det er uskyldig…
Men tatt hcg, også må man bare se..
Takk for svarJeg var rundt uke 4 da jeg blødde, kanskje rett før. Var ca 5 uker på vei når jeg tok blodprøve. Jeg forklarte at jeg var usikker på om jeg var gravid fordi jeg hadde hatt en blødning, men ikke nok til at det kunne være mensen og legen sa selv at da tar vi blodprøve. Dumt at du må gå å vente sånn, har du sluttet helt å blø?
Ingen blødning etterpå, hcg på 708. Ny på torsdag

Jeg har det helt likt, spottet igår morges, men ikke blødd mer på over 24 timer nå. Tok en hcg blodprøve igår og skal ta en imorgen. Krysser fingrene for ossTror jeg overreagerte litt i går, ikke hatt mer blødning… men skal fortsatt ta blodprøven imorgen, så fortsetter å overreagere![]()
![]()
Den neste prøven du tar er viktigere for å se stigning. Skjønner du syns den er lav, men det er fortsatt innafor slik jeg forstår detHcg på 24 (uke 5+1). Ikke hørt noe fra legen men fikk prøvesvaret på helsenorge, skal egentlig ta ny blodprøve i morgen, men etter hva jeg kan google med til er dette veldig lavt

Jeg begynte med brunlig utflod igår (6+6) som fortsetter idag - prøver å beholde roen, heldigvis TUL på mandag så må bare komme meg gjennom helgen![]()
Tusen takk for at du delerDet hadde jeg i forrige graviditet, men tror det var rundt uke 8. ga seg etter en dag (gradvis avtagende) og alt var helt fint <3

trenger alle solskinnshistorier jeg kan få