Åååh! Jeg er så misunnelig på dere som har kommet så langt! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

men er litt spent på jula, ønsker egentlig ikke å dele så tidlig, men må nok dele nyheten med mamma å søstera mi som garantert blir å reagere på at jeg ikke drikker alkohol til middagen.. Gleder meg sånn til det har gått litt lengre tid slik at jeg kan dele nyheten med flere, spesielt 3åringen som skal bli storebror!
7+3 i dag. Men kjenner opplevelsen med MA i uke 9 sist ikke slipper taket, så kjenner jeg ikke helt greier å glede meg skikkelig 
Skjønner deg veldig godt, jeg hadde SA uke 10 sist, håper vi kommer oss til termin denne gang… Stor klem til degAlt bra på TUL her også7+3 i dag. Men kjenner opplevelsen med MA i uke 9 sist ikke slipper taket, så kjenner jeg ikke helt greier å glede meg skikkelig
![]()

Føler sånn med deg, for jeg kjenner på akkurat det samme og av samme grunn. Vi får prøve så godt vi kan å minne oss selv på at det tross alt er størst sannsynlighet for at det går bra! Så håper jeg virkelig at den holder hele veien for oss begge denne gangen. Sender deg gode tanker!Alt bra på TUL her også7+3 i dag. Men kjenner opplevelsen med MA i uke 9 sist ikke slipper taket, så kjenner jeg ikke helt greier å glede meg skikkelig
![]()

Både fint og veldig trist vi er flere i samme situasjon. Sant det, må virkelig minne meg selv om at sannsynligvis så går det jo helt fint. Har egentlig gått greit, men traff ekstra i dag. Nå er det bare å vente til neste milepæl, for min del er det privat UL 8. januar. Tror jeg kommer til å være helt nervevrak før den haha 
Kun 5+4 så ikke store frøet! Veldig bekymret etter MA uke 10 i sommer så tar ingen gleder på forskudd men gleder oss over hvert lille steg på veien. Ser vi er flere i samme båt som kan forstå hvordan det er. Krysser fingrene for suksess denne gangen for oss og for alle andre!Det er en legetime, ikke ultralyd, ikke sant? Jeg hadde min første legetime i uke 5, så det er ikke for tidlig, synes jeg!Skal på min første legetime i morgen, er bare 5+2 , redd legen syntes jeg har bestilt time for tidlig, men det var de som satte den opp. Aldri vært gjennom dette før, hva kan jeg forvente? Er det for tidlig å bestille time så tidlig, eller når bestiller dere time?
Takk! Ja var bare vanlig legetime , så ikke så mye å gjøre enda , men satte opp ny time.Det er en legetime, ikke ultralyd, ikke sant? Jeg hadde min første legetime i uke 5, så det er ikke for tidlig, synes jeg!
Eller egentlig i hjemlandet mitt er det veldig vanlig å ta første UL i uke 5 (5+0 - 5+6), så jeg synes det ikke er rart å ta UL så tidlig hellerhehe
I min første legetime, snakket vi om IVF prosessen (når eggen ble satt tilbake) for å kartlegge hvor/når i svangerskapet jeg er i. Vi snakket også om generelle helse også, liksom smerter i magen, blødninger, noe som har forandret før og etter svangerskap osv.
Fastlegen din skal kanskje booke første offentlige UL og jordmor-time for deg også. Legen min gjorde det i uke 5 i forrige svangerskapet. Hun har ikke gjort det så tidlig denne gangen, me det er kanskje mtp SA i 1. trimester som jeg hadde siste gang.