Jeg ruger. Hadde innsett på torsdag. Denne gangen har jeg støttemedisin som gonapeptyl dagen etter innsett og i dag satte jeg en halv dose md ovitrielle. Så testing blir det ikke denne gangen. Må vente i spenning til blodprøver neste fredag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi «hadde» pengene, droppet ferie etc. Er det noen du kan låne penger av privat (foreldre el.)? Om ikke det går er det fryktelig å bli sittende med rentebærende gjeld på toppen som må nedbetalesHei dere!
Jeg er 35 år, og har fått «diagnosen» tidlig overgangsalder i forbindelse med utredning i det offentlige og forsøk på IVF.
Jeg valgte derfor å ta en runde med dobbeldonasjon i Danmark. Endte med to 5- dagers blastocyster. I høst har jeg hatt innsett av de, men endte med kjemis på begge
Jeg ønsker å ta en ny runde, men kostnaden gjør at jeg må vente. Enten må jeg spare opp, eller så må jeg finne annen finansiering. Hvordan har dere løst det?
Mulig jeg kan få til noe privat lån. Brukte opp det meste av egne oppsparte midler forrige runde. Kjente på at det blir en lang pause til neste mulige runde om jeg skal spare opp alt på nytt før jeg kan starteVi «hadde» pengene, droppet ferie etc. Er det noen du kan låne penger av privat (foreldre el.)? Om ikke det går er det fryktelig å bli sittende med rentebærende gjeld på toppen som må nedbetales![]()
Ja det skjønner jeg! Full forståelse for det stresset, man skulle gjerne vært gravid for flere år sidenMulig jeg kan få til noe privat lån. Brukte opp det meste av egne oppsparte midler forrige runde. Kjente på at det blir en lang pause til neste mulige runde om jeg skal spare opp alt på nytt før jeg kan starte