Klagetråd

Vi har tatt annenhver morgen. Det verste er at far ikke hører en dritt på natta! Alltid vært sånn. Jeg våkner av hver eneste lyd og han sover så tungt, så om han skal gå inn så må jeg vekke han og det er så tungvint igrunn. Skikkelig provoserende, vært sånn i ti år.. haha

Her begynte hørselen til far å fungere når jeg la meg inn på eget rom og han hadde alt ansvar. Funka fjell. Jeg våknet ikke av hver minste lille lyd, og han lærte seg å våkne når ungen var våken :knegg:

Her begynte hørselen til far å fungere når jeg la meg inn på eget rom og han hadde alt ansvar. Funka fjell. Jeg våknet ikke av hver minste lille lyd, og han lærte seg å våkne når ungen var våken :knegg:
Tror det er mye «underbevissthet» inne i bildet ja! Jeg merker det selv også jeg, at hvis vi har avtalt at mannen skal ta barna så sover jeg mye tyngre. Jeg vet liksom at jeg ikke trener å forholde meg til disse lydene

Ja nå gjorde jeg som dere sa, sa at han kan legge seg inne hos han i natt og jeg få sove hele natta. La meg 21:30 og fikk sove til 08 :) av og til må disse mannfolkene bare ha det inn med teskje? Det blir jo ikke enklere fremover til større mage jeg får og mer behov for ro. Vi går begge i 100 % jobb, så hvile er viktig.. blir enklere neste uke når mamma kan stå opp hun også og ikke skal på jobb. Faren min har lymfekreft og går på cellegift, så han er temmelig unntatt..

Åååh, fy fasan. Gleder meg ekstremt til august og jeg er ferdig med dette kapittelet av livet for alltid!!!!! :depressed:

Ja nå gjorde jeg som dere sa, sa at han kan legge seg inne hos han i natt og jeg få sove hele natta. La meg 21:30 og fikk sove til 08 :) av og til må disse mannfolkene bare ha det inn med teskje? Det blir jo ikke enklere fremover til større mage jeg får og mer behov for ro. Vi går begge i 100 % jobb, så hvile er viktig.. blir enklere neste uke når mamma kan stå opp hun også og ikke skal på jobb. Faren min har lymfekreft og går på cellegift, så han er temmelig unntatt..

Så deilig med uavbrutt søvn!
Håper det går bra med faren din :Heartpink

Back
Topp