Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wæææææ! Hva fikk deg til å dra på ul i dag spontant?Heiii!
Tenkte vi trenger en slik tråd nå når det nærmer seg ultralyd for så mange!
Jeg kickstarter med en spontan ultralyd idag, ble satt til 6+1! Og inne i magehula ser det ut som det er 2 som koser segVis vedlegget 475849
Er så utålmodigWæææææ! Hva fikk deg til å dra på ul i dag spontant?gratulerer med 2 inni magehuset
![]()
Skal tilbake 22.des for å sjekke på nytt hvordan det går! Men heldigvis har fastlegen også ultralydapparat så kanskje han også har lyst til å se!Støtter den! Haha! Så braEr så utålmodigSkal tilbake 22.des for å sjekke på nytt hvordan det går! Men heldigvis har fastlegen også ultralydapparat så kanskje han også har lyst til å se!
Hvordan var det å se 2 inni der!???Er så utålmodigSkal tilbake 22.des for å sjekke på nytt hvordan det går! Men heldigvis har fastlegen også ultralydapparat så kanskje han også har lyst til å se!

Rart, det var ikke helt etter planen haha!Hvordan var det å se 2 inni der!???
TakkWow! GrattisKunne de se hjerter som slår allerede?
TakkGratulerer!
Det er jo en fin overraskelseEkstra gøy å se at du også holder til i Tromsø
![]()

Hadde mistanke mtp sterke tester, ellers ingenting. Har ikke vært kvalm eller noe til nåOi, spennende! Hadde du noen formening om at det lå to der inne?
Haha ser den!! Tror jeg hadde gått i bakken om det var meg! HahaRart, det var ikke helt etter planen haha!
Oi så spennende!!! For en overraskelse det må væreHeiii!
Jeg kickstarter med en spontan ultralyd idag, ble satt til 6+1! Og inne i magehula ser det ut som det er 2 som koser segVis vedlegget 475849
Så koselig å se!Så gøy med 2jeg var også på ultralyd i dag, ble målt til 7+0 og fikk se hjerteslag.
Vis vedlegget 475865
Hvor langt trodde du selv at du var?Heiii!