Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Oi eplejuice hørtes veldig veldig godt ut. Kanskje jeg må på butikken en turHekta på eplejuice! Og det eneste jeg blir kvalm av tanken på er en helt spesifikk ny saus/krem i kjøleskapet som jeg elska for et par uker siden og nå blir veldig kvalm bare av å tenke på. Litt rart siden jeg ikke har spist av den igjen siden den gangen jeg likte den![]()
Haha! Jeg har også hatt SYKT dilla på julebrød! Bare måttet ha det, men nå er jeg tom. Har også veldig lyst på grønne oliven. Spist opp glasset mitt, så i morgen blir det oliven og julebrød på meg.Litt usikker på om det er cravings eller om jeg bare har lyst på men så langt - Julebrød i uke 4, uke 5 var smågodt, i uke 6 så har jeg bare lyst på bringebær dekket i sjokolade...

Haha! Jeg har også hatt SYKT dilla på julebrød! Bare måttet ha det, men nå er jeg tom. Har også veldig lyst på grønne oliven. Spist opp glasset mitt, så i morgen blir det oliven og julebrød på meg.
Høres ut som en fantastisk mix!Haha! Jeg har også hatt SYKT dilla på julebrød! Bare måttet ha det, men nå er jeg tom. Har også veldig lyst på grønne oliven. Spist opp glasset mitt, så i morgen blir det oliven og julebrød på meg.
Haha! Jeg har også hatt SYKT dilla på julebrød! Bare måttet ha det, men nå er jeg tom. Har også veldig lyst på grønne oliven. Spist opp glasset mitt, så i morgen blir det oliven og julebrød på meg.

Har du funnet kombucha som er pasteurisert? I så fall tar jeg gjerne i mot tipsKombucha med smak av blåbær, ingefær og sitron! Det hjelper litt mot kvalmen føler jeg og smaker friskt og godt. Ellers orker jeg generelt ikke tanken på så mye mat, selv hvis jeg kommer over bilder av mat kjenner jeg magen vrenge seg![]()
Helt ærlig ikke tenkt på det! Har drukket i tidligere svangerskap uten problem og uten å tenke på det. Men måtte sjekke nå siden du nevnte det. Jeg drikker fra merket «norsk kombucha» og den skal visst være pasteurisertHar du funnet kombucha som er pasteurisert? I så fall tar jeg gjerne i mot tipsKunne gjerne tenkt meg en kombucha med rabarbra, men den er upasteurisert, så det skal man jo ikke drikke som gravid