Hvilket kjønn gjetter du?

Vi har en jente og jeg har bare en sånn indre formening om at jeg kommer til å få kun jenter.. :dummy1::dummy1: Jeg har en søster og samboer har to søstre. Men vi syns det hadde vært spennende med en gutt denne gang! Jeg må komme tilbake om hvilken vei magefølelsen går når vi er litt lenger tror jeg. Var sikker på at første var jente før jeg ble gravid sist hvertfall :hilarious:

IMG_8502.jpeg
Vi gleder oss til å treffe LILLESØSTER :smiley-angelic003

Jeg også har snudd helt! Og har jente fra før, og mannen min er også veldig jentepappa :laughing002 Jeg håper å kanskje få vite kjønn på neste UL, som kanskje er 31. oktober, men vi får se:smiley-ashamed004:smiley-angelic001
Fikk bekreftet på OUL at det er ei lillesøster i magen:Heartpink
Stor stas for storesøster, og håper de får et fint bånd selv med nesten 8 år mellom :smiley-ashamed004:Heartred Termin er satt til 30 april, men vi kan late som det er 1. mai vel, liker å henge her :angelic:

Stor stas for storesøster, og håper de får et fint bånd selv med nesten 8 år mellom :smiley-ashamed004:Heartred Termin er satt til 30 april, men vi kan late som det er 1. mai vel, liker å henge her :angelic:
Hahha gratulert! Jeg tror litt aldersforskjell er bra, da blir rollene tydeligere, kanskje til og ed mindre sjalusi og krangling :couchpotato:

Da er vi på likt, har fått termin 30 april jeg også (men ut i fra siste mens og EL som jeg har full koll på så er det 3 Mai…) uansett; med pks så visste jeg at fødselen vil skje i april, men følger Mai da :smiley-angelic003

Hahha gratulert! Jeg tror litt aldersforskjell er bra, da blir rollene tydeligere, kanskje til og ed mindre sjalusi og krangling :couchpotato:

Da er vi på likt, har fått termin 30 april jeg også (men ut i fra siste mens og EL som jeg har full koll på så er det 3 Mai…) uansett; med pks så visste jeg at fødselen vil skje i april, men følger Mai da :smiley-angelic003
Fødte første 38+0, så er ikke veldig motivert for å gå helt til termin denne gangen, selv om jeg vet det godt kan skje allikevel :smiley-ashamed004 Men både april og mai går fint sånn sett da :happy:

Gratulerer! Jeg har 12 år opp til min storesøster og vi er veldig nære! Bor 5 min fra hverandre og sees ukentlig ^^ æren i starten var nok både hennes og mamma sin som fokuserte mye på at det storesøster gir i søskenforholdet får hun igjen gange 1000 når lillesøster blir større. Min søster var veldig tilstede for meg, og nå er jeg evig tilstede for henne ^^ alder mellom er ikke viktig, tid sammen og forståelse for hverandre er ^^

Jeg har to 2 jenter fra før. Å nå venter jeg og samboer vårt første sammen :Heartred dette svangerskapet har vært litt annerledes. Egentlig mye mye mindre plager enn de forrige. Til tross for min unge alder sist.
Men jeg tror dette også er en liten pike inni der. :Heartred vi skal åå OUL på nyttårsaften. Er spennende:hello2 Samtidig som jeg egentlig kunne valgt å ha ventet til fødsel. Men samboer klarer ikke vente. Så da håper vi at de ser noe kjønn på UL.skal da være 19+1.
De klarte ikke å se noe på TOUL 13+1.

Gratulerer! Jeg har 12 år opp til min storesøster og vi er veldig nære! Bor 5 min fra hverandre og sees ukentlig ^^ æren i starten var nok både hennes og mamma sin som fokuserte mye på at det storesøster gir i søskenforholdet får hun igjen gange 1000 når lillesøster blir større. Min søster var veldig tilstede for meg, og nå er jeg evig tilstede for henne ^^ alder mellom er ikke viktig, tid sammen og forståelse for hverandre er ^^
Takk :Heartpink Åh, så hyggelig å høre! Jeg låner den tankegangen, var en fin måte å se det på :Heartred

Fant ikke noe jeg heller har vært to ganger og tatt ul, men fått så dårlige bilder alle gangene oul 29.desember så får bare smøre meg med tålmodighet
Samma her, virket som hun første jeg var hos på TOUL unngikk å zoome ut med vilje nesten for å ikke vise hele kroppen… fikk bare bilder fra magen og opp.. hun virket så bastant :hilarious: Så måtte vente 7 uker etter det på neste UL! Men nå gleder vi oss over en lillesøster! Var ekstra stas å finne ut nå da selv om spenningen har vært å ta og føle på om å vite mer hvem som er der inne! Nå blir neste etappe i å bli kjent å holde ut til fødsel :hilarious:

Samma her, virket som hun første jeg var hos på TOUL unngikk å zoome ut med vilje nesten for å ikke vise hele kroppen… fikk bare bilder fra magen og opp.. hun virket så bastant :hilarious: Så måtte vente 7 uker etter det på neste UL! Men nå gleder vi oss over en lillesøster! Var ekstra stas å finne ut nå da selv om spenningen har vært å ta og føle på om å vite mer hvem som er der inne! Nå blir neste etappe i å bli kjent å holde ut til fødsel :hilarious:
Så koselig med lillesøster! tok ul i går privat, men heller ikke der fikk vi noen klare bilder selv om vi sa at vi ønsket å vite kjønn

Så koselig med lillesøster! tok ul i går privat, men heller ikke der fikk vi noen klare bilder selv om vi sa at vi ønsket å vite kjønn
Ååå var det fordi de ikke klarte å se det? Eller fordi de ikke ville fortelle ? Trodde de var litt mindre strenge på det om man gikk privat

Både magefølelsen og drømmen min i mars stemte visst. Her ligger det jente nr 5 :joyful: ❤️ tok sjansen på en ny privat ul i dag da jeg så gjerne vil strikke/hekle ting og kkke minst vite før jul ❤️ jordmor var ikke i tvil. Hun var 100% sikker:love7
Det er seriøst konfetti i hele huset. Kom helt ut i gangen..! Alle fire søstrene fikk hver sin store kanon :joyful:

Vedlegg

• 11122025_15.jpeg
    11122025_15.jpeg
    126,1 KB · Visninger: 13
  • 11122025_12.jpeg
    11122025_12.jpeg
    129,1 KB · Visninger: 13
  • IMG_9177.jpeg
    IMG_9177.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 13
Ååå var det fordi de ikke klarte å se det? Eller fordi de ikke ville fortelle ? Trodde de var litt mindre strenge på det om man gikk privat
Han mente gutt, men han virket svært usikker og klarte ikke vise oss noe som indikerte gutt. Han brukte også veldig langt tid på å finne det ut. Har to gutter fra før, og der så vi tydelig at det var gutt (selv om samme person mente jente sist) Bildene fra UL som vi fikk var så utydelige at det virkelig ikke var verdt pengene. Kan nesten ikke se at det er en baby der engang

Han mente gutt, men han virket svært usikker og klarte ikke vise oss noe som indikerte gutt. Han brukte også veldig langt tid på å finne det ut. Har to gutter fra før, og der så vi tydelig at det var gutt (selv om samme person mente jente sist) Bildene fra UL som vi fikk var så utydelige at det virkelig ikke var verdt pengene. Kan nesten ikke se at det er en baby der engang
Uff, hørtes ut som de burde oppdatere tjenesten sin med litt nytt utstyr når dere betaler dyrt for det da :sorry:

Hvilke uke er du ?
Vi hadde helt likt både på Ullevål og på ultralyd på no legegreie på Oslo s. Så ut som noe rart noe, vi greide ingen av oss å se at det var en baby. Det var i uke 13 og ish 14.
Den på Oslo S sendte jeg mail til å(er over 1t kjøring, pluss tog osv ) sa jeg kunne komme for å få nye bilder..
Men når målingene hun tok var så avvikende fra Ullevål tørr jeg faktisk ikke

Back
Topp