Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Vi ventet med sistemann, utrolig gøy å få den overraskelsen ved føselen! Mannen som fant ut og fortalte meg. Føltes enda mer spesielt syntes vi. Alle trodde vi fikk jente men det var en liten gutt til <3 denne gangen tror jeg faktisk vi skal finne ut så vi kan forberede storebrødrene litt, men fortsatt ikke bestemt oss helt.Jeg har vinglet litt frem og tilbake, var sikker på jente i starten grunnet ekstrem ulvehunger som jeg hadde med første, så begynte plutselig brekningene jeg slet med med nummer to som var gutt.. Jeg har generelt vært mer kvalm den gangen her enn de to foregående gangene, men det har ikke utover det vært noen stor forskjell på noen av mine tre svangerskap hittil. Nå er jeg egentlig helt nøytral, skal ikke vite noe før fødselen så får se i starten av mai hvem som kommer utHar noen erfaring om å vente til fødselen med å vite kjønnet? Med de to andre har vi villet vite kjønn - men nå som vi har en av hver og venter siste har vi lyst til å vente. Jeg vil virkelig ikke at det skal bli avslørt på ultralyd, ser for meg at mannen min skal få se først og fortelle meg det når barnet er ute
![]()
Akkurat det jeg ser for meg, og siden jeg har en av hver så har jeg utstyr og klær uansett hvem som måtte kommeVi ventet med sistemann, utrolig gøy å få den overraskelsen ved føselen! Mannen som fant ut og fortalte meg. Føltes enda mer spesielt syntes vi. Alle trodde vi fikk jente men det var en liten gutt til <3 denne gangen tror jeg faktisk vi skal finne ut så vi kan forberede storebrødrene litt, men fortsatt ikke bestemt oss helt.
gleder meg skikkelig til å fortelle, men ønsker også å holde det hemmelig til etter OUL så får smøre meg med tålmodighet 5-6 uker til 
Med nr 4 (og siste, trodde jeg) valgte vi å ikke vite. Tilfeldigvis var jeg i knall form hele svangerskapet i strak motsetning til de andre helt til fødselen startet alt alt for tidlig. De klarte å holde henne inne til uke 37, men da Kom hun i full fart. Jeg er en ekstremt nysgjerrig person, men det gikk overraskende fint å ikke vite. Det var en fantastisk opplevelse. Det ble jo da jente nr 4, men like ønsket selvsagt.Jeg har vinglet litt frem og tilbake, var sikker på jente i starten grunnet ekstrem ulvehunger som jeg hadde med første, så begynte plutselig brekningene jeg slet med med nummer to som var gutt.. Jeg har generelt vært mer kvalm den gangen her enn de to foregående gangene, men det har ikke utover det vært noen stor forskjell på noen av mine tre svangerskap hittil. Nå er jeg egentlig helt nøytral, skal ikke vite noe før fødselen så får se i starten av mai hvem som kommer utHar noen erfaring om å vente til fødselen med å vite kjønnet? Med de to andre har vi villet vite kjønn - men nå som vi har en av hver og venter siste har vi lyst til å vente. Jeg vil virkelig ikke at det skal bli avslørt på ultralyd, ser for meg at mannen min skal få se først og fortelle meg det når barnet er ute
![]()
Men da jordmor prøvde å filme bena fra under syns jeg at jeg så tre streker som med jenta… men lett å se feil på UL, plutselig skjønner man jo ikke hvor på kroppen man egentlig ser på 
Samme her!Har egentlig ikke noe følelse. Tror bare det er gutt fordi det er første, og jeg har selvfølgelig lyst på jente
Samboer føler det er gutt! Er vel litt typisk med første dette?
For hun klarte ikke gjette så mye rett, men jeg skriver noe av det her for gøy så jeg kan se tilbake på:
og at han kom tidlig April (men jeg har termin 30. april
Men kan aldri si aldriDette er spennende! Jeg har to gutter fra før men har en følelse på jente denne gang, bl annet siden jeg har litt annerledes symptomer. Mer / mer langvarig kvalme tross mye mer hvile, uren hud og generelt litt blassere. Med guttene hadde jeg veldig fin hud som gravid, og kvalmen varte mye kortere. Blir spennende å seJeg vingler så mye, og det ble ikke lettere av at jordmor heller ikke ville tippe på ul 14+3, noe tydet på jente og noe på gutt
Jeg håper på gutt, men tror jente siden vi har 2 jenter fra før. Med jentene var jeg mye mer kvalm enn jeg er nå da, men med gutten jeg har fra før hadde jeg mye finere hud enn jeg har nå og med jentene. Får fasit 12.november, så må bare vente![]()
Akkurat sånn var det med jentene mineDette er spennende! Jeg har to gutter fra før men har en følelse på jente denne gang, bl annet siden jeg har litt annerledes symptomer. Mer / mer langvarig kvalme tross mye mer hvile, uren hud og generelt litt blassere. Med guttene hadde jeg veldig fin hud som gravid, og kvalmen varte mye kortere. Blir spennende å se![]()
Vi ønsker jo at det skal være en overraskelse i og med at det er første. Men jeg er allerede veldig overbevist at det er gutt. 
Følelsen min stemte ikke, for her er det en liten jente!Har ingen fra fra før, så har ingen ting å sammenligne med. Av en eller annen grunn har jeg veldig på følelsen at det er gutt, og tar meg i å si «han» ofte. Blir spennende å se om følelsen stemmer eller ikke!
Søøøøt bebis. Men jeg tror ikke det er nub synlig på bildet nei, dessverre. Fikk ikke det jeg hellerEg trudde kaanskje eg såg ein nub her, den kvite streken, men Chatgpt meina det ikkje er nubskal ikkje vite kjønn, men litt gøy likevel viss de har ein liten tanke?
Eller har Chatgpt rett, haha?