Spotter brunt/rosa

Bev98

Glad i forumet
Augustbarna2024
Hei! Jeg er 4+5 uker påvei med nr.2, og har i dag begynt å spotte. Jeg gjorde ikke det forrige svangerskap og blir da veldig nervøs.. Det murrer og jeg føler meg støl, men ikke noen spesiell smerte. Noen som har vært borti det samme hvor det har gått bra?

Hei! Jeg er 4+5 uker påvei med nr.2, og har i dag begynt å spotte. Jeg gjorde ikke det forrige svangerskap og blir da veldig nervøs.. Det murrer og jeg føler meg støl, men ikke noen spesiell smerte. Noen som har vært borti det samme hvor det har gått bra?
Hei! Jeg har ikke hatt så mye murringer, men blødde i et par uker i starten av graviditeten. Uke 6 og 7 (5+0 til 6+6) blødde jeg jevnt, gav seg 7+2 ca. Alltid mest brunt eller nesten svart. Det var et hematom som kroppen sakte men sikkert absorberte. :happy: Mini i magen hadde det fint!

Har også opplevd blødning som ikke gikk bra, men da eskalerte det nesten dag for dag og gikk fra rosa til skikkelig rødt.

Hei! Jeg har ikke hatt så mye murringer, men blødde i et par uker i starten av graviditeten. Uke 6 og 7 (5+0 til 6+6) blødde jeg jevnt, gav seg 7+2 ca. Alltid mest brunt eller nesten svart. Det var et hematom som kroppen sakte men sikkert absorberte. :happy: Mini i magen hadde det fint!

Har også opplevd blødning som ikke gikk bra, men da eskalerte det nesten dag for dag og gikk fra rosa til skikkelig rødt.
har ikke spottet i dag, men nå etter et dobesøk kom det rosa/brunt slim igjen :sad010

Det er veldig vanlig å ha blødninger. Tror gynekologen min sa at ca 1 av 4 som kommer seg til termin har hatt blødninger i svangerskapet :) hadde i uke 8 med augustbarnet :)

Spottet og blødde av og på fra 6+6 til 10+5 med datteren min. For det meste brunt, og rosa, men hadde og 3 runder der det rant friskt rødt blod mens jeg var på do. Mye murringer, og mye ligamentsmerter. Gikk med konstant redsel for at jeg holdt på å miste, og hadde ukentlige ultralyder. Der så alt fint ut, men hadde et lite hematom + at morkaken lå nær livmorhalsen. For min del har det å ikke blø en dråpe derimot vært et dårlig tegn. Opplevde nylig MA for andre gang (en før og nå en etter at jeg har fått barn), og ved begge disse hadde jeg ikke blødd noe som helst før det ble oppdaget at det hadde stoppet opp.
Som den over meg skriver, så er det veldig vanlig med blødninger.

Har spottet lysebrunt hver dag siden fredag, men veldig små mengder. Så vi får se hva som skjer❤️
Håper det går bra - så lenge det ikke tar seg opp så kan det jo gå fint! Jeg sjekket nå, hadde en god del spotting og blødning som toppa seg 6+5 ca. Så lenge det er brunt/rosa og ikke rødt så er jo det et godt tegn! :Heartred Ikke lenge til du kan dra på tidlig ultralyd hvis du ønsker, det hjalp meg veldig mentalt å få konstatert liv og finne årsak til blødning

Opplevde brun spotting både i uke 4 (dagen for forventet mens), i uke 5 og i uke 10! I uke 26 nå og alt er tipp topp :happy: Litt brun spotting pleier som regel å være helt ufarlig!

Back
Topp